bedankt voor jullie antwoorden! Manlief heeft nooit een zaadtest laten uitvoeren. Dat hoefde niet na de zeer positieve uitslag van de samenlevingstest. Hij wil morgen gaan bellen erover. (Heb hem gezegd dat íe er zelf achteraan moet óf gewoon de rekening betalen ) Slaap lekker allemaal!
jojoba was vervelend he? al dat wachten. ik hooop dat de snel komen zodat je weer kunt beginnen, misschien valt ziekenhuisbezoek niet onder die no claim regeling? ik bedenk me nu dat ik van vorig jaar ook een bedrag heb teruggehad terwijl ik toen al heel wat bezoekjes bij de gyn had gehad, nou ja we zien het wel, meer dan 2 keer 150,- kan het volgens mij niet worden want ik ben av top verzekerd, volgens mij dekt dat alles ( voorlopig) groetjes Jose
Jaaa eindelijk ben ik ongesteld. Kunnen we eindelijk weer verder. Ben er helemaal blij mee. Stom hé dat je nou wel blij bent met je ongesteldheid. Hopelijk is dit de laatste voor de komende 9 maanden Hoe is het verder met iedereen hier, allemaal in de wachtperiode of met de clomid bezig. Succes allemaal! En met de zwangeren, hoe gaat het daar mee? Fijne avond!
jaaaa jojoba, mooi! kun je snel weer beginnen, stom he? dat je in de ene situatie dolgelukkig met je ongie bent en 28 dagen later kan je wel janken als je ongie word hahahaha gekke toestanden soms, ik probeer er soms ook maar gewoon grapjes over te maken, het blijft gewoon elendig....ik zit nu op het wachtebankje netjes op ,n beurt te wachten (hoe het er staat is niet hoe ik het bedoel!) ik bedoel aan de beurt zijn voor een beebje , vorige cyclus kreeg ik echt al ruim een dag of 6 vantevoren ongiekrampen, als ik die niet krijg deze ronde vind ik het stiekem toch wel een beetje spannend, oja en ik heb erg veel zin om te soppen, ben vanmogen om 08:00 begonnen en ben nu pas klaar niks voor mij hahahah jose
Hoi Jojoba: super joh. Het gaat nu weer beginnen. Dag 1 is alweer bijna voorbij. Joseetje: Ik had ook na 7 dagen al ongi krampen en toen wist ik al dat het over was. Vanaf morgen zit ik ook weer op het wachtbankje. Om 11.15 heb ik de iui. Wij zijn er klaar voor. De pregnylprik viel deze keer erg mee. vanaf morgen ga ik ook beginnen met progestan tabeletten inbrengen. Spannend allemaal. En.............................nog een weekje en dan heb ik ook lekker vakantie. We gaan niet weg maar ik kijk er toch erg naar uit. Ben de kinderen ook eigenlijk wel een beetje zat , ook al zijn het schatten. Dit was een ontzettende energievretende groep en heb zit om de volgende groep weer te begroeten! Succes iedereen op het wachtbankje
ha brenda, spannend hoor , ik zal aan je denken morgen... zitten we gezellig met z,n allen op het wachtebankje.... ik kan me voorstellen dat die kids vermoeiend zijn, einde van het jaar he? ik merk het aan mezelf ook dat ik de laatste 2 weken voor mijn vakantie niet echt meer productief meer ben maarja, ik moet wel want ik werk in de zorg en ik kan moeilijk zeggen nee mensen vandaag help ik jullie niet want ik heb bijna vakantie hahhahaa jose
De meningen over samenlevingstesten zijn erg verdeeld trouwens... omdat het moment echt precies goed moet zijn bij sommige koppels, terwijl er dan niks aan de hand is, maar het moment gewoon nét niet goed. @Jojoba! wat goed dat je ongi bent geworden! ik vond het een klein feestje vorige week hihi... zou er bijna taart van gaan halen En nu maar op naar de klusdagen! @Milla al spotting? @Joseetje ik hoop dat die ongi krampen lekker weg blijven bij jou! @Brenda Morgen je IUI, fijn, en spannend! Veel sterkte met de progestan, lijkt me echt jakkes... @all We zijn maar vast begonnen met klussen morgen kan niet, dus vandaag maar begonnen dan. Dag 8 is beetje vroeg, maar ach beter te vroeg dan te laat dan maar. Ik heb nu ovu-tesnten van sensi, en dit is toch wel fijner, nu ik zelf het streepje mag interpreteren. Streepje was net zo licht als gisteren, de controle streep is wel donkerder, komt misschien omdat ik hem vandaag echt totaan de -max- in de urine heb gehouden en gister alleen het absorberende stukje... Ik ben ervan overtuigd dat ik nu wél beter kan zien of ik nu écht een ei heb of niet. Ik wil het niet hardop zeggen (maar doe het steeds toch) maar ik heb tot nu toe geen last van de bijwerkingen :-# en dat met 150mg...
