wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden,

tjeeee wat is er weer veel geschreven, ( en een hoop lijstjes bijgewerkt, dat helpt ook )

Ravi zitten we weer op het wachtebankje, ze zeggen dat de dag voor je eisprong en de dag van je eisprong het beste kunt klussen, het zaad heeft tijd nodig om naar de juiste plek te komen dus als je je ei voelt gaan springen ( als de steken beginnen) en je gaat dan klussen is dat ,en de dag ervoor de meest gunstige tijd, erna is altijd te laat zeggen ze ,maar ik doe het dan gewoon nog een keer , ik heb mijn eisprong steeds na 6 uur s,avonds dus als ik een positief uitslaande test heb probeer ik het vroeg op die dag te doen, als dat lukt als hubbie thuis is.

maar.... deze ronde is het niet helemaal goed gegaan, troubles met klussen... wel de avond ervoor geklust rond 01;00 s,nachts ( is ongeveer 22 uur voordat m,n ei sprong ) en op de dag zelf niet meer, eerst was hubbie er niet en toen hij er eindelijk was sliep ik ( in slaap gesukkelt ) en hij dacht als hij gesprongen is word je pas zwanger dus we doen het morgenochtend wel sssssjjjjaaaaaa ,ik zeg het: hij snapt het gewoon niet, dus ik het de volgende dag uitgelegd en toen was hij me toch een partij beteutert, :cry: :cry: :cry:
    dus ik vrees een gemiste kans, maarja we hebben het verplichte klusprobleem in ieder geval wel tot op de bodem uitgepraat dus ik vind het goed zo, en weer een mooie cyclus want ei op dag 15 ben ik blij mee.

Mila, ook alweer op dat stomme bankje, het word weer duimen draaien.

cecealia : ja rottig spul he die clomid, en dan een cyclus van 60 dagen en klussen om de dag, nou respect hoor ! dat toont jullie doorzettingsvermogen. dan doe je er ook gewoon alles aan wat je kunt.

Naatje wat jammer dat je ongie bent geworden, is toch een teleurstelling, hopleijk brengt de volgende ronde jou op je eigen roze wolkje.

brenda, oe begint nu zeker wel spannend te worden , bijna de iui, ik ga zo ontzettend voor je duimen.

Haan, ik begrijp je zo goed, bij mij is het ook zo wisselend, dan ben je weer een poosje gerustgesteld en denk je "gewoon geduld, het komt goed"en op andere momenten realiseer je je dat niemand je die zekerheid kan geven,, en dat is een rot gevoel. maar staar je nou niet blind op die symptomen, dat je nu niks meer voelt zegt helemaal niets, pas als je ongie bent geworden is het deze ronde niet gelukt, tot die tijd weet je niets, kop op meid! je komt hier doorheen echt waar.

Daan succes met de ovutesten, kleine tip probeer eerst uit of ze werken voor jou, bestel er niet meteen 100. het schijnt dat ze continu positief kleuren als je ze door pco niet kunt gebruiken, dus probeer het eerst ff uit.

tezzz eehm? beetje onbeleefde vraag, maar zou ik je kortingscode mogen? ik sta echt op het punt om nieuwe te bestellen, hoe is het verder met je? wat fijn dat er een datum voor de echo gepland staat, ik ben wel een beetje jaloers ;) ;) ;)

Winny de pooh, hup geef dat ei flinke toespraak, hup groei!

Marykay, groot gelijk meid, die paar dagen wachten kunnen er nu ook nog wel bij ,het is ontzettend prettig als je een gyn hebt waar je vertrouwen in hebt en je prettig bij voelt, is het toch allemaal best snel gegaan nog he?

beppie wat fijn dat het positief was bij de gyn, geeft vast een lekker gevoel en mooi dat je fm,s krijgt.

Ravi geniet van je vakantie!

xxxx jose

2. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi meiden! 8)

Wat een heerlijk weertje he! :D

@ Joseetje, wist jij dat zaadcellen wel 3 dagen in leven blijven en dat je toch zwanger kunt worden als je het meer dan 48 uur voor de eisprong voor het laatst hebt gedaan? Kijk maar eens in de gallary van Fertilityfriend, daar kun je echt zien dat klussen niet persé vlak voor de eisprong hoeft te zijn om zwanger te worden, geef de moed voor deze ronde dus niet op, het kan heel goed gewoon raak zijn, ik hoop het voor je!

