wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    jeetje mila, wat goed zeg! heeft de clomid toch zijn werk gedaan.... aaaaaaaaaan de klus ! hoe dik was je bmsv? heb geen idee wat nou een mooie dikte is met zo,n ei?

beppie worteltjes zijn niet vies, je moet die dunne sappige waspeentjes hebben ( die zijn zoet) en echt waar... als er iemand een snaaibaai is ben ik het, maar van die worteltjes raak je echt voldaan,

er zijn een heleboel vrouwen die 150 mg nodig hebben, dat is tevens met clomid wel de hoogste dosis die je kunt hebben, voordat ik met clomid begon vertelde de gyn dat ik niet moest schrikken als de dosis verhoogt moest worden, daarmee nemen je zwangerschapskanzen niet af, alleen kun je meer last hebben van bijwerkingen en voor het bmsv is het niet altijd gunstig.

verder iedereen succes, hahaha ik heb zo bezorgd of ik deze keer weer een mooie eisprong zal hebben dat ik vandaag al 2 ovutestjes heb gedaan hahahaha hoe bedoel je ik wil m,n ei niet missen.... weet iemand trouwens waarom je ze niet met ochtendurine mag doen? had ik dus vanmorgen gedaan daarom maar een 2e vanmiddag gedaan.

xxxxx jose

2. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Hoi Meiden,

Even een egoberichtje. Ik ben vandaag naar de gyn geweest voor onze eerste echo. Wat blijkt...het lijkt op een een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. We moeten nu vrijdag terugkomen voor nog meer labafname en een echo gevolgd door een eventuele operatie.
    We zijn dus keihard van onze rose wolk afgevallen!

Liefs

Suzanne

3. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Jeetje Suzanne,

Dat is inderdaad keihard van de roze wolk afgevallen. Ik heb hier al vaker over gehoor.d
    Weet iemand waardoor dat nou kan komen, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Is de kans groter met clomid ofzo?

Suzanne ik hoop voor jullie dat de gyn ongelijk heeft en jullie weer op de roze wolk mogen klimmen.
    Heel veel sterkte samen.

@all: ik moet morgen voor de eerste echo weer. Dag 8 dus er zal wel niet veel te zien zijn.

Beppie: 150 mg hoor ik inderdaad heel vaak! Als het niet aanslaat ga je gewoon spuiten! Ik vind dat zelf veel fijner dan de clomid. Al heeft mijn mannetje een andere mening.....

Milla: Goed nieuws! Ben blij voor je. Zou wel heel vervelend zijn geweest als je hem had gemist.

voorderest voor iedereen! Heel veel sterkte..Ook de mensen op het wachtbankje!

Dikke kus

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @BeppieW, haha moest wel lachen om je van wachten krijg je ook trek ;)

@Daan, als jij nog niet aan IVF toe bent moet je er niet aan beginnen. Anmders wordt het denk ik allemaal nog zwaarder.

@Joseetje, hihi ik ben ook dol op worteltjes! De 6 weken voordat ik weer naar het zh ben gegaan ben ik heel streng voor mezelf geworden... en overdag eet ik alleen nog maar rauwe groente en fruit. Eindelijk de laatste 6 kilo van de zw eraf... Nu maar hopen dat ze er met een goede reden weer aankomen! (en dan bedoel ik natuurlijk niet Clomid ;))

@Elke, veel plezier op kamp!

@Mila, veel klusplezier!

@Suzanne, och meid wat vreselijk voor jullie... heel veel sterkte...

Ik begin inmiddels de Clomid ook weer goed te voelen. Vandaag heb ik constant huilbuien. Ben doodmoe en twijfel aan alles (krijgen van nog een kind, baan, huis en ga zo maar door...)

Ik hoor iedereen hier over ovu testen... die heb ik nooit gebruikt. Ik ben wel weer aan het tempen? Hier meer meiden met de thermometer op het nachtkastje?

