@Brenda: bij mij zakt mijn temp pas na m'n ongi. Is dus wel een beetje lastig, want zo zie je 'm niet goed aankomen Ik vind het wel een heel handig systeem, dat tempen. Vooral nu ik er ook echt mijn ei mee kan vinden! Soms neem ik me wel eens voor dat ik de volgende dag eens niet zal tempen (om mijn rust te bewaren), maar dat lukt me echt niet! Baal de hele dag als ik het eens niet gedaan heb Dus ik ga maar lekker door
Hallo ladies, Naatje, veel succes maandag met de eerste meting! Ravi en Joseetje, zijn de inmiddels al gearriveerd of is er nog niets te zien en worden de toiletbezoeken ophoogd? Kelly, wil je misschien even opschuiven, dan neem ik plaats naast jou op het wachtbankje . Houd je het nog een beetje vol? Elke, ik hoop dat jullie net zo'n mooie score hebben als het Nederlands Elftal, alhoewel een vierling is natuurlijk een beetje teveel van het goede niet? Maar ik ben erg trots op je dat je de pregnyl zelf hebt gezet! Houd je er rekening mee dat 36 uur na de pregnyl het eitje springt. Dus tot die tijd, veel plezier met klussen! Jojoba, en en en? Marykay, en inmiddels al ongi? Snap dat je die hoop blijft houden... Milla, hopen dat dit de laatste ronde clomid is voor jou. Jij ook veel succes maandag! Brenda, volgens mij is dat erg goed die tempjes van jou. Hoop dat het zo hoog blijft! Tezz, jeetje wat goed zeg op dag 15! Yo go egg! Het wachtbankje wordt wel gezellig vol! Hier alles rustig, gisterochtend vlagen van misselijkheid en pijnlijke borsten, die rot pregnyl ook! Meiden het is echt weer tijd voor een roze periode!
Daan, Gebruik jij na de inseminatie ook nog medicatie? Bijv. ter bevordering van de innesteling? Liefs
Heee Elke, Nee, ik gebruik helemaal niets... Ik dacht dat dat alleen gebeurde bij IVF/ICSI,maar weet dat ook niet zeker. Moet jij dan wel wat gebruiken? Liefs Daan
HE Daan, Wat gezellig zijn we hier een keer tegelijkertijd Nee, ik gebruik ook niets, maar was benieuwd hoe dat bij jou was. Door de IUI enzo. Jij spuit eenmalig pregnyl? 1 of 2 ampullen? Ikke twee. Ben benieuwd hoe het ons verder zal vergaan. Hadden we maar een kristallen bol ZUCHT Liefs
Hai Elke, Ik heb maar 1 injectie hoeven zetten, 2 ampullen bij elkaar voegen (1 poeder en 1 vloeistof). Ik vind het echt een f*ck spuit! Hoe heb jij het trouwens nu allemaal geregeld met de verzekering? Ja en een kristallenbol zou ik nu graag willen hebben, of een teletijdmachine waardoor ik even twee weken in de tijd kan vliegen om te kijken of we dan roze gekleurd zijn, hihi. Ik heb trouwens laatst wel van iemand gehoord dat als je dagelijks een kwart inneemt van een paracetamol dat dat helpt voor de innesteling. Schijnt het baarmoederslijmvlies (mooi galgje woord) beter te doorbloeden.. Misschien dat ik dat nog even ga doen . Liefs Daan
Hoi daan en elke veel vrouwen krijgen progestan of nog een pregnylinjectie ter bevordering van innesteling. Kinderparacetamol schijnen sommigen ook te nemen (maar is nooit bewezen en sommige artsen zijn bang dat het ook een miskraam kan bevorderen........) Volgende cyclus ga ik er ook even over praten met mijn gyn Ik hoor wel dat ze het vader met icsi/ivf doen dan met iui. xxx
Hoi hoi, Ei groei is volgens mij in volle gang, ik voel de hele tijd een zeurend gevoel weer in mijn eierstok, ik ben benieuwd morgen naar de eerste FM, maar weet ook dat er misschien niets te zien is en dat de eipijn best een week kan duren voor dat er een eisprong volgt (als die al volgt). @ Daan, kinderparacetamol? Goh daar had ik nog nooit van gehoord. Bevordert dat ook de eisprong? Is het wetenschappelijk bewezen? Ik wens je veel succes om de wachtweken door te komen. @ Naatje (nogmaals ) Jij ook veel succes morgen, spannend! @ Tezzz ik ben ook helemaal tempverslaafd, hihi. Het geeft toch wat houvast en meer duidelijkheid dan onzekerheid, dus dan is het toch prima niet waar? Ik vind het wel lastig om niet eerst mijn bed uit te gaan, vooral als je al kinderen hebt, als ze roepen ofzo, heb jij dat ook? @ Marykay, hoe gaat het bij jou, is het bij een druppeltje gebleven? Ik hoop het zo voor je meis! @ Brenda, veel succes op het wachtbankje, temp ziet er mooi uit! Fijne dag allemaal!
