Hallo Allemaal, Nou..het begint hier wel spannend te worden. Hopenlijk is er weer een roze golf in aantocht en kunnen we er allemaal op mee surfen. Hier een enorme dip. Heb afgelopen dinsdag een FM gehad en had een ei van ongeveer 18,5 mm. De gyn zei dat ik dus binnen 2 dagen mijn eisprong zou hebben. Nou heb ik dus elke dag een (soms twee) ovutest gedaan en die blijven maar negatief. Heb gisteren zelfs nog de gyn gebeld of ze niet konden kijken of mijn eisprong wel kwam deze keer, maar helaas..die hebben zomerstop. Grrrr. Hoe lang duurt het bij jullie voor er iets te zien is? Het controlestreepje verschijnt bijna gelijk na het onderdompelen, maar na 10 minuten is er iedere x niets te zijn bij het teststreepje. Ik gebruik te striptestjes van Matcare. Iemand hier ervaring mee? Tevens werkt mijn man een beetje tegen deze week. HEt is de eerste ronde met Clomid, maar dat had ik hem beter niet kunnen vertellen. Gevlg is dat hij nu dus geen zin heeft om te klussen en als ik hem dan toch zover krijg ( ja het is echt ongelofelijk, ik moet hem overhalen!) lukt het hem niet om klaar te komen met gevolg dat hij nog chagrijniger wordt. Dan vindt hij het nog gek ook dat ik begin te huilen... Sorry dat ik zo spui, maar het zit me echt even hoog. Het zullen waarschijnlijk ook wel de hormonen zijn, maar ik moest het kwijt.
Hey winnie. Dat is inderdaad echt even balen. Ik denk dat iedereen jouw verhaal wel een beetje bekend voorkomt. Onze mannen werken niet echt mee soms he. Kan he tniet zijn dat je je ei gemist hebt en dat de test daarom niet aanslaan. Dat je dinsdag of woensdag je ei hebt gehad?Dinsdagavond zelfs? Het kanook dat hij echt nog moet komen. Misschien volgende keer vragen om een pregnyl injectie, dan weet je het allemaal zeker. Ik snap ook niet dat dat vaker wordt voorgeschreven. HEel veel sterkte kus
Hoi Brenda, Heb er net nog maar een testje tegen aan gegooid. En wat denk je....nu heb ik een licht streepjes. Hij is nog iets lichter als de controlestreep, maar hij komt er dus aan hoop ik. Vanavond nog maar een keer een testje doen en hopen dat mijn mannetje zin heeft / krijgt. Ik voor iedereen...en voor mezelf natuurlijk.
he meiden. Haan, nog niet wanhopen... misschien komt het allemaal echt nog wel goed... die stomme testjes ook af en toe... soms is er inderdaad geen peil op te trekken. brenda ik zit bij het diaconasse ziekenhuis in leiden, die is overigens prima voor de behandeling die ik nu volg, het is meer dat ik meende te horen dat hier meiden waren die misschien naar leiderdorg het rijnland wilden gaan ( maar is lees zoveel op internet dat het net zo goed in een ander topic kan zijn geweest) dus ik wilde toch even laten weten dat de berichten daarover niet zo goed waren. winny de pooh, ik begrijp je zooooo ontzettend goed... ik had het deze ronde ook.... de 1e ronde gingen we er vol tegenaan... daarna had ik de rest van de maand niet meer zoveel zin in sex dus toen we voor de 2e ronde moesten klussen had hij geen zin meer, was er klaar mee zei hij, ik helemaal hysterich ( hormonen ) roepen of hij wel zeker wist dat hij kinderen wilde, nou toen was het drama helemaal voltrokken en ging het helemaal niet meer.... dus niet geklust, met heel erg veel moeite geklust de dag voor eisprong dat was echt mijn neerbuigendste sexervaring ooit, dat had niks meer te maken met knuffelen of gezellige sex maar gewoon erop en eraf zeg maar, nou toen had ik helemaaaal zo iets van mijn god hoe gaan we dit doen? zelfs overwogen de volgende ronde geen clomid meer te nemen omdat ik dit gewoon verspilling van mijn kanzen vind.... en je kan maar niet onbeperkt doorgaan met clomid, geloof dat je het 2 keer 6 maanden mag slikken, dus meid echt waar ik snap je zo goed en je voelt je woest en verdrietig, ik in ieder geval wel eindelijk een kans na 17 maanden en die dan gewoon weggooien? maar.... je moet die mannen niet al te serieus nemen.. volgens mij is het idee dat ze "moeten presteren"wat de doorslag geeft want mijn hubbie was echt flink ziek ervan toen hij zich realiseerde dat het ei echt weg was...... ik heb het er niet meer over, we hebben het tot op de bodum uit kunnen praten en wel voor mezelf besloten dat als dit weer gebeurd ik stop met clomid ( al vind ik dat het moeilijkste wat er is) hij moet weten dat het hier over serieuze zaken gaat, dat jouw hubbie niet klaar kan komen is volgens mij puur het gevoel dat je moet presteren.... en dus lastig, ik zat deze maand ook een beetje in spanning met die ovu testen, echt tot dag 15 niks en ineens een vette streep, kan dus echt in een middag omhoog schieten gr jose
Hallo allemaal, Haan, ik hoop het zo voor je! Marykay, nog 10 dagen, spannend hoor! Ravi, hoop dat jij lekker van je vakantie aan het genieten bent! Elke, hoe gaat het met jou. Succes dinsdag! Brenda, fijn dat de IUI er weer op zit, nu weer die vervelende wachteweken. Veel succes! Milla, jij maakt het spannend... We wachten geduldig al duimen draaiend met je mee! Beppie, geen idee of je nog onder invloed bent,ha ha. Staat dat niet in de gebruiksaanwijzing? Winnie Pooh, aan de klus dan maar ! Joseetje, hoe gaat het met je?Hoop voor jou dat het deze ronde raak is en nooit meer 'verplicht' te moeten klussen! Tezz, gaat het nog steeds goed met je? Even een vraagje. Ik ben nu dus aan de gang met die ovu-testen. Ik heb op dag 8 een test gedaan (gewoon om te checken of ik erop zou reageren), hierop was een lichte maar duidelijke 2e streep te zien. Gisteren, dag 11 dus, opnieuw gedaan en toen was er maar 1 lijntje te zien. Hoe kan dit? Iemand ideeen? Allemaal een fijn weekend!
