Naam:joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: eerste ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: 5 juni Voor: bloedprikken progesteronwaarden Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 3 juni Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: di 10 juni 12.45u Voor: uitslag progesteron van 30-5 & 2-6 en hoe nu verder indien niet zwanger Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 3 juli Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 19 mei Voor: Kijken of gesprongen ei inderdaad een echt ei was! Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje NOD: 17 juni Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,1ste ronde clomid 50 mg, 3-6 twee eitjes gesprongen Volgend bezoek gyn: ? Voor: als ik ongi word wat ik natuurlijk niet hoop Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, eerst nog ongesteld worden Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:16 juni 2008 Voor: follikelmeeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. -------------------------------------------
Hallo allemaal, ik breek even in... Het gaat goed met me! Ondanks dat het toch nog wel steekt als iemand weer in blijde verwachting is, voel ik mij wel goed! Ik heb het gevoel weer een beetje mezelf te zijn. Geen rommel meer slikken, geen inwendige onderzoeken, geen spanning. Gewoon even leven... We hebben nu dan ook een vakantie geboekt naar Tanzani en Zanzibar. Eerst 8 dagen safari en daarna nog 7 dagen relaxen, duiken en snorkelen etc.. Heerlijk! Wij hebben er superveel zin in. Na die vakantie, in september, gaan we weer verder kijken. En wat gebeurt er nu ineens...Ik werd gisteren ongesteld. Na 9 weken toch nog uit mezelf ongi geworden. Ik ga ervanuit dat dit niet meer door de Clomid komt na al die weken. Zo'n 2,5 week geleden was ik hier voor het laatst, nadat ik had besloten, samen met mijn man, even een time-out te nemen. En nu dus ongi....Het lijkt erop dat het loslaten dus wel enigzins zijn vruchten afwerpt. Nu zien we dus wel weer verder! Helaas zie ik nog geen zwangere! Had het wel heel erg gehoopt! Heel veel knuffels voor iedereen! Ik zal hier binnenkort weer een keer komen inbreken. Doeiii
morgen! Hoe gaat het hier met iedereen? Ik ben de laatste week wat minder actief op het forum omdat mijn 1-jaar-dip nog niet helemaal voorbij is. Ik maak mijzelf alleen maar gek als ik te veel op het forum ben, dus ik doe ff kalm aan. Ons smepprogramma is trouwens al weer begonnen hoor! En het eerste vruchtbare slijm en ei-pijn is alweer gesignaleerd. @Brenda: OH, ik hoop zooooo dat de inseminatie gaat werken!Ik duim voor je! @Marykay: En? Hoe is het? Vandaag is je nod toch? @Haan: wat fijn dat je toch nog ongi bent geworden! Hopelijk krijg je toch weer een beetje regelmaat ook al slik je even geen clomid meer. Je vakantie klinkt fantastisch! Alvast veel plezier gewenst! @All: dikke knufs! Liefs Tezzz
Gister het kritieke punt gepasseerd en vanochtend om 8u er 2(!) testen aangewaagd (een dipstrip en die van kruidvat met pipet). Ja ik had goede hoop, maar helaas negatief geen indroogstreep niets. Maar ook nog geen ongi en verschijnselen dat ie er ieder moment aan kan komen. Mijn geduld wordt nog even op de proef gesteld. Voor morgen had ik al een afspraak met de fert.arts, daar ben ik wel blij mee. Haan, het is geen inbreken wat je doet je hoort er gewoon nog bij ook al schrijf je minder. Goed te horen dat het beter met je gaat en uit jezelf ongi bent geworden! Geweldig je vakantie, ik wil ook nog wel een keer naar Afrika. Fijne vakantie en tot september! Brenda, joehoe je zit nu ook op het wachtbankje! Spannende tijd meid. Tezz, goed hoor wat meer afstand nemen van het forum. Zou ik eigenlijk ook moeten doen. Succes met de zoektocht naar je ei! Jojoba, hoe gaat het met jou? Jouw NOD is nu toch ook? liefs marykay
