@Marykay: wat raar dat je progesteron al zo gezakt is, maar je niet ongi wordt . Ik hoop toch zo dat je HCG in je bloed hebt dan! Rare situatie zo zeg Bij LEO worden de eitjes aangeprikt toch? Ik ben benieuwd wat donderdag de uitslag is! Sterkte! @Sophia: ondanks de ongi nog wel kunnen genieten van je vakantie hoop ik? Begrijp helemaal hoe je je voelt hoor. Mijn geduld is ook op! @Jojoba: ik hoop zo dat jij deze week roze test! Ik vind het best spannend, jij dan? Gelukkig al voor de derde dag vruchtbaar slijm geconstateerd, dus ik heb goeie hoop dat ik weer een eitje ga hebben deze week! Heel benieuwd wanneer dan, want ik probeer het deze ronde zonder ovutests of fm's. Ik heb nog 1 ovutestje over en die ga ik proberen te gebruiken op het goeie moment! 't is maar goed dat we sowieso klussen, want weet nog niet of ik wel zo goed kan gokken! Maar toch helpt het wel om er iets minder mee bezig te zijn. Ook het klussen zelf vind ik toch wat ontspannender zo. Heb alleen lang niet zo veel ei-pijn als de vorige rondes. Maar af en te voel ik wel wát dus komt vast wel goed. Liefs Tezzz
Tezz, ik vind het ook heel erg spannend (hoewel ik er niet zeker van ben, het is zo onzeker als je niet weet wanneer de ovulatie heeft plaatsgevonden) En ik hoop voor jou dat je een superei mag krijgen
He Meiden, Wat hebben jullie weer driftig zitten tikken Ravi, het is wat dat einde van het schooljaar. Echt slopend. De komende twee avonden mag ik ook nog terug voor de musical die mijn schatjes gaan opvoeren... Winnie, veel succes met de clomid! Daan, wat een super goed nieuws! Veel succes met de inseminatie morgen. Ik heb er wel een goed gevoel bij Zet m op meissie! Jojoba, altijd rot die spanning. Knap dat je het geduld kan opbrengen om te testen. Dan zit er niks anders op dan de tijd door te brengen met broekloeren hihi. Succes! Jose, nog een paar daagjes. Dat van "de ver van je bed show" dat herken ik zeker. Iedere maand opnieuw dezelde teleurstelling het is gewoon slecht te geloven dat het toch goed gaat komen. Brenda, proficiat met je ovulatie en veel succes met de inseminatie! Sophia, heb je een fijne vakantie gehad? Succes met de clomid. Hoeveel mg gebruik je nu? Marykay, is het wel duidelijk of je uberhaupt een eisprong gehad hebt? Want als die niet geweest is, kan dat natuurlijk ook het uitblijven van je ongi verklaren. Super dat je in aanmerking komt voor de LEO operatie. Weet je ook al wanneer ze die gaan uitvoeren? Ben heel benieuwd hoe het verder gaat lopen... Veel succes! Tezz, wat doe je nog achter de pc! KLUSSEN Hier gaat alles zn gangetje. Het spuiten gaat iedere dag een beetje beter! Woensdag gaan we kijken of het ook effect heeft of dat de dosis verder opgehoogd moet worden... Even afwachten dus. Heb wel zin in een portie goed nieuws Fijne avond allemaal!
Joehoe! Ik leef nog maar het is zo saai he dat wachten op het wachtbankje...... Heb net al jullie verhalen wel teruggelezen hoor! Heb vandaag nog bloed moeten prikken op progesteron en daar krijg ik de uitslag van als ik bel vanwege mijn ongi ( anders zal het mij een worst wezen wat de uitslag was haha!)
He marykay ******* balen zeg. Ik snap je verhaaltje niet helemaal (blond he) maar begrijp ik nu dat je je eisprong waarschijnlijk niet gehad hebt. Heb je temperatuur opgenomen? DAt zou wel raar zijn met 150 mg, maar je hoort het wel vaker. De leo is een goede keuze. Heb ik goede dingen van gehoord. Wanneer gaat het gebeuren?
NOg een vraagje: Heeft er iemand die pregnyl gespoten heeft ook last van bijwerkingen als hoofdpijn en kram in de kaken? voel me al dagen niet lekker in mijn hoofd.
