Goeienavond, @Elke, he chips, wat vreselijk balen van je ongie! Je had natuurlijk wel wat afleiding de laaste dagen voor je NOD. Mooi dat het kamp goed geslaagd is. En nu dus nog 1 weekje? Heel veel succes en sterkte! Ik hoop er ook op dat de vakantie ons een beetje laat ontspannen en dat het misschien eindelijk raak mag zijn...... @Daan, kan me heel goed voorstellen dat je je even terug trekt. Ik ben ook niet meer zo actief, dat had je vast wel gemerkt. Wat goed nieuws van de vergoeding! Dat scheelt een hoop! @Haan, fijn dat je er weer even bent. Verwarrend he, al die symptonen, ik duim voor je! @Marykay, wat jammer dat je toch geen eisprong hebt gehad. Nu dus toch de operatie. Wat kun je al snel terecht zeg! Dat is wel fijn, dan heb je het ook vlug weer achter de rug en kun je weer verder. @Joseetje, we gaan weer gelijk op! Ik had ook gister en vandaag een positieve ovu-test! Ik word er ook altijd een beetje zenuwachtig van, raar he, net alsof ik bang ben om het toch nog te missen. Wanneer is dan het juiste moment? Beter elke dag of om de dag? Allemaal vragen die door m'n hoofd spoken. Mijn mannetje is er nu ook even vandoor, en ik hoop maar dat ie niet al te laat terug is. Dan moet het nog maar even haha. Ja moeten klinkt wat raar, maar het voelt al wel erg zo. Kan me je gevoel heel goed voorstellen, en het is een goede aanleiding om wat kribbig op elkaar te worden....... @iedereen, hier dus gister en vandaag een positieve ovu-test en ook weer precies als de vorige keer op dag 13 en 14. Wel prettig, nu kan ik ook wat beter mijn nod bepalen, dat zal dus 13 juli zijn. Maandag gaan we op vakantie, dus de wachtweken zullen ook wat makkelijker verlopen denk ik. Of niet natuurlijk, heb de hele dag de tijd om er aan te denken Iedereen succes met wachten, klussen, wachten, wachten wachten enz..... Fijn weekend nog! Liefs!
HOi Even een vraagje aan de spuiters onder ons. HOeveel keer konden jullie met een ampul 300 doen? Wij kunnen er 8 x 50 eenheden mee doen. maar dat is toch raar? Truste!
Goeie morgen dames! @ Brenda, ik weet (nog) niks van spuiten, maar het klinkt inderdaad erg raar! @ Ravi, ik heb vrijdag mijn ei gehad, dus we gaan gelijk op! Spannend, ik hoop dat het voor ons allebei raak zal zijn! Een hele fijne vakantie! @ Joseetje, jij dus ook een ei, dan lopen we dus samen met Ravi gelijk, spannend! @ Daan, ik kan me wel voorstellen dat je je even terug wilt trekken, zeker omdat je in september pas verder kan, gelukkig kun je er je rust in vinden! Hopelijk vliegen de maanden voor je gevoel snel voorbij. @ Elke, wat jammer! Ik had zo gehoopt dat ook jij in het roze zou gaan! Inderdaad net als de anderen ook al zeggen, OI wordt vanaf augustus dus ook vergoed, goed he! @ Tezzz, mocht je al 2 eitjes hebben gehad, dan springen ze vrijwel gelijk. Het kan niet dat 2 eitjes dagen na elkaar springen, door de LH volgen ze elkaar tegelijk of binnen een tijdsbestek van een aantal uren op. Maar wie weet waren het er wel 2. Ik hoop dat je je niet te lang beroerd zult voelen. Ik heb gelukkig mijn eisprong gehad, vrijdag middag om precies te zijn, de temp is nu wat omhoog gegaan, en daar ben ik erg blij om omdat ik de vorige keer geen goede eisprong had en dat niet gebeurde. Mijn NOD is op 9 juli (ik heb een luteale fase van 12 dagen) Nu op het wachtbankje en aftellen dus.