Bedankt Brenda!ik wacht af, ik wou zeggen geduldig, maar dat is in dit geval niet zo, haha. jij ook sterkte op het wachtbankje! Haan, geniet van je vakantie, die heb je verdiend! ik duim voor je mary-kay! groetjes
He Marykay: Jeetje spannend zeg. Misschien kunnen ze morgen wat aan je bloed zien? Ik hoop dat de rode duivels wegblijven. Ik had gisterenavond opeens rode afscheiding. Ff schrikken. Scheen er bij te horen. Ze hadden mijn baarmoedermond geraakt. Gelukki gis het nu weg. Ik hoop zo dat ik in ieder geval een eisprong heb gehad.....Meet stiekem wel mijn temperatuur op. TEzz: Ja ik snap best dat je een dip hebt. Het is ook niet makkelijk. Nog ff en je zit weer op het wachtbankje. Wie weet joh! Haan: hele fijne vakantie alvast. Als je er weer aan wilt beginnen moet je echt naar LEiderdorp gaan! zijn echt super daar. x
sorry even ego: Vandaag was het eitje van 11.5 mm vrijdag doorgegroeid naar een ei van 17 mm! Het streng toespreken helpt dus kennelijk, ha, ha! Vanavond om 23.00 de pregnyl en dan woensdag om 11.00 de inseminatie. Moet zeggen dat ik echt heeel blij ben!
Naam:joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: eerste ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: 5 juni Voor: bloedprikken progesteronwaarden Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: di 10 juni 12.45u Voor: uitslag progesteron van 30-5 & 2-6 en hoe nu verder indien niet zwanger Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 3 juli Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 19 mei Voor: Kijken of gesprongen ei inderdaad een echt ei was! Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje NOD: 17 juni Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,1ste ronde clomid 50 mg, 3-6 twee eitjes gesprongen Volgend bezoek gyn: ? Voor: als ik ongi word wat ik natuurlijk niet hoop Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, eerst nog ongesteld worden Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:16 juni 2008 Voor: follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. -------------------------------------------
Hee hoi, Even vlug...... Marykay, tjee wat blijft het spannend! Ik blijf nog even met m'n duimen ronddraaien! Daan, wat goed nieuws zeg. Heel veel succes met spuiten en woensdag voor de inseminatie. Ook voor jou zal ik nog even duimen draaaien. Hier verder geen nieuws eigenlijk. Ben een beetje non-actief op het moment. Tis nogal stressen de laatste schoolweken. Woensdag en volgende week maandag de rapportgesprekken, zal blij zijn als dat in elk geval afgerond is. Verder niet het gevoel dat het raak zal zijn deze ronde. Heb wel gevoelige tepels, maar verder geen veranderingen ten opzichte van ander rondes. Nou zo even voor het voetbal! Fijne avond! Liefs!
HOi Even snel inderdaad voor het voetbal Daan dat is goed nieuws zeg! Vanavond dus de vervelende prik. Ik vond het tenminste vervelend.....jij de vorige keer niet? Bij jou zit er dus 36 uur tussen. Bij mij 38,5. Je hoort zoveel verschillende verhalen........ Spannend voor je hoor. Hopen dat het deze keer wel raak is. Ravi: ik heb het ook druk. Gelukkig doen wij geen rapportgesprekken meer deze periode. Het is 11 juli rapport mee en dan ....................wegwezen.... Wij hebben geen rapportavonden. Wij hebben een aantal middagen in het jaar waarop ouders kunnen/moeten intekenen. Dit scheelt een hoop stress vind ikzelf, omdat het niet perse rond de rapporten hoeft. Nou kijkse vanavond. gr bren
Hallo Allemaal, Nou...vandaag dus naar de gyn geweest en ben nog steeds perplex. We stonden gewoon binnen 5 minuten weer buiten met een recept voor Clomid. Geweldig dat ze zo willen meewerken. Nu dus maar afwachten wanneer de duivels komen zodat we kunnen beginnen. Op dag 12 terug voor een echo. Goh...spannend voor jullie ook allemaal. Ik duim met jullie mee. Veel plezier met de voetbal vanavond. groetjes Wendy.