5. BeppieW

BeppieW Lid

May 6, 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    @Joseetje
    Ik duim voor je voor een mooi ei hoor!
    Even gegoogled en ik kwam hier op het forum uit toevallig haha! :p

Dus het is juist niet zo dat je dan méér LH in je bloed hebt, maar eerder minder...
    Ik dacht dus omgekeerd :D

OKee... ik ga morgen bij de appie even voor de dunne sappige waspeentjes... ik MOET iets om te snaaien... :x

Voel me meteen beter omdat er meer zware 'clomid-ers' zijn... :oops:

@susanne,
    Oh meis wat vreselijk...
    Heel erg veel sterkte!
    Is er nog een klein kansje dat het toch niet zo is? ik hoop het van harte :(

@Brenda
    Inderdaad, anders spuiten. Ben alleen bang dat dat erg in de papieren gaat lopen... ik ben dan bang, als clomid niet aanslaat, dat ik van de spuiten ook veel eenheden nodig heb, en dat het dus dure cyclussen worden... 300 euro per cyclus zou wel gaan, maar veel meer wordt toch moeilijk hoor...
    Maaaaaar daar mag ik nog helemaal niet aan denken :) ;)
    Jij hebt vroeg een fm! op dag 8! wel mooi, zo is er geen kans onbenut.
    Succes morgen!

Morgen gelukkig alweer donderdag!
    Ik zou bijna zo'n kalender met vakjes gaan maken en die boven mn bed hangen en dan elke avond voor ik ga slapen een hokje afkruisen... hihih
    :D nog euh.. 5 nachtjes... zucht.

6. BeppieW

BeppieW Lid

May 6, 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    @Caecilia
    Hier wordt ook getempt, maar nu even niet. Even rust maar tot maandag.
    Balen van je huilbuien... tis toch rotspul he... :thumbdown:
    Ovu-testen doen het trouwens niet bij iedereen goed... als je pco hebt kan je vals positief testen, dus of je er altijd wat aan hebt is niet eens zeker.
    + dat ze handenvol met geld kosten ;)

7. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    @ceacilia: hier wordt ook getempt. Houdt het altijd bij op fertilityfriend.com.
    Ik temp altijd voor ik uit bed ga. In het weekend sla ik het weleens over, behalve alshet rond mijn ovulatie is.
    Het kost me dus echt geen extra moeite. En ik wist toen mijn tempertuur omlaag ging dat ik ongi zou worden. Ik was er op voorbereid. Ook ishet een bevestiging dat de eisprong ook daadwerkelijk is geweest.

x

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    brenda bij mij was er op dag 8 een ei van 10 mm te zien,

suzanne, jeetje meid, wat krijgen we nou? jeetje...... ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven.... bestaat er nog een kans dat ze het mis hebben, ik vind het zo erg voor jullie als het zo is, heel veel sterkte ook voor je vent...

beppie die worteltje komen bij de digros vandaag, die zijn top!

ik gebruik ovu testjes van sensitesnt, die werken prima kosten 0,40 cent per stuk ofzo, je kunt beter een grote verpakking halen, ik dacht dat is veel te veel maar per cuclus gebruik ik er toch best veel, oja als je ze voor het eerst gebruikt beter niet teveel nee want niet bij iedereen werkt het

xxx jose

9. Niet meer actief

Suzanne, wat vreselijk...er zijn geen woorden voor :cry:
    Ik wens jullie heel veel sterkte!

Dikke knuf

10. BeppieW

BeppieW Lid

May 6, 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    Mag ik even gillen!
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
    Ik ben ongi geworden vanmorgen!
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Dus de clomid werkt wél!
    Ik ben hier zó blij mee!
    Dus geen 10 dagen depressieve provera!
    Maar gewoon overmorgen beginnen met een nieuwe dosis clomid!
    YEAH!

Ik ga zo nog wel even de gyn bellen over wat te doen, want ik heb nog steeds een cyclus van 38 dagen :( lijkt me toch niet de bedoeling.

Ik ben zo blij!

(kan je je voorstellen hoe blij ik ben als ik zwanger word :-# )

11. Milla

Milla Niet meer actief

Oh suzanne wat erg!
    Ik hoop dat er toch een kans is dat ze het mis hebben...
    Sterkte!

@ Beppie, super! Ga je nu met 150mg starten? Succes!

12. Niet meer actief

Beppie, super! succes deze nieuwe ronde! :thumup:

13. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Goede morgen!