Goeiemorgen! Ik zit officieel weer in de klusperiode! Gisterenavond weer begonnen Op 11 juli hoor ik van de gyn de status. Heerlijk dan weet ik dan of alles goed loopt. De laatste 2 maanden heb ik cyclussen van 60+ gehad en dan is om de dag klussen echt niet grappig meer Dus nu 2 weken en dan horen we meer! Dat is te overzien. Ik merk aan mezelf dat de Clomid wel veel effect op me heeft er komt echt van alles aan twijfels etc. uit. Maar over het hele zwanger worden ben ik veel rustiger als vorige keer. Ik heb er vertrouwen in... en dat had ik 2 jaar gelden niet...
Even een kort berichtje van mij. Ben vandaag helaas ongie geworden, zelfs al een dag eerder dan verwacht Dus start 2de ronde clomid, nu maar hopen dat deze ronde ons geluk gaat brengen
He Naatje: Dat is altijd een rot gevoel he! Heel veel sterkte. All@: Bij de fm was een eitje te zien van 13,5 op dag 11. Hij is dus in drie dagen 5,5 mm gegroeid. De gyn was tevreden. Er zat nog een eitje achter van 11 mm,maar het is de vraag of deze verder zal groeien. Moet in ieder geval nog 2 dagen spuiten met 50 eenheden. Vrijdag of zaterdag zal waarschijnlijk de iui zijn. Spannend! gr brenda O ja. had aan de gyn gevraagd over de ampullen. En het klopt, er zit altijd zo'n 75 mg meer in. We hebben het dus goed gedaan.
Wauw! Wat een goed nieuws voor met name de 'spuiters' onder ons! Per 1 augustus wordt alles dus eindelijk vergoed? Jippie! Kun je tenminste wat relaxter een eitje uitbroeden @Naatje: balen zeg! En nog een dagje eerder dan verwacht ook! Gatsiedakkie bah! Ik duim voor je mee dat de tweede ronde meer geluk gaat brengen! @Ceacilia: je hebt nu de clomid alweer geslikt toch? Dan zou je over twee weken je ei toch allang moeten hebben gehad als de clomid z'n werk doet? Veel plezier met klussen @Ravi, Joseetje en Milla: gefeliciteerd met jullie gevonden eitjes! Hoop dat ze een leuk feestje bouwen met een zaadje @Brenda: wauw! Goed gegroeid dus dat ei! Hopelijk gaat je iui deze keer voor een mooi beebje zorgen! @Daan: ik wens je een lekkere, rustige break van alles. En er dan lekker fris weer tegenaan na de vakantie! Ik moet ook eens wat minder gaan forumhangen...met een nieuw gezinslid onderweg, mag hier nog wel het een en ander GOED opgeruimd worden Laterrrrrrr meiden! En roze worden jullie! Liefs Tezzz
Hallo! Balen zeg Naatje dat je ongi bent geworden! caecilia: veel plezier tijdens de klusperiode! Brenda; spannend zeg dat je ws vrijdag IUI hebt! Mila: welkom op die vreselijke wachtbank! Hier lijken alle symptomen weer weg te zijn.... Balen dus, zie het meteen ook niet meer zitten... Pff...zit er weer even helemaal doorheen. Ondanks dat het zo goed met me ging...baal er dus echt van!
He Haan, Dat is inderdaad balen, maar dat hoeft toch nog niks te zeggen. Wel moed blijven houden hoor. Als het niet mocht lukken, wanneer duik je dan weer de medische molen in?
@Tezz, klopt hoor maar ik moet op dag 21 naar het zh voor controle of ik een eisprong heb gehad. Dus tot die tijd klussen wij om de dag wat de temp ook zegt
Brenda: we hebben besloten om na onze vakantie...(we komen 4 september terug) weer te gaan beginnen... Mocht ik volgende week ongi worden zou dat natuurlijk ook best wel goed nieuws zijn, want dat zou betekenen dat ik uit mezelf een cyclus zou hebben van 29/30 dagen... Maar ja...ik wil zwanger worden en niet ongi zijn.. Doeii...