@ Naatje hoe gaat het met je? Heb je de hoop weer een beetje terug gevonden? Goed dat je al sneller bij de gyn terecht kunt. Ik hoop heel erg voor je dat je eileiders geen problemen gaan veroorzaken.

@ Caecilia Inderdaad het klinkt als de welbekende tempdip voor ovulatie, ik heb die ook altijd en soms zelfs al een paar dagen voor de sprong. Wie weet is het bij jou ook zo!

@ Beppie, ik ben zo blij voor je dat je nu een fm en progestron onderzoeken krijgt, dat zal vast een hele boel onzekerheid gaan wegnemen. Hopelijk is er een prachtig eitje op dag 15 te zien. Fijn dat je gyn zo meedenkend is.

@ Ravi, mocht je dit nog lezen; een fijne vakantie!

@ Marykay hopelijk vliegen die weken om en heb jij daarna een super cyclus. Leuk dat je naar Mika gaat, heerlijk vorlijke muziek vind ik dat :D

@ Tezzz, ik snap wel dat je er van baalt dat je pas rond 8 weken een echo krijgt, maar aan de andere kant is er dan geen onzekerheid over een wel/niet kloppend hartje, ik heb een keer met bijna 7 weken een echo gehad en toen was er nog geen kloppend hartje te zien, stress en onzekerheid dus! Het zat op het randje, een week later klopte het wel. Die onzekerheid wil je jezelf vast besparen. Maar ik snap dat je het eerder wilt, ik zou zelf iedere week wel een echo willen als het zover is!

Hier gaat het prima op het wachtbankje, lief dat jullie er allemaal naar vragen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wachtbankje veel relaxter vind dan de eerste helft van de cyclus, dan vind ik het stress-gevender met al die follikelmetingen en steeds maar weer hopen en afwachten of er wel een follikel groeit en of dat de eisprong wel goed gaat, van dat verplichte klussen wordt ik ook niet vrolijk, gelukkig is dat nu achter de rug (en hopelijk komt het ook niet meer terug!)
    Ik moet strakjes nog even naar het ziekenhuis voor de laatste fm, om te kijken of het eitje gesprongen is, waar ik niet aan twijfel gezien de temp, en een voortgangsgesprek om te kijken hoe we in de volgende cyclus verder gaan als ik niet zwanger ben, ik hoop dat ik dan mag gaan spuiten!

Een hele fijne dag allemaal!

3. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Milla: ja, dan is het idd fijn om op de wachtbank te zitten. Ik vond het ook een enorme opluchting dat ik niet meer steeds heen-en-weer hoefde. Ik vond het geestelijk ERG zwaar :(
    En je hebt helemaal gelijk hoor dat je beter een echo kan hebben als je al wat verder bent. Ik vind het gewoon zo jammer dat ik dan nog weer zo lang moet wachten! EN dat het nu in de vakantie valt. Want we willen het nog niemand vertellen, maar we zullen het wel aan iemand moeten gaan vertellen, want er zal iemand op de kids moeten gaan passen :( Uit logeren sturen is geen optie want ons zoontje durft alleen bij mijn schoonouders te slapen en die zijn op maandagmorgen te druk om op te passen. De logistieke problemen zijn er dus al weer! ;)

@Joseetje: Je hebt een PB! ;) Enneh..een dagje voor je eisprong klussen is prima hoor! Die zaadjes hebben allemaal netjes een plekje kunnen zoeken in afwachting van je ei. Ik denk dat je de hoop nog lang niet moet verliezen!

