Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 3 juli Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 19 mei Voor: Kijken of gesprongen ei inderdaad een echt ei was! Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje NOD: 17 juni Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,1ste ronde clomid 50 mg, 3-6 twee eitjes gesprongen Volgend bezoek gyn: ? Voor: als ik ongi word wat ik natuurlijk niet hoop Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus, 16 juni Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:16 juni 2008 Voor: follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de Icolor=greenI I/colorI tekens
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 3 juli Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje NOD: 17 juni Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,1ste ronde clomid 50 mg, 3-6 twee eitjes gesprongen Volgend bezoek gyn: ? Voor: als ik ongi word wat ik natuurlijk niet hoop Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus, 16 juni Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:16 juni 2008 Voor: follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens [\i][/b]
Hallo allemaal, Bedankt voor alle lieve berichtjes! Tezz, hoe gaat het met je? Is de eipijn inmiddels al helemaal over? Veel succes in de tergende wachtweken! Oeh goede tip van jou, is voor mij misschien ook wel eens beter om het huishouden aan te pakken i.p.v. hier uren te zitten lezen, ha, ha! Elke, joehoe, wat een goed nieuws zeg ! En dat al zo snel.. Helemaal geweldig! Heel veel succes met de pregnyl spuit! En veel plezier met het klussen dit weekend! Sophia, hoe gaat het met jou? Joseetje, ik wil je niet teleurstellen maar ik heb een keer een progesteronwaarde gehad van 67. Volgens mij heeft Elke nog veel hogere waarden gehad. Dus dat zegt helaas niets.. En het is helemaal niet stom als jij een positief berichtje plaatst, anders word het hier helemaal een deprimerende bende als nooit iemand iets positiefs erop zet toch? Ik ben wel heel hard aan het duimen voor je. Een heel fijn weekend, dat zorgt natuurlijk wel weer lekker voor afleiding! Milla, leuk dat je weer even komt kletsen! Je was toch met een verbouwing bezig? Gaat dat allemaal een beetje goed? Waren de klachten vandaag al wat minder? Marykay, klote zeg :c: ! Ook al verwacht je het niet, stiekum hoop je het wel toch? Sterkte meid. Weet je nu al een precieze datum wanneer de LEO plaats gaat vinden? Lovely, jeetje wat heftig zeg. En net als Elke had ik ook gemist dat je zwanger was Meis heel veel sterkte voor jou en je man! Naatje, vandaag dus de laatste clomid.. Vervelend dat je die bijwerkingen hebt! Wanneer heb je de eerste meting? Brenda, ja mijn ziekenhuis was dus met kerst 2 weken dicht en nu dus heel de maand juli.. Waarom ze dat doen, geen idee. Ik snap dat eerlijk gezegd ook niet zo goed. Ik snap best dat de artsen ook vakantie nodig hebben, maar ze kunnen toch wel om de beurt gaan. Of denk ik nu te simpel? De hoofdpijn van de pregnyl herken ik wel. Loop nu al 3 dagen met een barstende koppijn rond. Hoop voor jou dat het inmiddels al is afgezakt Jojoba, shit zeg! Met clearvieuw heb ik geen ervaring. Ik heb wel ergens gelezen dat de dig. Test van Clearblue niet zo gevoelig zijn. Ik duim heel hard voor je dat je zaterdag een vet positieve test in handen hebt! Ravi, hoe gaat het met je? Als ik je banner goed lees, mag je over twee dagen testen.. Ga je het dan ook echt doen? Of kan je jezelf niet weerhouden om al eerder een testje ertegenaan te gooien . Hier gaat het inmiddels iets beter, alhoewel ik deze ronde toch wel als verloren beschouw. Heb er gewoon een beetje een hard hoofd in.. Maar goed we moeten maar verder.. Pfoe wat duren 2 weken toch lang (zegt ze op dag 1 )