@Daan: gefeliciteerd met je ei! @Brenda: Ik [-o< voor je dat de zaadjes je eitje hebben gevonden! @Winnie pooh: hoop dat de er snel zijn en dat je dan aan de slag kunt! hihi allemaal aan de voetbal? eigenlijk is dat ook hetzelfde als wat we hier willen he? alle zaadjes (voetballers) naar het ei (de bal) en dan hopen dat ze het doel (bm) treft! fijne avond allemaal! Liefs Tezzz
Nou hier even een egoberichtje: nog geen ongi te bekennen, wel af en toe steken dat ik denk dat het er aan komt en dan snel naar de wc, maar niks. durf niet te testen, dus wacht netjes tot einde van de week, als het dan nog nodig is. nu zit ik de hele tijd te twijfelen of mijn ei dan niet is gesprongen.., maar goed de eerste 2 keer wel, dus moet daar eigenlijk wel vanuit gaan.
hallo meiden ole ole ole ole 3-0 gewonnen! jihoe! Naatje hoe is het, inmiddels de 2e clomid er vandaag in? heb je last van bijwerkingen of valt het mee? Elke hoe gaat het met spuiten, gaat het al een beetje beter of doet de vloeistof nog steeds erg veel pijn? Brenda jij schrijft dat ze na 3 keer iui al overgaan op ivf... vind je dat niet vervelend? of heb je daar gewoon geen keus in... vaak hoor je toch wel dat mieden bij de 4e of 5e poging zwanger worden, fijn dat het zaad van je mannetje redelijk was. Marykay hie was het feestje? wat jammer van die negatieve test, maar aangezien je nog niet ongie bent is er nog geen ronde verloren.. wat voor idee heb je er zelf over? Haan ,heee hallo wat leuk dat je er even bent, die vakantie klinkt heerlijk en wat fijn dat het weer wat beter met je gaat, toch ongie geworden? wie zal het zeggen wat voor,n invloed die onbewuste stress misschien wel heeft. tezz: ik snap je frustratie maar het komt echt goed, ee nieuwe ronde en een nieuwe kans. Daan wat goed dat je ei gegroeid is... super, spannend weer voor woensdag. word dit dan de ronde? Jojoba weet je al wat? winny de pooh wat fijn dat ze zo goed meewerken in het zh, dat hoor je ook wel eens anders....dat is vast een opluchting he? zo en nu hard aan de slag voor een beeb nou ik heb niet veel te melden, ik ben niet meer misselijk geweest en niet meer moe, voel me eigelijk wel weer normaal en nu weer helemaal niet zwanger. ik geloof er eigenlijk helemaal niet zo in op dit moment dat ik snel zwanger zal zijn, ik kan het me gewoon bijna niet voorstellen, kennen jullie dat gevoel ? dat het hebben van een baby de "ver van je bed show is"? vrijdag is m,n nod en ik heb nu al af en toe het idee dat ik ongie moet gaan worden, maar omdat ik uit mezelf niet ongie werd heb ik er eigelijk geen idee van hoelang van tevoren die krampen al horen te beginnen, vind het een beetje vroeg om op maandag al ongie krampen te hebben terwijl vrijdag de nod is? groetjes Jose
HOi joseetje: Nee vind het niet echt vervelend. Heb er geen vertrouwen in dat de zaadkwaliteit van mijn man zo blijft. Dat ligt ook niet in de lijn der verwachting. Ik vin dhet dus niet echt vervelend.....Sommige meiden worden na 10 iui behandelingen nog niet zwanger.......tja... Ik heb voor de tweede keer een grote temperatuurstijging. De ovulatie heeft plaatsgevonden!(op zondag) Morgen nog een hoge temperatuur en ferilityfriend geeft de rode lijn aan. Joepie! Ik zou ooik niet weten wanneer ongikrampen beginnen, heb het zelf ook nooit gehad haha Ik duim voor je Werkse vandaag!
