He Meiden, GOEDENMORGEN! Hoop op een vruchtbaar weekje voor ons allen. Op het PCO forum houden ze een lijst bij van iedereen. Bijv wanneer je naar de gyn moet, hoe groot je ei is en wanneer je NOD is en natuurlijk wanneerje ZWANGER bent . Wat vinden jullie? Anders maken we hier ook zo'n lijstje voor ons clubje. Zelf baal ik als een stekker. Nog steeds geen pos ovu test. Snap er niets van.... Met mijn vorige cyclussen wist ik niet of ik een eisprong had, maar uiteindelijk had ik altijd twee weken voor mn ongi een pos test in handen. En nu had ik vrijdag een ovu moeten hebben en tot op de dag van vandaag; niks, noppes, nada Fijne zondag
Ravi: heb je al besloten wanneer je eventueel wil gaan testen? Leuk dat je zo goed bent geslaagd. Wij hebben ook een vrij strakke en moderne inrichting. Wij zijn 3 maanden geleden verhuisd naar een nieuwbouwwoning, waarin we heel veel geklust hebben, 3 mnd lang... Het is zo leuk om daarmee bezig te zijn. Ben nu wel erg blij dat we gewoon wonen. De oplevering van deze woning was namelijk uitgesteld, waardoor we ook nog 5 maanden in een tijdelijke huurwoning hebben gezeten, omdat we ons eigen huis uit moesten. Marykay: Dat wachten en dat onzekere...gek wordt je er soms van! Ik hoop voor je dat je vandaag een betere dag hebt. Marieke: ben blij te lezen dat jij ook soms rondsnuffelt op het internet naar geboortekaartjes en -tekstjes. Ik doe dat dus ook af en toe...Vrijdagavond nog, haha! Maar ja, er zijn mensen die binnen een paar maanden zwanger zijn, die hebben er ook niet zoveel tijd voor om er zoveel mee bezig te zijn. Na 14 maanden heb ik al van allerlei info opgezocht hoor. We hebben er gewoon veel te veel tijd voor om dat te doen. Ik ga nog even bijkomen... Was een latertje gisteren, 02.30 uur... En nu al weer wakker... Doeii
Elke: tegelijk gepost! Is goed hoor om zo'n lijstje bij te houden! Wat balen zeg dat je nog steeds geen positieve ovulatietest hebt gehad. Wat een onzeker gevoel moet je hebben?! Houd vol hoor, ook bij jullie komt er een keer een kindje! En misschien werkt de test gewoon niet helemaal goed...
Een tabel lukte niet, dus bij deze een lijstje........ Zoiets? Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 18 maart???? Bijzonderheden: Eerste ronde Clomid Volgend bezoek gyn: afspraak maken als ongie is gekomen Voor: Naam: Haan Leeftijd: Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Tezz Leeftijd: 31 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor:
Om het lijstje aan te vullen moet je volgens mij op quote drukken en dan kun je het aanpassen. Weet niet of het ook lukt met kopieren en plakken. Zal het even proberen.
Het kan wel, kopieren en plakken, maar dan wel vanaf een quote kopieren en niet zo vanaf het forum, want dan gaan de kleuren weg.
Ja zo'n lijst is prima! Je kunt hem gewoon quoten, op die manier kun je hem dan zelf aanpassen. Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor:[/b] Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 18 maart???? Bijzonderheden: Eerste ronde Clomid Volgend bezoek gyn: afspraak maken als ongie is gekomen Voor: Naam: Haan Leeftijd: Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: als ik een goede eisprong heb gehad is mijn nod 29 maart! Bijzonderheden Volgend bezoek gyn:17 maart Voor:echo om te kijken of het eitje weg is Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Tezz Leeftijd: 31 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor:[/quote]
Haha tegelijk gepost Ravi! Weet je trouwens al wanneer je de test gaat doen? Hebben jullie trouwens ook symptomen als je een eisprong hebt? Ik voel namelijk niet echt iets bijzonders. AF en toe wat steekjes rechtsonder in mijn buik maar that's it.