He Daan: dat duurt erg lang he! Ik zit nu op dag 5 na inseminatie. Erg spannend allemaal. Heb er niet zoveel hoop op, maar ja. Mijn collegaatje heeft 2 dagen eerder haar iui gehad. WE zitten dus samen op het wachtbankje. Kelly: het is vandaag iets minder. Heb veel gedronken. WAcht het nog even af......En maak anders voor maandag een afspraak. Thanks! Jojoba: een dun lijntje? Zegt ook wel wat toch? Soms hoor ik weleens van die verhalen...... Joseetje: Jij hebt een spannend weekend! Hoop dat ze wegblijven en dat je nog lekker kan genieten van je weekend. Wij hebben woensdag weer een afspraak om te overleggen of ik hormonen ga en wil spuiten ipv clomid. Zij vinden dat gewoon beter. fijne avond. x
Hoi Daan! Met mij gaat het goed, vanmorgen weer follikelmeting gehad en er zit er 1 bij die eventueel in aanmerking komt om te groeien. VOlgende week woensdag mag ik weer komen. Ze zij dat er bij mij aan die kant wel meerder zaten die groter waren in de beginfase, herkent iemand dit. De andere kant zat nu bijna niks, dat was de vorige keer niet. Ik hoop dat het volgende week weer gegroeid is. Jij zit weer op dat bankje, lang duurt dat he. Afgelopen cyclus was die wachtbank bij maar 11 dagen toen was ik echt verrast. Ik kan die 2 weken eigenlijk altijd goed aan het zijn juist die laatste dag of eventueel daarna nog. LIEFS
nou meiden, hier even een razendvlug berichtje voordat ik wegga, de zijn in aantocht, op naar de volgende ronde! ik ben al heel erg blij dat dit allemaal zo goed gaat, na geen cyclus ineens met de laagste dosering een cyclus van 28 a 29 dagen wauw! ben eigenlijk meer dan tevreden groetjes jose
Daan, idd balen dat ik last heb van bijwerkingen, maar ik weet dat het voor en goed doel is Maandag 16/6 is de 1ste FM. joseetje26, balen he dat je in aantocht zijn, maar kan me voorstellen dat je blij bent met zo'n mooi cyclus
Ook even vlug..... Jammer Joseetje..... Hier hetzelfde verhaal. Al behoorlijke krampen dus ook hier de in aantocht.....
oh Joseetje en Ravi dit nieuws willen we natuurlijk allemaal niet horen he! een heledikke knuffel voor jullie en veel succes in de nieuwe ronde! Wanneer komt nu eindelijk hier eens dat volgende roze? Hier nog steeds op het wachtbankje, krijg er een houten kont van........
He Meiden, Net de pregnyl spuit zelf gezet! Ben helemaal trots op mezelf Wat een gedoe met ampullen, leegzuigen en mengen. Heb mezelf nog openghaald aan het glas ook. Maarre hij zit! Dus wij weten wat ons te doen staat. Samen met oranje SCOREN Fijne wedstrijd! Liefs Elke ps Ravi en Jose , ik leef met jullie mee...
Elke zet hem op he! maak er een mooi EK wondertje van......... Goed dat je zelf de pregnyl hebt weten te zetten trouwens!
He Ravi en Joseetje: Heel veel sterkte. Op naar de volgende ronde. Kelly: Bij jou wordt het nog spannend de komende dagen! Het wordt inderdaad eens tijd dat er weer eentje zwanger wordt! Het percentage gaat niet echt omhoog. kijkse vanavond!
