Suzanne wat super, wat een heftige week voor jullie! Hopelijk kom je een beetje tot rust dit weekend. @ all, ik had ook vreselijke bijwerkingen van de Clomid, en dat ook met 50mg. Ik wil geen Clomid meer, vanaf nu mag ik daarom waarschijnlijk gaan spuiten. (als dat nog nodig is, heb vanmiddag waarschijnlijk mijn eisprong gehad )
Hallo allemaal, jeetje ik lees het nu toch wel heel erg veel, iedereen voelt zich emo en we zijn op de beurt allemaal hoopjes elende, sjonge.... en dat inderdaad van 50 mg, hoe moet dat wel niet zijn met 150 mg? hier alles goed... nou ja manlief wilde gisteravond niet klussen, dus ik emo en boos, ja nu is het natuurlijk helemaal niet meer leuk ppppffff het klinkt misschien stom maar ik had het sexen voor een beeb heel romantisch voorgesteld maar dat is het helemaal niet, het is gewoon stress, ik snap ook niet dat hij dan gewoon kan denken nou dan doen we het toch niet? ... hij heeft gewoon naar die ovutestjes zitten kijken volgens mij en toen bedacht dat er nog geen eisprong aan zit te komen maar dat kan heel erg hard gaan ineens, dus toch vind ik dat we netjes om de dag moeten klussen maarja.... vorige cyclus had ik nu al enorm uitslaande ovutestjes en nu helemaal niks... waren jullie ( voor degene die al wat rondes clomid gebruiken ) cyclussen erg verschillend? ik bedoel dat je de ene maand je ei op dag 14 en de andere op dag 16 of 17 had ofzo? er gebeurd nog helemaal niks. groetjes Jose
elke, brenda lees ff dat berichtje dat katrine duck heeft geplaatst! mila ook voor jou goed nieuws! xxx jose
Helemaal geweldig he! Zeker voor de mensen die ook nog eens slecht tegen clomid kunnen vind ik dit super. Je kan er niets aan doen dat je niet tegen een bepaald medicijn kan, maar een alternatief wordt niet vergoed. En nu dus wel! en alle andere mensen met IUI etc! Ik vind het echt een geweldig besluit! =D>
Suzanne: ik schrok wel even van je berichtje een aantal pagina's geleden, maar ben blij dat alles toch op zijn plekje blijkt te zitten! Kan het niet zo zijn dat je gewoon wat minder lang zwanger bent? Tezz: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!
@jojoba, dit is mijn 3de kuur Clomid. De eerste 2 heb ik in 2006 geslikt. Bij de 2de kuur was ik zwanger. Inmiddels hebben we een gewelige zoon die nu 1,5 is. En ben ik dus een paar dagen geleden met mijn 3de kuur gestart. Pillen komen uit hetzelfde doosje als die van mijn zoon. Ik had toen 4 kuren meegekregen.. en ik heb er dus nog 2 (1 inmiddels ) Dus ik ga voor 2 wondertjes uit 1 doosje!
Jeetje ben ik er een dag niet... Tezz, van harte gefeliciteerd!!! Is het allemaal al een beetje doorgedrongen? Ik lees morgen even rustig alles door, dus dan meer reactie!
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: weet ik nog niet Voor: een echo zou wel leuk zijn Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: eind juli ergens Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: 30 juni Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 16/9/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 1 groot raadsel : Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) heeft niets gedaan, krijg geen FM's Volgend bezoek gyn: maandag 30 juni 9:30 Voor: Inwendige echo om te kijken wat er dan wél gebeurd is, waarschijnlijk provera en clomid 150mg. Oh ja, en ik ga zeuren om FM's!!! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: weet ik nog niet Voor: een echo zou wel leuk zijn Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: eind juli ergens Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: 30 juni Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 16/9/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Krijg geen FM's Volgend bezoek gyn: maandag 30 juni 9:30 Voor: Inwendige echo om te kijken hoe het ervoor staat, en ik ga zeuren om FM's!!! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens
Hallo dames, Daar ben ik weer een keer! Heb even vluchtig doorgelezen... TEZZ: Supergefeliciteerd! Geniet van de roze wolk! Susanne: Fijn dat alles goed is! Nu maar weer snel die roze wolk opklimmen! Jammer dat er verder ook teleurstellingen te lezen zijn. Echt waar...iedereen komt aan de beurt. We moeten alleen geduld hebben. Mijn geduld is de laatste paar dagen soms ver te zoeken. Ik heb mijn banner wat aangepast, want ik heb het gevoel vorige week vrijdag mijn eisprong te hebben gehad. Weet dat dus niet zeker. Heb nu wel flinke borsten. Bij 2 bh's vallen ze er gewoon bijna uit. Soms wat steken in mijn borsten. Ook veel steken bij mijn rechterlies en heel soms bij mijn linkerlies. Ik word erg onzeker van al deze symptomen. Word ik ongi, ben ik zwanger of verbeeld ik me alles maar? Hopelijk weten we volgend weekend meer... Ook of ik dus wel of niet die eisprong heb gehad. Doeii....