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: weet ik nog niet Voor: een echo zou wel leuk zijn Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: eind juli ergens Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 16/9/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Krijg geen FM's Volgend bezoek gyn: maandag 30 juni 9:30 Voor: Inwendige echo om te kijken hoe het ervoor staat, en ik ga zeuren om FM's!!! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: weet ik nog niet Voor: een echo zou wel leuk zijn Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: 50 m clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui mislukt. Nu 50 E puregon + pregnyl + iui + progestan (tweede iui) Volgend bezoek gyn: verschillende echo's en volgend weekend tweede iui is de planning. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: eind juli ergens Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 16/9/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Krijg geen FM's Volgend bezoek gyn: maandag 30 juni 9:30 Voor: Inwendige echo om te kijken hoe het ervoor staat, en ik ga zeuren om FM's!!! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: weet ik nog niet Voor: een echo zou wel leuk zijn Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: eind juli ergens Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 16/9/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Krijg geen FM's Volgend bezoek gyn: maandag 30 juni 9:30 Voor: Inwendige echo om te kijken hoe het ervoor staat, en ik ga zeuren om FM's!!! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 24 juni 15.45u Voor: uitleg LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: weet ik nog niet Voor: een echo zou wel leuk zijn Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: eind juli ergens Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 16/9/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Krijg geen FM's Volgend bezoek gyn: maandag 30 juni 9:30 Voor: Inwendige echo om te kijken hoe het ervoor staat, en ik ga zeuren om FM's!!! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen de tekens
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 2 juli Bijzonderheden: 1 ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 11 juni> cd 10 Voor: echo Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: als het goed is, 25 juni Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 11 juni Voor: inseminatie Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: weet ik nog niet Voor: een echo zou wel leuk zijn Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: eind juli ergens Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 16/9/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Fatimaatje2 Leeftijd: 25 Bezig sinds: maart 2008, nu 2e ronde clomid 50mg (slaat aan, krijg gelukkig wel eisprong) Kinderen: bezig voor eerste kindje NOD: 9 juni 2008 Bijzonderheden: ben 1 dag overtijd! Volgend bezoek gyn: ik moet bellen als test positief is, maar tot nu toe negatief Voor: echo Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Krijg geen FM's Volgend bezoek gyn: maandag 30 juni 9:30 Voor: Inwendige echo om te kijken hoe het ervoor staat, en ik ga zeuren om FM's!!! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Morgen ga ik uitgebreider reageren. Ik heb weer een computer thuis!
Hai, Even afstand van het forum nemen, werkt blijkbaar niet . Ik heb namelijk nog even een paar vragen.. Omdat we nu rust van het ziekenhuis hebben wil ik wel gaan beginnen met ovu-testen, en gezien ik dit nog nooit gebruikt heb graag antwoorden . Waar kan ik ze het best bestellen? Wanneer worden ze dan geleverd? Kan het pakketje dan door de brievenbus, heb geen zin dat ze het anders bij mijn buurvrouw afleveren ... Hopelijk kunnen jullie me helpen! Liefs Daan
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: eind juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 9 juli > cd 11 Voor: fm meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: weet ik nog niet Voor: een echo zou wel leuk zijn Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: eind juli ergens Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 16/9/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juni Voor: 1e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Krijg geen FM's Volgend bezoek gyn: maandag 30 juni 9:30 Voor: Inwendige echo om te kijken hoe het ervoor staat, en ik ga zeuren om FM's!!! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Hoi Sensitest.nl / babyboomshop.nl werken allemaal met diptesten. Jekrijgt ze in een envelop en past door brievenbus! Werkt bij de meeste mensen prima en diptesten zijn veel voordeliger. gr brenda