@Suzanne26: oh nee, wat een naar nieuws! Ik hoop zo dat je beebje nog nét binnen de baarmoeder is gebleven! Sh*t zeg! Sterkte meis! :(

En dat net nu ik heeeeeeeeeel goed nieuws heb!

Bannercheck! ;)

14. BeppieW

BeppieW Lid

May 6, 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    Tezz! gefeliciteerd!
    \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/

Wat is het toch een contrast dan he...

15. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    idd!
    Heb even moeten bedenken of ik mijn nieuws zelfs wel in hetzelfde berichtje kon zetten :rolleyes: Ik hoop dat je dat niet erg vind Suzanne!

16. Niet meer actief

Tezzz, GEFELICITEERD met jullie zwangerschap!

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Tezz, Gefeliciteerd!

Beppie, ik heb ook heel veel last van provera. Ik heb met mijn gyn dan ook besloten om dit keer primolut te slikken. 5 dagen pillen, geen bijwerkingen en na 2 dagen werd ik ongesteld! Bij provera 10 dagen vreselijke elende... en na 11 dagen ongesteld. Dus hoop dat je het niet meer nodig hebt... maar misschien tip?

18. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw TEZZZ!

=D> \:D/ :whistle: GEFELICITEERD! :whistle: \:D/ =D>

Ben super blij voor jou, wat moet dat een heerlijk gevoel zijn!

Ik heb ook goed nieuws..
    Ik had vanmiddag een knalpositieve ovulatietest!
    Zie mijn weblog (website-knop onderin balkje) voor het mooie resultaat.
    Mijn eitje springt dus vandaag of morgen, spannend!

19. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    zie je wel! Het is weer roze donderdag!

Aan de klus jij! ;)

20. BeppieW

BeppieW Lid

May 6, 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    Sorry dames, ik ben een beetje het forum aant flooden... :oops:
    Ik moet het echt even kwijt, kan aan niks anders denken :x :oops:

Ik ben net terug gebeld door de assistente van de gyn, de gyn vond het dus toch verstandig om met 150mg verder te gaan omdat ik nog zo'n lange cyclus heb.
    Ze heeft meteen het recept gefaxt.
    Jippie! Ben wel erg blij dat ik gebeld heb en het voorgesteld heb!

Nu dus maandag een afspraak...
    En wat ik nou mooi vind, ik heb wéér een reden waarom ze me FM's zou moeten geven.
    Ik heb nu een ei gehad, want ik ben goed ongi geworden, alleen is mn cyclus erg lang geweest.
    Ik krijg nu weer een hogere dosis clomid, terwijl ik al een ei had!
    De kans op overstimulatie lijkt me daardoor ook veel groter.

Ik ga komend weekend even een lijstje maken waar ik op kan zetten waarom ik nou precies FM's wil.
    Dan ben ik goed voorbereid.

Ik ben trouwens even gaan bellen naar nog 3 ziekenhuizen hier in de buurt, 1 geeft standaard follikelmetingen en ligt erg dicht bij mn werk in de buurt, de andere zegt het ook standaard te doen maar klonk niet zo overtuigend (zo van: ja ik geloof van wel)) en de laatste deed het niet meer als er eenmaal een ovulatie plaats vond, maar prikte wel progesteron op dag 21.
    Fijn om te weten dat ik dus helemaal niets geks vraag, het ligt dus aan mn ziekenhuis.

enne... nu nog even een vies praatje... ik ben daarnet voor het eerst in mn leven door mn tampon heen gelekt :-# dusss met die ongi zit het wel goed... het is dit keer zeker geen spotting (die ik andere maanden had omdat ik geen ei had gehad)

@Caecilia
    Tjee is primolut maar 5 dagen... dat is veel fijner!
    Ik vraag me af waarom ze niet iedereen primolut voorschrijven...
    Ik lees heel veel mensen die er veel minder bijwerkingen van hebben...
    Goede tip ;)

@Milla
    Super van je posi-test! :thumup:
    Leuk he die digitale testen :D
    Ik denk dat ik deze maand eens gewone bestel... ik wil het weleens uitproberen...

Share This Page