Hallo allemaal, even snel een berichtje. Ik reageer vanavond even op de rest als ik meer tijd heb. Vanochtend weer om 11.15 uur een ovutest gedaan en deze lijkt nog positiever dan gisteren. Ik heb eerder ovulatietesten gebruikt. Als ik geen eisprong had, dan kwam er wel een 2e streepje, maar een licht streepje. Toen ik een eisprong had ik twee even dikke strepen. Testlijn nog ietsjes donkerder misschien. Nu weet ik niet wat mijn lichaam doet en heb ik zo goed als 2 dezelfde strepen. De testen deden het dus altijd netjes... Het is nu ook van hetzelfde merk als altijd. Alleen is het nu een dipstick en had ik hiervoor een midstream, maar dat moet niet uitmaken denk ik. Blijft vaag allemaal... We will see. Doeiii
Haan, misschien maar voor de zekerheid aan de klus vanavond! Ik ben echt verandert in een hormoonmonster van de 3x daags duphaston, is vergelijkbaar met Provera. Echt sneu voor mijn lief om het minste kan ik heel onredelijk uitvallen. Maar op dat moment irriteert hij mij dan zo. Ik ben dan echt een Hij snapt dat het van de duphaston komt en houdt me dan een spiegel voor en dat ik zelf wel weer zie hoe belachelijk ik doe. Maar 2 min. later kan ik weer uit mijn slof schieten. Ik voel ook continu een algehele ontevredenheid. Nog een paar dagen die pillen en dan hoop ik dat rode snel komen. Sorry voor deze ego klaagzang.
hee Haan, hou eens even op zeg! je zit ons zo wel vreselijki in de spanning te laten! ik vind je echt superstoer dat je nog geen test hebt gedaan ik had ondertussen al vast voor zo,n 100,- testen ertegnaan gegooid ahahhahaha nee ik heb echt zo,n gevoel dat dit het dan echt is voor jou... morgen ga je toch zeker wel testen? over vage lijntjes op ovu testen... dat hij ineens weer wat lichter is zegt niks... ze zeggen dat in de middag je LH piek pas omhoog gaat, en dat je s,ochtends een minder resultaat ziet.. ik had ook een duidelijk 2e lijntje en toen daarna niet meer dus paniek hahahah kijk anders ff in het album van tezz ik had op dag 8 ook een 2e streepje en daarna niks meer en toen pas weer op dag 14 dus..... ylona wat is een bammer? ben je bewust alleenstaande moeder? ik ben niet zo thuis in die dingen en als het antwoord ja is, mag ik je dan een beetje onbeleefde vraag stellen.... hoe gaat dat nou in z,n werk? ik snap natuurlijk wel hoe insemineren werkt ,maar welke stappen gaan er nou aan vooraf en hoe kom je aan zwemmers? marykay, he bah die rothormonen toch... mijn ervaring is dat het gelukkig weer weg gaat, ik heb na dag 16 niet meer gehuild en daarvoor echt iedere dag... rest van de meiden xxxies jose
@Daan Dat kan heel goed dat je streepje weer weg gaat, er stond een paar pagina's terug een linkje naar een soort van grafiekje met wanneer de verschillende hormonen hun piek hebben enzo, daar zag je ook dat je LH wat schommelt. Staat trouwens niet in de gebruiksaanwijzing over hoe lang je na de alcohol kunt testen @Haan, Tja je kan 3 kanten op denk ik... of je testen zijn positief door je PCO(maar dat had je voorheen niet?), óf je bent zwanger, of je hebt toch nog je ei en de clomid heeft langer nodig gehad dan anders.... Klussen maar voor de zekerheid? Ga je morgen nog een zwtest doen? @Marykay Een hormonster geworden he... tja het is rotspul... ik was depressief van provera... zulke gevoelens had ik nog nooit gehad! Ik hoop voor je dat het snel zn werk doet, dan is het niet voor niks geweest @Winnie Klus-ze
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: eind juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 9 juli > cd 11 Voor: fm meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 31 juli?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 11 juli Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 9 juli Voor: 4e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 16:15 Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) [/quote]