he marykay, wat een verwarrend gedoe zeg.... ben nu toch wel heel benieuwd wat de uitkomst zal zijn, kelly, ja wachten ,wachten en wachten, voel je al iets verdachts? Daan heel erg veel succes met de inseminatie morgen! zet hm op meid! Ravi, ja het moet vrselijk druk zijn zo voor de zomervakantie, maar je bent straks wel heerlijk een lange poos vrij, nu nog een beetje mooi weer (en een beeb in het buikkie) dan kan deze zomer niet meer stuk toch? alle andere mieden, succes hier nog steeds op het wachtebankje, m,n bibs gaat een beetje zeer doen van het "bankje zitten". ik vind het nu echt niet meer leuk en ik heb de hele nare gewoonte ( die ik maar eens heel erg snel af moet gaan leren ) om steeds op het zwanger forum te gaan kijken, en dan voel ik gewoon dat magische ,wonderlijke van mama worden, als ik dan die verhalen lees dan maakt dat zo,n ongelooflijke indruk, alleen word ik daarna vaak heel erg verdrietig en dan zit ik een beetje stom in m,n uppie achter die pc te janken. ik doe het zelf om daar steeds te gaan kijken, ik snap gewoon niet waarom ik dat doe. ik vetelde vandaag aan rutger dat ik dacht ongiekrampen te hebben en hij reageerde veel meer teleurgesteld dan ik had verwacht, ik weet gewoon niet wat ik voel, het lijkt er wel op, maar dan in het midden van m,n onderbuik, ik ben nog niet ongie morgen moet ik bellen voor m,n progesteron waarden, wat is eigenlijk een normale uitslag hiervan? heb echt geen idee groetjes jose
Joseetje: ik zit ook als een idioot steeds op dit forum.... ga kijken of ik het een paar daagjes zonder jullie kan uithouden, mss gaat de tijd dan ook sneller? Want die wachtweken duren eeeeeeeeeeeeeeeeuwig! Mijn koude voeten zoals ik die na mijn eisprong altijd voelde, heb ik nu niet deze maand. En normaal heb ik ook pijnlijke borsten vnl onder mijn oksel maar die heb ik nu ook niet......ik merk dus eigenlijk niets
Naam:joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: eerste ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: 5 juni Voor: bloedprikken progesteronwaarden Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: di 10 juni 12.45u Voor: uitslag progesteron van 30-5 & 2-6 en hoe nu verder indien niet zwanger Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 3 juli Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 19 mei Voor: Kijken of gesprongen ei inderdaad een echt ei was! Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje NOD: 17 juni Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,1ste ronde clomid 50 mg, 3-6 twee eitjes gesprongen Volgend bezoek gyn: ? Voor: als ik ongi word wat ik natuurlijk niet hoop Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, eerst nog ongesteld worden Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:16 juni 2008 Voor: follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt.
spannend fatimaatje! Hier heeft mijn temp een enorme dip genomen vanmorgen. Denk dat ik mijn enige ovu-testje er vandaag maar eens tegenaan gooi Heb lang niet zo veel ei-pijn als de afgelopen twee keer, maar vruchtbaar slijm is al 3 dagen goed aanwezig en bmm staat open én temp is gezakt. Ik heb goede hoop op een lekker vroeg ei! @Joseetje: volgens mij is het goed vanaf boven de 10, de progesteron, maar dat ligt een beetje aan wat het ziekenhuis hanteert. Heb je al gebeld? En? En ook al kan je de verleiding bijna niet weerstaan, maar ga niet naar het zwanger forum! Bescherm jezelf! Ik ben in al die tijd dat ik hier rondzwerf precies 1 keer op het zwangerforum geweest! Heb met mijzelf afgesproken dat ik daar pas weer kom als ik weer zwanger ben! Scheeld dat het niet bovenaan de hoofdpagina staat @Alle wachtenden: kl*te he, dat wachten? Ik ben erachter dat je beter niet teveel kunt inloggen hier als je zit te wachten. Bij mij helpt fanatiek gaan opruimen best goed. Of uitgebreid boodschappen doen en winkelen (uit de buurt van de pc). @Daan: succes vandaag! Liefs Tezzz
Hoi hoi, Nou heb eindelijk voorlopig weer wat meer tijd om mee te kletsen! @ Tezzz, dat klinkt inderdaad als een vroeg ei! Ik ben benieuwd naar je ovulatietest. @ Joseetje, herkenbaar van dat rondneuzen op andere onderwerpen. Ik heb die neiging ook wel eens, soms ga ik zelfs al bij de maandtopics lezen met het idee van als ik nu zwanger ben dan kan ik me bij hun aansluiten @ Daan, succes vandaag! @ Marykay, jammer dat die progesteronwaarden zo laag liggen. Ik had dat vorige ronde ook en ik bleek geen eisprong te hebben gehad en werd daardoor ook pas laat uit mezelf ongesteld. Ik hoop dat jij toch goed nieuws te horen krijgt morgen. Hoe lang moet je eventueel wachten op eeen LEO behandeling? Fijn dat je die keuze zelf hebt mogen maken! Met mij gaat het allemaal zijn gangetje, vandaag 5e dag cyclus dus 3e dag Clomid, heb wel erg veel last van bijwerkingen gehad gister, was er zelfs ziek van! Vooral duizelig en misselijk en ik kon niet tegen beeldschommelingen, vanavond neem ik de pil wat later in zodat ik er hopelijk doorheen slaap.