@All: wachtse! Raap al je geduld bij elkaar. Uiteindelijk zal het vást beloond worden! ;)

Liefs!
    Tezzz

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    super tezz dank je wel, ik had er de eerste keer maar een paar besteld, eerst maar eens zien of ze werken en dat doen ze, sterker nog ik ga het niet meer zonder doen, het is zo makkelijk, tempen is voor mij geen optie daarvoor leef ik te onregelmatig,avonddiensten en dagdiensten etc... ik hoop ook dat het toch raak is, maar ik heb er liever een vooraadje rondzwemmen dan eenmalig een lading zwemmertjes, maarja, het zou wel een hele verassing zijn als het is gelukt, vooral omdat m,n man er nu ook helemaal niet op rekent.

waarom vertel je niet gewoon een smoesje? je hoeft toch niet te vertellen dat je voor een echo gaat? dat nemen ze je later vast niet kwalijk.

xxx jose

5. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    @Joseetje: geen dank, graag gedaan :) Ja, ik denk dat ik maar de buuv vraag even op te passen. Zeggen we wel dat we een afspraak hebben bij de bank ofzo (we gaan in september onze zaak verbouwen). Komt vast wel goed!

6. Milla

Milla Niet meer actief

FF kort:

Ik kom zojuist uit het ziekenhuis en eitje was weg (dat wist ik al)
    Bij de gyn was ik ook snel klaar, als ik deze ronde niet zwanger ben mag ik volgende ronde met Puregon gaan spuiten, gelukkig!
    Nu maar duimen dat het niet meer nodig is!
    Even iets anders: 7 dagen na mijn ei heb ik altijd last van spotting, dat meestal na een dag of 4-5 in een ongi eindigt, als ik daar van het weekend geen last van heb, ga ik zondag voorzichtig een eerste testje wagen. Ik denk er over tot aan mijn ongi (of een dikke streep) iedere dag een testje te doen.

7. Niet meer actief

Milla, fijn dat je je ei goed hebt gevoeld en dat er zich nu iets moois aan het nestellen is daar binnen ;) Ik :thumup: voor je en hoop dat puregon spuiten niet meer nodig zal zijn!

8. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    HOii

Milla: Goed nieuws toch? Hopelijk is het raak. Je nod op een donderdag? Dat zouden de kansen vergroten hebben we geleerd.

All@ ik mag woensdag de pregnyl al spuiten en vrijdag al iui. Ik heb steeds wel korte cyclussen zo.
    Het eitje was 16 mm. Mag vanavond nog puregon spuiten en morgen dan pregnyl
    het andere eitje gaat het helaas niet redden.
    Vanaf vrijdag zit ikook op het wachtbankje! JOehoeeeee

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden,

goed zeg mila, dat je ei weg was, je wist het natuurlijk al maar is toch ff lekker die bevestiging, en dan bijna testen... spanend hoor.

ik heb vandaag via de post het nieuwe recept voor de clomid gekregen, een vooraadje deze keer, alleen.... ik zou nog 4 keer krijgen maar heb nu maar voor 3 keer gehad.. heb dan in totaal 5 rondes clomid 50 mg achter de rug als ik ze allemaal op zou maken, vinden jullie dat ik moet bellen? omdat ik nu een recept voor 3 ipv 4 keer heb gehad?

en verder nog een vraagje, ik heb soms het gevoel dat ik wel graag een samenlevingstest had gehad om te kijken of alles goed is.... hebben jullie deze ook allemaal gehad? ik weet dat jij er een hebt gehad tez , of zit ik me weer enstig zorgen te maken om niks... ik zit ook steeds te zoeken bij hoeveel stellen zo,n samenlevingstest nou negatief is maar daar kan ik niks over vinden...

en dan de laatste vraag hahahaha dit is het bezorgde vragenuurtje . ik heb m,n eisprong gehad, geklust etc.... en nu heb ik echt al 2 dagen steken in mijn eh? baarmoeder? heel laag en heel diep en echt een heel raar gevoel, zeg maar het gevoel van een eisprong maar dan in het middden en laag.... heb ik echt nog nooit gehad raar raar en nog eens raar

mila hoe was het huis?

xxxxx jose

10. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Joseetje: bij ons werd de samenlevingstest gelijk in de eerste ronde clomid gedaan, op dag 11 ( toen het eitje ong. 17 mm was) kregen we de instructies ;) en op dag 12 de samenlevingstest en ook weer meteen een follikelmeting. Bij ons zei de gyn: Kijk maar eens hoe gezellig ze het hebben :) dus hardstikke positief.......( ik was er moet ik zelf zeggen wel een beetje zenuwachtig voor de uitslag...)

