He Meiden, Wat een spannend nieuws allemaal! Hoop voor Milla en Haan op heeeeeeeeeel goed nieuws Heb zelf net vakantie gekregen, maar zo voelt het niet. Ben al een paar dagen lekker labiel (kan het een bijwerking zijn van het spuiten?). En ben alleen al blij als ik thuis ben. Gisteren bij het afscheid nemen van mn pubers ook maar lekker een traantje gelaten... Hoop dat t snel beter gaat. Dinsdag naar de gyn om te kijken wat voor effect de tweede ronde spuiten heeft Allemaal fijn weekend! Liefs Elke
@ Tezzz Klopt in het echt is ie veel duidelijker. Mijn mannetje is zelfs al overtuigd, ik nog niet. We gaan nu zeker iedere dag testen.
wauw wat spannend! mila jaaaa ik heb er een goed gevoel bij helemaal wat jij schreef over buik vasthouden in de auto, kom op dat kan toch geen toeval zijn? brenda is de iui meegevallen? welkom op het bankje. elke volgens mij kan je van dat spuiten ook best emo worden hoor, en trouwens het is toch ingrijpend allemaal, dus een emo bui dat hoort erbij.. vanzelf gaat dat weer over. niu ik ben natuurlijk weer strondeigenwijs geweest en heb er een ovutestje tegenaan gegooid, joost mag weten waarom maar toen ik het bericht van mila las ben ik regelrecht naar het toilet gegaan, potje gepiest en een test ingehangen ,nota bene stiekem dat is nog het ergste en natuurlijk was ie negatief..... hoe kan het ook anders 8 dagen voor nod, is ook wel erg vroeg, maar ik heb er geen goed gevoel over deze ronde en ik voel ook echt helemaal niks nada noppes. en ik ben boos want ik probeer een huisje of caravan in frankrijk te boeken voor 2 weken maar alles wat betaalbaar is is vol, bah ben er klaar mee om het internet af te speuren 2000,- voor 14 dagen een chalet of bungalow.... dat zijn toch geen prijzen meer ( hebben net een huis gekocht dus we willen niet teveel geld uitgeven) nou ja ff of-topic groetjes Jose
oja nog een vraagje, hoe kan het eigenlijk dat je een ovutest kan gebruiken om te kijken of je zwanger bent? daar begrijp ik helemaal niets van? groetjes Jose
Haan en Milla wat spannend! Een streep is een streep ook op een ovu-test. Kan je niet beter om de dag testen ik heb gelezen dat HCG eens in de 2 dagen stijgt? Ook voordeliger in de portemonnenee. Joseetje dat je niets voelt hoeft helemaal niets te zeggen. Er zijn op dit forum genoeg die veel symtomen hadden en juist ongesteld werden en die helemaal niets voelden en een paar dagen later zwanger bleken te zijn.
ja marykay je hebt ook wel gelijk, ik was trouwens opgelucht want ik krijg toch nog 4 clomigkuren ipv 3.. wie zat hier nu ook al weer bij het rijnland ziekenhuis in leiderdorp? ik wilde even laten weten dat ik in het leidsch dagblad heb gelezen dat ze er betreft gyneacologie enorm slecht uit de bus kwamen, ernstig onder de maat zeg maar, ik weet niet meer of er nou hier iemand was die over wilde stappen? of dat het erngens anders was... ff voor de duidelijkheid het gaat hier dus niet om medisch centrum kinderwens want die zijn absoluut top. gr jose
@ Joseetje, gisteren zat ik op 8 dagen voor NOD en toen was er ook nog geen bal te zien hoor! Pas vandaag en heel licht. Als je in de test gallary bij Fertilityfriend kijkt, kun je uit de duizenden testen ook niemand vinden die al op 6dpo positief heeft getest pas vanaf 7 dagen voor NOD, gewoon nog even geduld dus! Wie weet heb jij morgen of anders volgende week ook wel een lijntje. De reden dat je met een ovutest positief kan testen is omdat het LH en het HCG hormoon heel veel op elkaar lijken. Zoveel dat een ovulatietest ook HCG kan meten, een zwangerschapstest kan alleen geen LH meten, dus andersom werkt het niet.