He Meiden, Heb de pregnyl goed gezet, want de ovulatietest knalt er werkelijk uit. Phoeh, opluchting. Toch spannend zo'n eerste keer. Gisteren ons elftal gevolgd en keurig gescored. (al moet ik zeggen 4 treffers vinden wij wat veel > 1 of 2 is ook goed ) Daan, hoe gaat het meissie? Sophia, flink doorbroeden, en hopen op woensdag, dat er een mooi groot ei zit! Brenda, hoe is het bij jou. Wachten duurt altijd lang he! Ik snap dat een prive kliniek je goed bevalt. Ik ga daar al vanaf het eerste begin naar toe. (in Brabant). Ze zijn daar zo gericht op fertiliteitsproblemen en ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Alles kan en mag. Ze gaan daar ook niet zo lang met clomid door en volgen je heel goed. Ik heb er een heel goed gevoel bij en zou niet snel meer naar een ziekenhuis gaan. Jojoba, heb je nog een keer getest? Ben benieuwd! Marykay, wat een gedoe allemaal. Heb je ondertussen al zicht op je ongi. of hoef je dat voorlopig niet te verwachten en krijg provera ofzo? Veel succes met alles! Fijn weekend, Liefs Elke ps ga zo texen bij een vriendinnetje met een eigen kinderdagverblijf. lekker alles in leuke kleurtjes schilderen
Goeie morgen allemaal! Wat een leuke avond gister zeg! 4-1 geweldig toch? Ik ben naast dat opgelucht dat ik gister mijn laatste Clomid pil heb geslikt, ik was er behoorlijk ziek van! Ik heb maandag de eerste Fm, ik ben benieuwd! @ Elke, fijn zo'n positieve ovutest. Het geeft altijd zo'n lekker gevoel! @ Joseetje en Ravi, een dikke knuffel voor juliie!
Hoi Erg leuke avond gisteren inderdaad! milla: je eerste fm is altijd spannend! Hoop dat er een dominant eitje tussen zit. Elke: ja ik ben echt super blij dat ik de overstap heb gemaakt. Vond je het ook pijnlijk die pregnyl? Ik kan me nu al druk maken om de volgende keer (stom he) Hier gaat alles goed. Vandaag weer een hogere temperatuur. Na ovulatie: 26,8 37,0 37,1 37,1 37,0 37,2 vandaag Zegt natuurlijk niets, maar ja.............ik ben wel ee beetje trots op mijn kaartje...... Nog een hele week (eigenlijk 9 dagen) wachten wachten wachten wachten. x
Ja de wedstrijd was geweldig. Echt ongelofelijk, we worden europees kampioen! Ravi en Joseetje echt balen dat de er aan lijken te komen. Elke veel plezier met jullie wedstrijd! Ik zeg 2-0! Brenda spannend hoor je temp lijstje is er idd 1 om trots op te zijn. Milla succes maandag ik hoop dat er al een mooie dominantie f zichtbaar is. Bij mij nog steeds geen ongi te bekennen. Gister 1 druppel maar verder niet. Zolang het niet echt doorbreekt blijft door mijn hoofd spoken dat ik misschien toch zwanger ben, maar door de bloedtest kan het niet. Ik moet in iedergeval tot 24ste wachten. Als dan nog niet ongi ben die 's ochtends nog wel een test voordat ik naar de gyn ga en een kuurtje krijg. Fijn weekend!
mmmorgen! @Joseetje en Ravi: En? Ongi doorgezet of is het stiekum bandenpijn? @Marykay: tja...dan blijft het idd toch nog afwachten.Snap best dat je dan stiekum toch nog hoop blijft koesteren. @Milla: wat fijn dat je klaar bent met de clomid. Ik had er vorige ronde ook erg veel last van. Deze keer alleen alle dagen hoofdpijn. (Is ook niet leuk trouwens ). Ik hoop dat het goed aanslaat. Maandag al fm is nog best vroeg he. Hou er rekening mee dat er misschien nog niet zo heel veel te zien is he! @Brenda: temp ziet er goed uit! Nou hopen dat íe zo mooi hoog blijft! @iedereen die ik gemist heb: dikke knuf! Hier waarschijnlijk m'n ei gehad op dag 15 al! Het wordt steeds iets eerder! Jippie! Nog ff afwachten wat m'n temp morgen doet, maar alle vruchtbaarheidsverschijnselen nemen nu rap af, dus ik heb goeie hoop! Nou nog hopen dat dat eitje gegrepen wordt door een lief zaadje Laterrrrrr! Liefs Tezzz
He Tezz: Jij hebt ook al een aantal keren een goede cyclus. Toen je toch ongesteld werd hoe snel zakje je temperatuur dan? Temperatuur je nog steeds? Ik vind dat zelf erg fijn. gr brenda