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: weet ik nog niet Voor: een echo zou wel leuk zijn Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: eind juli ergens Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: 30 juni Bijzonderheden: 1e ronde Clomid 50 mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 16/9/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Krijg geen FM's Volgend bezoek gyn: maandag 30 juni 9:30 Voor: Inwendige echo om te kijken hoe het ervoor staat, en ik ga zeuren om FM's!!! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens[/quote]
mmmmmorgen! @Suzanne: oh, wat fijn dat het toch goed lijkt te zitten! Jullie frumpie is gewoon wat aangekomen en direct wat verder naar beneden gezakt na die echo! Jippiedepippie! Wie vroeg dat ook weer over wisselende cycli? Mijn eerste rondje clomid had ik m'n ei op dag 21, mijn tweede was op dag 17. En deze keer op dag 15 óf 17. Kan ik niet met zekerheid zeggen. Mijn temp bleef namelijk een aantal dagen schommelen. Dus of een hele trage ei-sprong van 2 dagen óf misschien wel 2 eitjes. Ik voel me in elk geval al ruim een week zo belabberd dat het mij niets zou verbazen als het er 2 zijn! De symptomen waren al zo snel aanwezig! Bij mijn tweede zwangerschap voelde ik me hetzelfde, alleen pas vanaf 7 weken ofzo. Ik ga maandag bellen voor (hopelijk) een echo. Ik zou nog net voor de vakantie hier een 7-weken echo kunnen hebben. Hoop dat ze dat wel doen hier @All: Ik vind het vreselijk te lezen dat veel van jullie nog niet zoveel geluk hebben met de medicatie. Over emotioneel gesproken: zit hier ook regelmatig een traantje weg te pinken Ik hoop zo dat het voor jullie ook gauw gaat lukken! Dat wachten en maar steeds geduld opbrengen is vreselijk! Toen ik m'n positest zag, heb ik ruim een uur keihard zitten brullen. Alle frustraties van het hele jaar eruit gebruld. Ik hoop zo dat jullie binnenkort ook zo lekker mogen brullen! Iedereen een heeeeeeeeeele dikke vette knuf! Heel veel liefs van mij Tezzz
Tezz, is dit de eerste keer dat je met Clomid zwanger bent? Ik was bij mijn eerste zw ook vanaf 3 weken hondsberoerd... en nee geen tweeling maar ik heb nog altijd het idee dat je lichaam heftiger reageerd doordat je al met hormonen bezig bent...
HOi Even over de vergoeding: 1 augustus zou voor ons net te laat komen. Dan heb ik de medicatie voor de 3e iui achter de rug en beginnen we waarschijnlijk met ivf. Echt weer :x En ik denk niet dat ze zo soepel zullen zijn door het nu al te vergoeden. Tezz@: MIsschien zijn het er wel twee. Maar heb inderdaad ook gehoord dat met horomonen de verschijnselen eerder en heftiger zouden kunnen zijn. Maar je weet het nooit toch? Hoe zou je dat vinden? Haan@: het zou toch wat zijn he als je toch zwanger blijkt te zijn! Ik duim heel hart voor je......... Iedereen hele dikke kus Morgen heb ik op dag 11 weer mijn fm. Hopelijk is dat eitje van 8 ff gegroeid naar 12 ofzo. Anders wordt het meer spuiten!
Ik ga nu een hele domme vraag stellen! Op het moment dat je zwanger test dan ben je gelijk 4 weken zwanger. Hoe kan dat nu? Je hebt twee weken geleden dat toch je eisprong gekregen en de bevructing heeft daarna toch plaatsgevonden. Hoe zit dat?