Verder hier alles wel oke, moe en op de gekste tijden honger maar geen behoefte aan zoetigheid ( wel handig dus voor het gewicht) alleen hartige dingen zoals kaas en worst.......
    Vanaf gistermorgen een beetje misselijk gevoel bij het opstaan, dus ik moet ietsje rustiger aan doen s'ochtends en dus niet als een vliegende kiep door het huis rennen.....
    Begin soms wel al de kriebels te krijgen voor volgende week, hoop zo dat alles op zijn plekje zit en er een hartje klopt ( of meerdere natuurlijk)

Succes allemaal en spreek jullie gauw weer!

Liefs Kelly

11. winnie pooh

winnie pooh Actief lid

May 30, 2008
    426
    0
    0
    C.S. medewerker
    Gezellig Brabant
    Hallo Allemaal,

Nou...vanmiddag dus de FM gehad.
    Het eitje toespreken heeft geholpen. Hij was ong. 19mm groot.
    Ben nu dus naar huis gestuurd met het medisch advies om vandaag en morgen in ieder geval te klussen en verder gewoon veel plezier te hebben. Als het niet gelukt zou zijn mag ik als ik wil de volgende ronde nog een FM laten doen, maar dat is niet persé nodig. We mogen ook gewoon zelf de clomid op maken. Hopenlijk is dat niet nodig natuurlijk, maar ja...de vorige keer hebben we ook vijf keer nodig gehad.

Wij hebben trouwens nog nooit een samenlevingstest gehad. Misschien doen ze dat pas als je wat langer bezig bent?
    Veel succes allemaal.

Wendy.

12. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Naam: joseetje26
    Leeftijd: 27
    Bezig sinds: jan 2007
    Kinderen: ga voor 1ste kindje
    NOD: rond 12 juni
    Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok
    Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken
    Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg

Naam: Elke29
    Leeftijd: 29
    Bezig sinds: juni 2007
    Kinderen: eerste kindje
    NOD: eind juli
    Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE
    Volgend bezoek gyn: 9 juli > cd 11
    Voor: fm meting

Naam: Ravi
    Bezig sinds: maart/april 2007
    Kinderen: 1e kindje
    NOD: 13 juli
    Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg
    Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie
    Voor: vervolgplan

Naam: Haan
    Leeftijd: 25
    Bezig sinds: januari 2007
    Kinderen: 1ste kindje
    NOD: misschien 5 juli??
    Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden.
    Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben.
    Voor: vervolg van de behandeling of echo

Naam: Daan81
    Bezig sinds: mei 2007
    NOD: ?
    Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust
    Volgend bezoek gyn: ?
    Voor: ?

Naam: Marieke1980
    Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig.
    Kinderen:1ste kindje
    NOD: ???
    Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI!
    Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest.
    Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers!

Naam: Marykay
    Leeftijd: 31
    Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS
    Kinderen: bezig voor 1ste kindje
    NOD: voorlopig niet
    Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan
    Volgend bezoek gyn: di 15 juli
    Voor: LEO-operatie

Naam: Tezzz
    Bezig sinds:mei 2007
    Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4
    Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009
    Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER!
    Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus
    Voor: eerste echo!

Naam: Brenda80
    Bezig sinds:aug 2007
    Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium)
    NOD: half juli
    Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui.
    Volgend bezoek gyn: volgend weekend
    Voor: Tweede iui

Naam : Zora
    Leeftijd: 24
    Bezig sinds: februari 2007
    NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe
    Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet..
    Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur
    Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid..

Naam: Fleur76
    Bezig sinds: 14 april 2007
    Uitgerekend: half dec
    Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg)
    Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30
    Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken.