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 28 juni Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje NOD: 17 juni Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,1ste ronde clomid 50 mg, 3-6 twee eitjes gesprongen Volgend bezoek gyn: ? Voor: als ik ongi word wat ik natuurlijk niet hoop Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus, 16 juni Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:16 juni 2008 Voor: follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens [\i][/b]
mmmmiddag! Heb ff m'n absolute nod aangepast. Vorige cyclus werd ik op de ochtend van de 16e dag na ei ongi, dus heb ik dat deze keer ook aangehouden. Ik hoop zo dat het ons deze keer gegund is, want ik heb het zoooo gehad met het afwachten! (En als het raak is kan ik precies met mijn verjaardag het wereldnieuws verkondigen ). @Milla: Het is soms idd lastig om te tempen met de kids. Maar ik heb een gelukje. Heb een aantal keer eerst op bed getempt. Daarna naar de wc gegaan en nogmaals getempt. Mijn temp verschilt dan nog niet! Dus als ik soms niet in staat ben op bed te tempen (als de kids of mannetje komen storen) ga ik gauw naar de wc en temp daar meteen. En als ik al even wakker was (maar nog niet opgestaan) dan zakt m'n temp hoogstens een tiende graadje. En ik heb gewoon geluk dat mijn temp totaal een halve graad stijgt na ei, dus dat is wel een duidelijk verschil! Heb dus wel mazzel met dat tempen. Want daardoor kan je zelfs met het tempen nog een beetje flexibel zijn. Jij veel succes met je fm morgen! @marykay: hoe gaat ie? @Brenda: alles oke op het bankje? @Elke: hee, nou hebben we opeens dezelfde nod! Saampjes wachten dus @All: knuffies all around! Liefs Tezzz
hoi allemaal, Ben net terug van mijn weekendje weg, heb dus ook zaterdag niet getest. Als de test dan negatief zou zijn ben ik de hele dag chago en daar heb ik dan geen zin in. Ben nog steeds niet ongi en ga morgenvroeg een nieuwe test doen. Maar ben er steeds zekerder van dat ik gewoon geen eisprong heb gehad. Wel raar, de eerste 2 keer sloeg het zo goed aan en dan nu niet? Joseetje en Ravi: jammer joh, of is er nog niets?
het blijft hier dus toch nog wel een beetje spannend he? @jojoba: Ik denk dat je wel een goeie kans maakt morgen een posi test te krijgen hoor Waarop zou de clomid nu opeens niet meer werken? Spannie! @Marykay: hmm...slechts 1 druppie? tja...misschien was dat druppie wel van een eisprong of zo (kan toch? Alles kan! Niks zo wonderlijk als het vrouwelijk lichaam! ) Spannend spannend spannend...
Even een ego berichtje. Ik ben zo boos en verdrietig.. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 71#2686071
He Milla: wat een vreselijke reactie.....Hopelijk krijg je een beetje steun van je mannetje. Kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent zeg.....Heel veel sterkte! En een tweeling? Geweldig toch! Wie weet..........Voor jullie zou het een groot geschenk zijn. Marykay: Hoeveel dagen na je eisprong zit je nu? Kan het niet zien aan jouw banner. Jojoba: volgende ronde misschien je temp bijhouden. Of heb je dat gedaan? Ik kan nu met 100 % zekerheid zeggen dat ik mijn ei heb gehad. Hier is het rustig. Ik had vandaag een ongi gevoel. Het is nu weer een beetje weg. Het is een beetje een strak gevoel (moeilijk te omschrijven hoor) die ik een paar dagen van tevoren krijg. Ik had er gelijk een kut gevoel bij. Mijn temperatuur was ook al 0,2 gezakt. Ben dus erg benieuwd morgenochtend. Heel veel sterkte allemaal, x brenda
meiden heel even een ego vraagje: Doe net een ovulatietestje voor de gein en die wordt me toch positief! en dat 2 dagen voor NOD? Ik ga morgen alvast een zwangerschapstestje wagen.....
Milla, wat een rot reactie, maar helaas heel herkenbaar . Zo reageren ook veel mensen tegen ons. Na onze 3de ivf was ik zwanger van een tweeling, dubbel geluk! Helaas hebben we niet lang van ons geluk mogen genieten. Maar mocht het nu weer gebeuren dan ben ik weer super blij, wat andere mensen ook zeggen! Ik kan alleen maar zeggen, maak je eigen keuzes en zolang jullie er samen aan staan dan het goed. Heel veel succes morgen bij je eerste fm en op naar een of twee mooie beebjes Kelly1980, wooow dat is heel erg mooi, suc6 morgen!