Hoi hoi, Marykay: jammer van de negatieve test, hopelijk snel positief. Geen bloed is goed, toch? [-o< Tezz: kop op hoor, het gaat gewoon lukken (tsjakka! ). Snap het heel goed van die dip, had ik de vorige keer ook en als ik nu ongesteld zou worden heb ik de dip nog weer erger denk ik. Daan: superpositief dat je ei is gegroeid, wanneer heb je je volgende fm? Joseetje: ik heb ook al vanaf donderdag ongikrampen, maar weet helaas niet wanneer mijn NOD precies is. Dus ik kan je er helaas ook niet meer over vertellen... [-o< Brenda: hoop ook voor jou positief nieuws, in ieder geval al positief dat je een flinke temperatuurstijging hebt gehad en dat je ovulatie is geweest! Ravi: altijd druk hé die laatste schoolweken. Bij jou schiet de NOD toch al goed op of nie? Spannend hé.. Hier nog steeds niets. Nog wel elke keer ongikrampen, maar al vanaf donderdag á vrijdag. Vanmorgen lichtelijk misselijk, maar dat zegt allemaal niets bij mij, want dat heb ik ook vaak als ik ongesteld moet worden, evenals moeheid, gisteren wat last van de tepels en soms een drukkend gevoel op mijn linkerborst? We zullen zien , wanneer ik vrijdag niet ongesteld ben ga ik testen. Het wordt wel een keertje tijd dat er een zwangere, naast Fleur, komt. Tijd voor goed nieuws dames! Groetjes en een fijne dag nog allemaal!
Hoi Dames, Ben weer terug van vakantie, helaas ongi geworden daar. Wel een korte periode na de eisprong, maar 11 dagen. Maar ja het was ook erg heet dus ik wijdt het daar aan. Heb nu 2e ronde clomid dus we zien het wel. Maar ik wil onderhand wel eens zwanger worden, 25 juni zijn we 2 jaar bezig pfffffff LIEFS
Naam:joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: eerste ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: 5 juni Voor: bloedprikken progesteronwaarden Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: di 10 juni 12.45u Voor: uitslag progesteron van 30-5 & 2-6 en hoe nu verder indien niet zwanger Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 3 juli Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 10 juli 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg, 5 juni 2e Clomid 50 mg. Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje NOD: 17 juni Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,1ste ronde clomid 50 mg, 3-6 twee eitjes gesprongen Volgend bezoek gyn: ? Voor: als ik ongi word wat ik natuurlijk niet hoop Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, eerst nog ongesteld worden Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:16 juni 2008 Voor: follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. -------------------------------------------
**sorry ff snel een egobericht** Vanmiddag bij de fertiliteitsarts geweest. Het is echt een wonder als ik straks zwanger blijk te zijn en een hele grote vraag waarom ik nog niet ongesteld ben. Deze ronde is bij mij op cd25 / cd27 en cd30 bloed afgenomen voor progesteron. Mijn waardes waren respectievelijk 9 / 12 en 6! Progesteron zorgt ervoor dat je niet ongesteld wordt. De fertiliteitsarts begrijpt er ook helemaal niets van. Vandaag weer bloed geprikt wederom op progesteron maar ook op HGC. Donderdag word ik gebeld met de uitslag. Mocht ik niet zwanger zijn dan was de vraag wat nu? Want clomid is het overduidelijk niet voor mij. Ik mocht zelf kiezen tussen hormonen spuiten of de LEO-operatie. Daar was ik superblij mee en heb gekozen voor de LEO. Het is een echte operatie, maar uiteindelijk minder intensief dan het hormoonspuiten. liefs, marykay