Naam: Sophia
    Leeftijd: 32
    Bezig sinds: juni 2006
    Kinderen: 0
    NOD: ca. 31 mei 2008
    Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg

Naam: Jojoba27
    Leeftijd: 28
    Bezig sinds: juli 2007
    NOD: eind juli ergens
    Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend)
    Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus
    Voor: follikelmeting

Naam: Kelly1980
    Kinderen: gaan voor eerste kindje
    Uitgerekend:rond 24 februari 2009
    Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg
    Volgend bezoek gyn: 8 juli
    Voor: voor eerste termijn echo

Naam : Milla
    leeftijd:28
    Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen)
    Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje.
    NOD: waarschijnlijk rond 8 juli
    Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten.
    Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni
    Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien

Naam : Naatje
    leeftijd:31
    Bezig sinds:aug 2006.
    Kinderen:2 dochters van 9 en 8
    NOD: nog geen idee
    Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer)
    Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in september niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie
    Voor:echo

Naam : Suzanne26
    leeftijd:26
    Bezig sinds:Augustus 2007
    Kinderen:zwanger van de eerste
    Uitgerekend: Rond 14 februari 2009
    Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...
    Volgend bezoek gyn: 9 juli
    Voor: 4e echo

Naam: Nance83
    NOD: 18 juni
    Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed
    Volgend bezoek gyn: 4 juni
    Voor: uitslagen en behandelplan!

Naam: Caecilia
    Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut
    Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar
    NOD: 19 juli 2008
    Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid!
    Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus)
    Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden

Naam: Beppie
    Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007
    NOD: 24 juli
    Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus
    Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 16:15
    Voor: FM

--------------------------------------------
    Dit berichtje a.ub. laten staan:
    Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)

13. Niet meer actief

Winnie pooh, Wow das een mooi ei, ik hoop dat het klussen zijnvruchten zal af werpen :thumup:

joseetje26, ik zou het gewoon met je gyn bespreken, misschien heeft je gyn een goede reden waarom bij jullie nog geen samenlevingstest is gedaan.
    En over receptje zou ik idd wel even bellen om verwarring te voorkomen, misschien is er een foutje gemaakt.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    achterhoek
    ik heb even een snel vraagje voor degenen die een samenlevingstest hebben gehad:

Hoe veel kostte het en op wiens naam werd die test gezet? Mijn man heeft namelijk een rekening gekregen van 177 euro, terwijl hij alleen maar mee is geweest met mij! Het enige wat ik kan bedenken is dat het van de samenlevingstest kan zijn omdat ik daar op mijn naam nog geen notificatie van heb gezien. Iemand? Mannetje is namelijk best wel een beetje heeel erg pissed omdat het nu onder zijn eigen bijdrage valt. Die van mij is allang op, dus op mijn naam zou de verzekering gewoon moeten betalen :(

15. Niet meer actief

Tezzz, wij hebben een ook een flinke rekening gekregen op de naam van mijn man € 130, bij ons bleek het om het zaadonderzoek te gaan. Wij balen ook flink had net de € 150 eigen bijdrage van mezelf betaald. :(

16. Niet meer actief

Naam: joseetje26
    Bezig sinds: jan 2007
    Kinderen: ga voor 1ste kindje
    NOD: rond 12 juni
    Bijzonderheden: bijna 2e ronde clomid, zwemmers ok
    Volgend bezoek gyn: dag 21 nieuwe cyclus progesteron prikken
    Voor: progesteron was dik ok, niet zwanger dan ronde 2 met clomid 50 mg

Naam: Elke29
    Bezig sinds: juni 2007
    NOD: eind juli
    Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE
    Volgend bezoek gyn: 9 juli > cd 11
    Voor: fm meting

Naam: Ravi
    Bezig sinds: maart/april 2007
    Kinderen: 1e kindje
    NOD: 13 juli
    Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg
    Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie
    Voor: vervolgplan

Naam: Haan
    Bezig sinds: januari 2007
    NOD: misschien 5 juli??
    Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden.
    Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben.
    Voor: vervolg van de behandeling of echo

Naam: Daan81
    NOD: ?
    Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust

Naam: Marieke1980
    Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig.
    Kinderen:1ste kindje
    NOD: ???
    Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI!
    Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest.
    Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers!

Naam: Marykay
    Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS
    NOD: voorlopig niet
    Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan
    Volgend bezoek gyn: di 15 juli
    Voor: LEO-operatie

Naam: Tezzz
    Bezig sinds:mei 2007
    Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4
    Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009
    Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER!
    Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus
    Voor: eerste echo!