Zo ik moet nog even bijlezen heb ik door! Ik ben vandaag begonnen me de clomid. Alle uitslagen van mijn hormoon huishouding was allemaal goed gelukkig. 15 juli moet ik voor een controle echo om te kijken hoever het eitje is. Ik vind het allemaal erg spannend. Op welke dag hebben jullie gemiddeld jullie eisprong met Clomid? Liefs Ylona
oh cecilia wat aardig ik ga straks ff neuzen... ylona ja spannend he? ik vind het ook allemaal erg spannend heb net m,n 2e ronde clomid achter de kiezen en zit nu op het wachtebankje.... vorige cyclus ei op dag 14 en deze cyclus op dag 15. heel veel succes en gezellig dat je mee komt schrijven. ik heb er in ieder geval vrselijk veel steun aan hier lekker ongenegeerd m,n emoties te spuien. hubbie word namelijk gek van al mijn eipijntjes en mischien symptomen en ovu testjes etc...... en je vind echt nergens zoveel ervaringsverhalen en dus ook info als hier. tjeee ik vraag me wel eens af hoe dit moet zijn geweest zonder internet vroeger, niet makkelijk lotgenoten vinden? niet zomaar ff info op kunnen zoeken... lang leve het internet al is het soms een beetje een dwangneurose xxx jose
Hallo! Mila: wauw zeg! Spannend! Morgen weer een foto plaatsen? Ben benieuwd! Naatje: een goed en verstandig idee hoor om even wat meer afstand te nemen. Kletsen op een forum kan steunend zijn, maar er toch ook voor zorgen dat je er wat te veel mee bezig gaat zijn! Ik hoop dat je wat rust vindt... Ylona: welkom! Hopelijk word je snel weer een mama...Is dat meisje bij je banner je dochtertje? Ik had uiteindelijk 2x bij Clomid 100mg een eisprong op dag 19/20. 3e keer 100mg sloeg niet aan en nu probeer ik het op eigen krachten... Het is voor mij nu afwachten wat het doet... Joseetje: Ik snap het groene-monster-gevoel goed hoor! Schaam je niet...Je gunt het een ander enorm, maar je jezelf ook erg! Heel erg logisch! Brenda: spannend dat je weer op de wachtbank zit... IK vind de wachtbank de vreselijkste periode van de maand...Deze duurt ook het langst... Elke: hopelijk word je dinsdag weer wat wijzer bij de gyn. All: Hier gaat alles wel weer wat beter dan de afgelopen week. Veel brandend maagzuur, om gek van te worden! En wat ik van die testjes moet vinden, geen idee! Morgen gaan we een zwangerschapstestje er tegenaan gooien. Ben benieuwd! Heb er een beetje een dubbel gevoel over eigenlijk...Eigenlijk wil ik niet testen, veel te bang voor negatief resultaat. Aan de andere kant wil ik juist wel testen, want dan is het e.e.a. maar weer duidelijk voor me! Fijne avond allemaal! Doeii
Hey Jose, 2 ronde clomid zit je nu? Ik hoef pas op dag 15 terug te komen voor de echo om te kijken of het eitje gerijpt is. Ik word bammer dus moet weten wanneer ik moet insemineren. Ik ga wel ovulatietesten gebruiken zodat ik niet te laat ben. Maar het kan dus zijn dat het eitje dan al gesprongen is? Het is idd fijn dat je van alles kwijt kan en overal informatie kan vinden. Liefs Ylona
Hey Haan! Als ik je mag aanraden zou ik pas naar je NOD testen. Ik heb begin deze week een licht positieve test gehad en toch ongesteld geworden. Mag toch aan de Clomid beginnen omdat mijn cyclussen te lang zijn. Ik hoop voor je dat je lekker zwanger bent. Dat meisje is niet mijn dochter maar mijn nichtje Dewi van bijna 4. Het is echt mijn schatje! Liefs Ylona
He Milla: ik zie ook een heeeeeeeel licht streepje Ik ben benieuwd , ga je in de gaten houden..... Haan: ik had 2 dagen voor NOD ook dat het controlestreepje iets donkerder was dan het teststreepje, maar toen ik er diezelfde dag een zwangerschapstest tegenaan gooide zag ik toch echt al een heeeeel licht roze streepje, op NOD was de zwangerschapstest al veel duidelijker en echt dagen na NOD was de teststreep van de ovulatietest echt donkerder dan de controlestreep, dus ik heb heeeeele goede hoop! Hier alles zijn gangetje maar s'ochtends wel steeds misselijker, en ben zenuwachtig voor dinsdag!
