***INBRAAK*** Kelly, kom je ook even bij ons vertellen wat de test van vanochtend voor nieuws heeft gebracht? Op het 'PCO'-topic? We zijn super benieuwd! ***UITBRAAK***
he meiden daar ben ik dan: IK BEN ZWANGER!!!!!!!! Heb wel 3 testen gedaan vanmorgen........ maar allemaal hetzelfde resultaat Wij zijn echt superblij, en nu afwachten hoeveel het er zijn Kan 8 juli terecht voor de eerste echo! Ik wens jullie allemaal deze maand of de volgende hetzelfde toe! En ik blijf gewoon meekletsen hoor!
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 28 juni Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus, 16 juni Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:16 juni 2008 Voor: follikelmeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens [\i][/b]
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 28 juni Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus, 16 juni Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg 16 juni bij FM cyste 3cm links Volgend bezoek gyn:18 juni 2008 Voor: controle echo ivm cyste Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens [\i][/b]
Hoi Meiden, even een egoberichtje. Ik heb net positief getest . Ik vind het doodeng,ik heb steeds zo het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Dit kan toch ook in het begin van een zwangerschap? ik hoop zo dat het goed gaat. Ik kan het ook niet geloven, ik heb al 2 verschillende testen gedaan en ze zijn beide positief, dan ben ik nu al 5,5 week zwanger. Echt niet te geloven ! Sorry dat ik nu niet op jullie reageer, ik zit even teveel op mijn roze wolkje ! liefs Suzanne
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 28 juni Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus, 16 juni Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg 16 juni bij FM cyste 3cm links Volgend bezoek gyn:18 juni 2008 Voor: controle echo ivm cyste Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens [\i][/b]
en dan nu in het roze ! Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 28 juni Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus, 16 juni Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg 16 juni bij FM cyste 3cm links Volgend bezoek gyn:18 juni 2008 Voor: controle echo ivm cyste Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens [\i][/b][/quote]
Wauw zeg! 2 meiden zwanger! Kelly en Susanne: SUPERGEFELICITEERD! GENIET VAN DE ROZE WOLK DE KOMENDE 8 MAANDEN! Wij hopen jullie snel te volgen.... Hier gaat alles z'n gangetje! Ik voel me goed! Af en toe nog wel wat onzeker, maar dat zal logisch zijn... Ik zit nu inmiddels op cyclusdag 11 na een spontane ongi en ben erg benieuwd of er een eisprong aan zit te komen... Het blijft afwachten... Voor alle meiden die nog op die vreselijke wachtbank zitten of die net ongesteld zijn geworden hele dikke knuffels. Het is niet makkelijk, maar houdt moed! Onze tijd komt vast ook een keer! Doei, doei
Wauw! Nog eentje zwanger! Jippieieieieieieieieie! Suzanne: GEFELICIFLAPSTEEEEEEERD! enneh...die krampjes horen erbij hoor
Jeetje! Wat een geweldig nieuws vandaag! Kelly & Suzanne, wat super! Allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik word er helemaal blij van, het werd ook hoog tijd, en dan nu twee op 1 dag. Geweldig!