Klopt je bent dus geen 9 maanden zwanger. Men rekent vanaf dag 1 van je cyclus dus vanaf anneer het eitje gaat rijpen. De eerste 2 weken krijg je zeg maar kado. Vanaf de bevruchting duurt het dus 38 ipv 40 weken.
oh dus die 2 weken die je overtijd mag zijn voordat ze het inleiden horen er eigenlijk nog gewoon bij? haan ik hoop voor je dat deze symptomen iets zeggen..... nou hier manlief toch aan het klussen gekregen, bah niks aan zo maarja komt wel weer goed, had gisteren vlak nadat ik het berichtje poste een bijna positieve ovu test en ik begin wat steekjes te voelen, ben dus ook weer een beetje gerustgesteld en... 1,5 kg afgevallen? dit was vorige maand ook, dag 3 tm dag 10 kom ik aan en dan daarna raak ik het weer kwijt gek he? groetjes Jose
He Meiden, Ben terug van een super leuk, maar zeer vermoeiend kamp... Helaas ongesteld geworden vanochtend... Dus geen mooi rose nieuws Maandag starten met de twee ronde Gonal F. Suzanne, wat een goed nieuws. Wat zul jij opgelucht zijn. Mag je lekker voor de twee keer gaan genieten. Heerlijk meid Tezz, je wordt mama!! En voor de derde keer al. Echt super zeg! Ik hoop dat je een heel fijne zwangerschap hebt Daan, bedankt voor je berichtje. denk alleen niet dat de spuiten los van een behandeling zoals IUI vergoedt gaan worden. Kan ik er in ieder geval niet uithalen. Voor mij is het bedoelt als ovulatie inductie en daar wordt jammer genoeg niet over gesproken. Voor jou is het wel super nieuws en dat mag ook wel. Echt belachelijk dat je er zoveel geld aan kwijt bent! Hoeveel eenheden spoot jij ook alweer? Hoe is het met je? Haan, succes op het wachtbankje! Die symptomen ook altijd, is altijd zo vewarrend Zet m op! Iedereen die ik even vergeten ben, heel veel succes en sterkte! Liefs
Ha allemaal, Elke, volgens mij voor jou dan ook, kijk maar naar het dikke gedeelte.. jammer dan je ongi bent geworden..Ik had het zo gehoopt voor jou! Medicatie wordt tot nu toe onterecht niet vergoed. De medicatie die met ingang van 1 augustus 2008 opnieuw wordt vergoed vanuit het basispakket, wordt gebruikt ter ondersteuning van vruchtbaarheidsbevorderende behandelingen als IUI (intra uteriene inseminatie, waarbij het opgewerkte sperma direct in de baarmoeder wordt ingebracht) en OI (ovulatie-inductie, waarbij een eisprong wordt opgewekt). Deze milde vruchtbaarheidsbehandelingen gaan in veel gevallen vooraf aan psychisch en fysiek zwaardere IVF/ICSI behandeling. Haan, ja al die tekenen ook... Ik hoop voor je dat het echt wat betekent! Ik duim voor je! tezz. ik ga denk ik gewoon heel de dag janken als ik een positieve test in handen heb.. Maar hoe gaat het met je? Is het allemaal al een beetje doorgedrongen? Ben benieuwd naar de echo, spannend hoor! Suzanne, wat een goed nieuws zeg! gefeliciteerd, nu echt gaan genieten! joseetje, ik hoop wel dat jullie er ook nog een beetje lol aan beleven... Succes maar met het klussen! Brenda, succes morgen! Ravi en Marykay, meiden hoe is het bij jullie? Marykay jij al bijna (paar weken0 voor de Leo, zie je ertegenop? Ravi, bij jou is volgens mij de vakantie echt begonnen voor de kids.. Voor jullie als leerkrachten ook? Voor de rest van de meiden allemaal veel succes! hier alles rustig, de ongi is alweer helemaal over. We gaan waarschijnlijk in augustus nog op vakantie, dus ga pas weer beginnen met IUI nr 3 in september. Moet zeggen dat ik het allemaal wel prima vind zo. ik ga me ook iets terugtrekken van het forum, dus als jullie me niet meer zo vaak zien dan weet je hoe dat komt! Prettig weekend allemaal!
Daan je hebt helemaal gelijk af en toe lijkt dit forum wel een verslaving.. even rust en dan opgepept er weer tegen aan. elke fijn dat het kamp leuk was, jammer dat er geen roze nieuws is. Tezz en? kun je het al een beetje bevatten? hoe ik het interpeteer word de medicatie zonder iui ook vergoed, en dus goed nieuws. nou hier vanmorgen een mega uitslaande ovu test, nog veel duidelijker dan de vorige cyclus, het streepje is zowat zwart zo donder paars is het en de eipijnen nemen toe, dus vanavond nog maar een keer klussen, en nee op het moment beleef ik er even helemaal geen lol aan maar dat is m,n man z,n schuld, aarrrggghhh die is zo koppig als een ezel... nou ja het scheelt dat hij ook erg graag een beebje wil .....komt wel weer goed, na 12 jaar zit de sleur er ook gewoon een beetje in en dan moet je ineens perse iedere dag , tja hebben we beiden een aandeel in zeg maar..... al die boze buien van mij helpen ook niet echt maar dat gaat nu wel weer ,zou dit de ronde worden? xxxx jose