Hey meiden! Heel goed idee dat lijstje! Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn gegevens ingevuld via quote. Maar hij kopieert het dan weer helemaal. Echt wijzigen lukt dus niet. Elke: ontzettend balen joh van je nega ovu testen! ik zou als ik jou was even bellen morgen met de gyn om te zeggen dat je geen posi ovu test hebt gehad. Ik kan me niet anders voorstellen dat je dan met spoed een echo kunt krijgen zodat ze kunnen zien of je ei er nog is! zo in onzekerheid zitten is vreselijk! Ik temperatuur altijd via mijn mond. en vind heteigenlijk niet echt een gedoe. Ik had trouwens vanochtend pas een echte temp stijging. Zou dus goed kunnen dat mijn ei gister pas gesprongen is! Had trouwens gister wel een zeurend gevoel in mijn eierstok dus zou heel goed kunnen! Haan en bevalt een nieuwbouwwoning je? Wij wonen ook in een nieuwbouw gebeuren (leidsche rijn) maar hadden een huis gekocht wat er al een paar jaar stond. Nu wil mijn vriend ook wel graag echt nieuwbouw zodat we alles zelf kunnen indelen. Maar ik denk dat het echt veel kluswerk is en misschien het 1e jaar niet zo leuk wonen omdat het om je heen dan nog zo'n bouwval is. Hoe vind jij het Haan? blij met jullie keuze voor nieuwbouw? Marieke/ Haan ik heb dat ook hoor. Ik moet mezelf echt bedwingen om niet te veel aan de inrichting van de aanstaande babykamer bezig te zijn (en nog voorbariger) nog geen babyspulletjes te kopen! Ravi, spannend joh! ik duim voor je! nog 2 daagjes geduld hebben. Overigens ben ik er zo een die echt niet kan wachten en altijd een week voor mijn NOD al zit te testen. Maar goed, wachten voorkomt teleurstellingen.
Als je quote, moet je geloof ik wel de quote haakjes weghalen. Anders komt de lijst als een quote in je eigen bericht te staan.
Eeuh, nou ik puzzel ook nog wel ff verder. Weet ook niet precies wat nou de handigste manier is om de lijst makkelijk te wijzigen haha!
Oh ik zie nu dat ik marieke had moeten quoten en niet Ravi. Misschien kan de volgende die quote de gegevens van mij of Marieke ook invullen? (afhankelijk van welke gequote wordt). sorry voor mijn onduidelijkheid..
Het quoten wil nog niet helemaal lukken. Bij lotje lukte het niet, daarom geen info van Lotje erbij... Als iemand anders het weet...Bij deze heb je iig mijn info! Ik ga even wat ondernemen met mijn mannetje! Doeii
Dag dames. Ik heb het nu via kopieren/plakken gedaan, maar dan moet je inderdaad zelf alle kleuren weer aanpassen. Als iemand nu iets aan wil passen in de lijst is het volgens mij het handigst als je dit bericht quote, dit ( bovenstaand ) verhaaltje weghaalt en de quotehaakjes weghalen! Dan kun je hem volgens mij weer aanpassen zonder dat de kleuren verdwijnen. Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1e kindje! NOD: 27 maart Bijzonderheden: 1e ronde clomid (50 gr) Volgend bezoek gyn: 21 maart bloedtest Voor: progesteron waarde Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 18 maart???? Bijzonderheden: Eerste ronde Clomid Volgend bezoek gyn: afspraak maken als ongie is gekomen Voor: Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 5 april???? Bijzonderheden derde ronde Clomid Volgend bezoek gyn:18 maart Voor: bespreking voorgang en follikelmeting Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: als ik een goede eisprong heb gehad is mijn nod 29 maart! Bijzonderheden: tweede ronde Clomid ( 100mg ) Volgend bezoek gyn:17 maart Voor:echo om te kijken of het eitje weg is Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Tezz Leeftijd: 31 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor:
Idd je moet hem eerst quoten, lijst selecteren en dan kopieren en plakken, dan blijft alles staan zoals het staat volgens mij.
Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 27 maart Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 21 maart bloedtest Voor: progesteron waarde Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 18 maart???? Bijzonderheden: Eerste ronde Clomid Volgend bezoek gyn: afspraak maken als ongie is gekomen Voor: Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 5 april??? Bijzonderheden 3de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: 18 maart Voor: bespreking voortgang en follikelmeting Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: als ik een goede eisprong heb gehad is mijn nod 29 maart! Bijzonderheden Volgend bezoek gyn:17 maart Voor:echo om te kijken of het eitje weg is Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 28 maart uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 1ste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn:telef. ma 17 maart Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde Naam: Tezz Leeftijd: 31 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor:
]Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 27 maart Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 21 maart bloedtest Voor: progesteron waarde Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 30 maart Bijzonderheden: 1e ronde clomid>geen pos ovu test ditmaal Volgend bezoek gyn: 2 april Voor: verder behandelplan Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 18 maart???? Bijzonderheden: Eerste ronde Clomid Volgend bezoek gyn: afspraak maken als ongie is gekomen Voor: Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 5 april??? Bijzonderheden 3de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: 18 maart Voor: bespreking voortgang en follikelmeting Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: als ik een goede eisprong heb gehad is mijn nod 29 maart! Bijzonderheden Volgend bezoek gyn:17 maart Voor:echo om te kijken of het eitje weg is Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 28 maart uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 1ste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn:telef. ma 17 maart Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde Naam: Tezz Leeftijd: 31 Bezig sinds: Kinderen: NOD: Bijzonderheden: Volgend bezoek gyn: Voor:[/quote]