Mijn ei staat klaar voor de sprong Ik voel enorme druk links onderin mijn buik. Heb ik zonder Clomid echt NOOOOOIT Hihi vanavond nog even goed aan de klus!
Hallo, Een paar K*&&**TE-dagen achter de rug... Ik voel me helemaal niet happy en val elke avond vanaf 20.00 uur in slaap... Ik had het gevoel 2 weken geleden op vrijdag mijn eisprong te hebben gevoeld. Nu wil ik dus wat weten... Durf echt geen zwangerschapstest te doen, veel te bang voor alweer (!) een negatief resultaat. Heb nog heel veel ovulatietesten liggen en dacht (n.a.v. Kelly) laat ik die eens gebruiken. Nu is deze zo goed als positief. Twee dezelfde lijnen, alleen is de controlelijn net een tikje (als je deze in het licht houdt) donkerder... Nu weet ik dus nog niets... Maar vrees dat ik dus niet zwanger ben. Ik reageer later even op jullie, moet nu vliegen... Snel naar de kapper en dan aan het werk! Doeiii
WHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Mag ik even heel hard gillen! Ik zit vandaag 7 dagen na de eisprong, dus officieel nog een hele week voor ik echt mag testen, toch heb ik gister en vandaag een testje gedaan.. (dacht als het straks positief wordt kan ik het in ieder geval vergelijken met een negatievetest) Gisteren was die dus zoals ik verwachtte helemaal negatief, maar vanmorgen stond er tegen mijn verwachting in een heeeeeeel dun vaag lijntje! Ik durf echt nog geen conclusies te trekken (al heb ik eerder 5 dagen voor NOD positief getest), maar sta te shaken op mijn benen! pfffff ben helemaal perplex.. Ik houd wel een dikke slag om de arm, want als ik zwanger zou zijn zou ik dat officieel nog maar 3 weken zijn.. Ik heb dan wel extreem vroeg positief gestest! Voorlopig nog geen blijdschap of verwachtingen, dan kan het ook niet tegenvallen, maar moest het wel even kwijt! Ik zal zo even een foto plaatsen.
Hallo dames, Ik ga vandaag waarschijnlijk met Clomid beginnen als al mijn hormoonwaardes goed zijn. IK heb geen PCO maar heb wel te lange cyclussen en dit moet er weer wat meer orde in gaan scheppen. Mag ik hier meekletsen? Liefs Ylona
Milla, wow spannend, maar ik zie het streepje ook haan, nou volgens mij moet je toch maar eens een testje gaan wagen... goede kans dat hij positief zal zijn Meiden ik ga hier de komende weken even wat minder zijn, de kinderwens begint zijn tol te eisen en ik merk dat ik even rustig aan moet gaan doen. Vandaag begint de vakantie van de kids en zondag die van mij en ik heb me voorgenomen, de aankomende 3 weken even wat rust te nemen.
jeetje ,komt er dan weer een roze golf? mila ik zie ook een streepje waaaahhhhhhhhh spannend ! haan... ik zou toch een testje wagen, kom op je voelt je toch al klote misschien kan dit eindelijk het verlossende streepje zijn ! ik zou echt een testje doen! jeetje wat spannend allemaal, en ik voel weer langzaam het groene monster opborrelen...... ik snap het niet maar ik ben hier continu jaloers als iemand zwanger of bijna zo goed als zwanger is ppppfffff nou dat is mooi mijn geheimpje want ik schaam me dood oja en ik krijg nu echt neigingen om ook te gaan testen.... maar is denk ik echt nog te vroeg xxxxx jose
Joseetje hoeveel dagen na jou ei zit jij, ik precies 7! (had vorige week vrijdag tussen 12.00 en 14.00 mijn eisprong) Hou er wel rekening mee dat als de test negatief is dat hij nog wel positief kán kleuren.
He Haan Postieve ovutesten? Kan toch ook zwangerschap betkenen? Ik zou als ik jou was gewoon ff een testje wagen....misschien vind je dan wat meer rust. dikke kus
He milla Super. Dat klinkt erg goed en erg hooggevend. We wachten met spanning af. Ik heb vanmorgen iui gekregen. Vandaag toch ff rustig aan gedaan. Vanmidag voor het eerst de progestan bolletjes ingebracht. Inderdaad heel vies spul, Maar ja. Iedereen veel sterkte op het wachtbankje. dikke kus
@Haan: kijk eens in mijn album? De eerste en laatste test op het rijtje zijn ovutests Testen jij! @Milla: ik ben heel goed in vage lijntjes ontdekken, maar zie 'm bij jou nog niet. Maar ik neem aan dat íe bij jou duidelijker is dan op de foto, want dat waren die van mij ook. En ik heb zelf ook al zo vroeg zo vaag posi getest. Over 2 daagjes weer testen! (Of gewoon morgen en overmorgen en over-overmorgen en over-over-overmorgen en... ) @Brenda: goed zo! Stilzitten en niks meer doen nu Klinkt goed hier! Ik voel een roze golf aan komen! Liefs Tezzz