Hoi Allemaal, Jeetje wat is er weer een hoop geschreven. Haan: ik voel toch echt dat het heel postief gaat worden. Goed vanje dat je toch een zwangerschapstest gaat halen. Milla: Ook voor jou wordt het reuze spannend! Ik ga vandaag zeker een paar keer kijken of je al hebt getest. Joseetje: Ik weet niks van Rijnland sorry. Waarom ben je toendertijd niet naar mck gegaan dan? Ylona: OP dag 15 vind ik idd een beetje laat. Ik had mijn iui met clomid op dag 17 en op dag 15 was mijn eitje al onverwachts 19mm en moest ik als een razende de pregnyl zetten om de eisprong op te wekken en goed te timen. Misschien toch nog even bellen? HIer alles rustig. Heb denk eisprong gevoeld gistermiddag. Gisteravond dus nog even geklust! Dit keer geen bloedverlies na de iui. De gyn was ontzettend postief en was er zei dat het deze keer dan echt ging gebeuren. Deze twee weken zijn slopend. Gelukkig nog 1 weekje ervan werken. Dan gaat de tijd sneller. Helaas kan ik niet testen voor mijn NOD. De pregny geeft toch een positieve test helaas........ Inmiddels de progestan balletjes erin gestopt en ik moet zeggen dat het me nog meevalt. Maar ik juich niet te vroeg. Iemand ervaring hiermee? gr brenda
Hallo, Vanochtend getest met dipstick van Sensitest en ontzettend negatief! Ik ga wel straks nog een keer een ovutestjes doen. Blijf het een gek verhaal vinden. Ik ga wat doen in huis. Is van de week niet echt gebeurd! Doeiii
Hey Brenda, Ik heb nog even gekeken en het is dag 14. Ik denk dat ik van tevoren ook een keer insemineer. Dat kan geen kwaad toch? Als hij op dag 14 springt heb ik een cyclus van 28 dagen dat zou heel mooi zijn naar een paar cyclussen tussen de 35 dagen en 45 dagen. Wel spannend nu Brenda, vooral als de gyn ook zegt dat het het deze maand moet gaan lukken. Ik duim met jullie mee! Ik heb nog geen bijwerkingen van de Clomid. Normaal reageer ik heel sterk op hormonen maar nu valt het me alles mee. Heb nu 2 dagen 1 gslikt. heb alleen een opgeblazen buik. hebben jullie er bijwerkingen van? Liefs Ylona
Haan, Wat ontzetten balen zeg! Wat moet jij je rot voelen . Ik leef met je mee en wens je heel veel succes in de volgende ronde! Liefs Elke
@Joseetje 8 dagen voor je nod is idd érg voreg.. gek dat we het dan toch doen he... (want ik ken het) terwijl we weten dat we onszelf alleen maar stress bezorgen... maar ja wachten is ook stressig... @Ylona Fijn dat je weinig bijwerkingen hebt. Vorige 2 rondes had ik wel wat bijwerkingen, vooral opgefokt en emo, nu slik ik zwaardere doses en nergens last van.. vreemd zoals het kan gaan he... Ik heb nu pas 1 keer een ei gehad door clomid en dat was op dag 22. @haan Balen van je test Ik heb trouwens even iets gemist en kan het niet meer vinden.. heb je wel positieve ovu-testjes dan? @brenda Lastig dat de pregnyl zo lang in je lichaam blijft he! Aan de andere kan tis het misschien een beetje zelf(test)behoud... maar toch irritant. @All Weten jullie waarom alcohol een ovu-test beinvloed? Ik heb vannacht om een uurtje of 3.30 mn laatste wijntje gedronken, zou ik vanmiddag kunnen testen of zou hij dan nog steeds beïnvloed zijn? Offe, onder invloed hihi
HOi Ylona: ik had van clomid niet zoveel bijwerkingen, alleen beetje verstopping. Ik vind spuiten zelf fijner. haan: kan het niet zijn door je pcos dat je postieve ovutestjes hebt? Ik had dat nemelijk ook aldoor. Heel veel sterkte en niet de moed verliezen. dikke kus bren