@Milla, gezellig dat je weer meekletst! Gaat de verbouwing goed? Wat vervelend van die bijwerkingen. Slik je nu 100mg? @Tezz, nou ik geloof dat je je ei gevonden hebt! Super hoor ik hoop nu dat alles helemaal op zijn plek valt voor jou! @Elke, ik hoop dat er een mooie follikel te zien was vandaag! @Daan, ik hoop dat alles goed is gegaan. Sterkte dan maar weer op het wachtbankje! Joehoe! @Jojoba, nog lekker aan het onderbroekloeren en wcpapierturen? Ik hoop zo dat je straks positief test! @Sophia, veel succes deze ronde. Ik herken gevoel zo goed dat je het aan begin niet meer ziet zitten. Volgens mij versterkt de clomid dat downgevoel nog eens extra. Zo ervaarde ik dat tenminste. Als je weer aan klussen bent voel je je al weer een stuk beter. Succes! @Ravi, nou je kan nu ook aftellen naar zondag. Je bent vast ook veel aan het onderbroekloeren en wcpapierturen tussen de rapportbesprekingen door! Toch een voordeel aan de drukte je hebt afleiding! @Joseetje en Kelly, spannend hoor. Ik hoop dat jullie wel een mooie hoge progesteronwaarde hebben. Mijn ziekenhuis hanteert 10 als ondergrens boven de 20 zit je zeker goed. En volgens mij had Elke of Daan een keer een waarde van boven de 100 maar helaas niet zwanger. Ik weet ook niet wat de waardes precies zeggen. Bij mij alleen maar verwarring zaait. Nou nog 24 uur en dan heb ik uitsluitsel. Maar de kans dat ik zwanger ben is heel klein. Mijn (.) (.) zijn ook minder vol en pijnlijk. Ik denk dat de duivels er aan komen en ik nu voor de LEO kan gaan. Ik heb wel degelijk een eisprong gehad. Op dag 17 had ik een follikel van 19mm en op cd26 een groot, wel 4cm, omhulsel waar het eitje uit was gekomen. Mijn eigen bedachte theorie is nu dat mijn follikel is doorgegroeit tot 4cm, op cd 25 is gesprongen en dat is nu 15 dagen geleden en ik nu vandaag of morgen ongesteld wordt.
Sorry even ego: Vanochtend de inseminatie gehad en de hoeveelheid zwemmers was dramatisch (er waren er maar 0,5 miljoen). Wil je een goede kans hebben bij IUI dan moet het aantal boven de 3 miljoen zitten. Ik heb nu al het gevoel dat dit dus een verloren ronde is.. Het ziekenhuis zit volgende maand dicht dus kan pas in augustus weer terug komen. Kan alleen maar brullen..
He verdorie Daan, wat een rot bericht! Ik kan alleen maar voor je duimen dat er toch eentje sterk genoeg is van 0.5 mlj! Huil maar lekker uit dat lucht iig op. STERKTE!
Ah nee Daan, wat een rot nieuws! Net wat Sophia zegt ik ga heel hard duimen dat er in iedergeval 1 superzwemmer bij zit. Sterkte meis!
He Daan wat een ellende! Vanuit hier ook een dikke knuffel.. Wie weet bestaan er wonderen? Ik hoop het voor je!
@Daan: wat ^%$%^$%^-bericht zeg! Ik hoop heeeeeel hard voor je dat er tóch een goeie zwemmer bij zit! Ook dikke digiknuf van mij hoor!
onee lieve Daan.... wat een kutbericht.... brul er maar op los hoor meid, inhouden heeft geen zin. geef deze ronde nou niet meteen op 0,5 miljoen zijn er nog steeds erg veel en aleen de best bewegende zijn geselecteerd he? hier gebeld, heb een goede eisprong gehad en mag weer nieuw recept voor clomid... heb de waarden niet gevraagd, maar dat ga ik nog wel fff doen. groetjes jose
hoikes hier ben ik dan met heel slecht nieuws mijn HCG was dus gezakt van vrijdag van 54 naar maandag tot 18 hij d8 aan een BBZ ofwel een zwangerschap die serieus misgelopen is ik heb dus maandag een injectie gekregen om alles te starten gisteren morg om 6u kreeg ik hevige pijnen dus ik wist dat het al begonnen was tot nu toe heb ik nog steeds het vruchtzakje niet gezien ik hou het in de gaten omdat mijn man en ik het willen begraven zodat wij het e plaatsje kunnen geven indien het een BZZ is en het is er zo niet uit gekomen zal ik 9 op 10 kansen een operatie moeten ondergaan maandag moet ik terug om nog eens bloed te laten afnemen wou jullie even op de hoogte houden
Oh Lovely wat erg meisje! Je was zo vreselijk blij en nu zo vreselijk verdrietig. Ik hoop dat het een miskraam is geweest en dat het vruchtzakje nog komt zodat je het inderdaad kan begraven! Heel veel sterkte !