Naam: Brenda80
    Bezig sinds:aug 2007
    Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium)
    NOD: half juli
    Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui.
    Volgend bezoek gyn: volgend weekend
    Voor: Tweede iui

Naam : Zora
    Leeftijd: 24
    Bezig sinds: februari 2007
    NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe
    Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet..
    Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur
    Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid..

Naam: Fleur76
    Bezig sinds: 14 april 2007
    Uitgerekend: half dec
    Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg)
    Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30
    Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken.

Naam: Sophia
    Bezig sinds: juni 2006
    NOD: ca. 31 mei 2008
    Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg

Naam: Jojoba27
    Leeftijd: 28
    NOD: eind juli ergens
    Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg, heeft niet gewerkt, nu Provera ongi opwekken en daarna 100 mg Clomid (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend)
    Volgend bezoek gyn: dag 10 van de cyclus
    Voor: follikelmeting

Naam: Kelly1980
    Kinderen: gaan voor eerste kindje
    Uitgerekend:rond 24 februari 2009
    Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg
    Volgend bezoek gyn: 8 juli
    Voor: voor eerste termijn echo

Naam : Milla
    leeftijd:28
    Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen)
    Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje.
    NOD: waarschijnlijk rond 8 juli
    Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten.
    Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni
    Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien

Naam : Naatje
    leeftijd:31
    Bezig sinds:aug 2006.
    Kinderen:2 dochters van 9 en 8
    NOD: nog geen idee
    Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer)
    Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie
    Voor:echo

Naam : Suzanne26
    leeftijd:26
    Bezig sinds:Augustus 2007
    Kinderen:zwanger van de eerste
    Uitgerekend: Rond 14 februari 2009
    Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger...
    Volgend bezoek gyn: 9 juli
    Voor: 4e echo

Naam: Nance83
    NOD: 18 juni
    Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed
    Volgend bezoek gyn: 4 juni
    Voor: uitslagen en behandelplan!

Naam: Caecilia
    Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut
    Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar
    NOD: 19 juli 2008
    Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid!
    Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus)
    Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden

Naam: Beppie
    Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007
    NOD: 24 juli
    Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus
    Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 16:15
    Voor: FM

--------------------------------------------
    Dit berichtje a.ub. laten staan:
    Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Hai,

Even een korte reactie op Tezz,

Wij hebben 2 x een samenlevingstest gehad (februari) en ik heb tot nog toe geen nota ontvangen.. Dus daar snap ik dan eerlijk gezegd niets van. Vind het trouwens erg raar dat het op naam van de man komt, dacht alleen dat zaadtesten rekening van man kwamen.
    Heb je al contact opgenomen met het ziekenhuis of verzekering?
    Succes ermee!

Liefs Daan

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ik heb nog helemaal nergens een rekening van gezien? gek he? loop nu toch al een jaar bij de gyn pppfff wat vliegt de tijd toch he?

gr jose

19. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

even kort, weinig tijd:

nog steeds niet ongesteld, afgelopen zaterdag mijn laatste provera gehad.. hoop maar dat het snel komt, we zitten nu alweer 2 weken te wachten. Bah!

ik heb ook nog helemaal geen rekening gehad en ben sinds december bij de gyn. van het vorige jaar heb ik mijn noclaim helemaal terug gehad, maar daar zullen ze nog wel op terug komen denk ik.

fijne avond allemaal.

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Joseetje, bij mij is de samenlevingstest nooit gelukt. Bij de eerste ronde Clomid waren we 1 dag te laat. Bij de tweede ook net te laat (ei sprong toen 4 dagen eerder dan in ronde 1). En ja toen was ik zwanger :) Nu gaan we die test niet doen... Het werkt immers...

@jojoba, ik heb 1 x provera geslikt en werd pas 11 dagen daarna ongesteld... Mijn tip mocht je het ooit nog eens nodig hebben vraag om primolut (bij mij 5 dagen 2 pillen per dag en na afloop na 2 dagen ongesteld!)

Ik mek dat de Clomid weer wat uit mijn systeem gaat. Wordt weer wat rustiger.
    Vandaag voel ik allerlei steekjes. Dus ben benieuwd maar ik heb het idee dat er beneden gewerkt wordt!
    Temp is nog steeds vrij laag laatste 3 dagen: 36,5/36,5/36,6

Share This Page