ylona wat is een bammer? ben je bewust alleenstaande moeder? ik ben niet zo thuis in die dingen en als het antwoord ja is, mag ik je dan een beetje onbeleefde vraag stellen.... hoe gaat dat nou in z,n werk? ik snap natuurlijk wel hoe insemineren werkt ,maar welke stappen gaan er nou aan vooraf en hoe kom je aan zwemmers? ja ik word een bewust alleenstaande moeder. je mag natuurlijk vragen hoe dat in zijn werk gaat. 2 jaar geleden ben ik ongepland zwanger geraakt en heb ik naar 9 week een miskraam gehad. Mijn moeder gevoelens zijn toen nooit meer weggegaan en eigenlijk alleen maar sterker geworden!. Ik heb veel informatie op het internet gezocht en uiteindelijk de knoop doorgehakt en besloten bammer te worden! De donor kan je op verschillende manieren zoeken (via een behandelcentrum, donorbank, iemand die je kent of via het internet iemand zoeken) ik heb iemand via het internet gezocht zodat ik zelf kon gaan insemineren. Ik heb met meerdere mannen gemaild en van daaruit ben ik met 2 mannen gaan praten. Met 1 klikte het zo goed dat ik besloten heb om verder met hem te gaan. Ik bel hem wanneer ik hem nodig heb (hij belt soms ook hoe het gaat) en dan komt hij bij mij thuis. Hij doet zijn ding geef het gevulde bakje aan mij en dan gaat hij weer weg. Dan kan ik aan de slag! Ik betaal alleen reiskostenvergoeding. Mannen mogen er namelijk geen geld voor vragen. Ik ga nu aan mijn vierde ronde beginnen en dit is dus de eerste ronde met Clomid! ben benieuwd hoe dat gaat aanslaan. Ik hoop zo een beetje je vraag te hebben beantwoord. Kan ik trouwens ook in het lijstje komen te staan? Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM Ik ben nu een paar dagen in Groningen dus het kan zijn dat ik een paar dagen niet reageer maar kom vanzelf weer terug! succes allemaal! Liefs Ylona
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: eind juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 9 juli > cd 11 Voor: fm meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 31 juli?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 11 juli Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 9 juli Voor: 4e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 1e ronde clomid 50mg na primolut Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 19 juli 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: 11 juli 8:00 uur (dag 21 van mijn cyclus) Voor: echo/bloedtest om te bepalen of eisprong is opgetreden Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 10:45 Voor: FM Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
hmmm...kwam even kijken of Milla nog getest heeft en hoe het met Haan is Maar nog geen bericht zie ik. Kom ik later wel weer ff kijken
Hey ladies, Ik kom jullie allemaal even een hart onder de riem steken. Ik schrijf hier niet meer omdat het 'zwanger proberen te worden' helaas voorlopig onmogelijk is, maar ik lees wel af en toe met jullie mee om te kijken hoe het met jullie gaat. Jammer dat er nog zo weinig zwangeren zijn. Balen dat het allemaal zo lang duurt! Tezz en de andere zwangeren gefeliciteerd! Wij zijn hard op zoek naar een donor en hopen dat het (misschien in het buitendland) toch binnenkort gaat lukken er een te vinden. Dan staat mij nog heel wat te wachten zie ik; clomid is zoals ik bij jullie zie helaas dus geen wonder middel waarbij het zo gepiept is. Allemaal veel sterkte met het wachten op een lief beebje. Hou moed! liefs Lotje
He lotje Leuk dat je toch nog even komt kijken zo af en toe. Vind ik ook knap hoor. Hoop dat jullie samen er een beetje je weg in hebben kunnen vinden. Het klinkt allemaal spannend wat jullie gaan doen. Misschien kunnen we je over een tijdje weer begroeten op ons forum. x bren
Hai Lotje, Bedankt voor het hart onder de riem! Ik hoop dat je binnenkort een goede donor vind! Ik hou ook jouw topic in de gaten. Clomid is idd niet het wondermiddel, maar toch zijn de zwangeren onder ons met clomid zwanger geraakt, het kan wel. Ik duim voor je dat jij straks super goed op clomid reageert. Heel veel sterkte en succes!
Ik heb net even foto's genomen van mn ovu-testen... Foto staat in mn album Ze worden dus wel positiever, maar echt van het staafje afknallen doen ze nog niet he... We zijn al aan de klus vanaf dag 8, dus dat komt toch wel goed Mn temp was vanmorgen wel iets verhoogd, maar nog geen échte stijging. Ik ben benieuwd of ik nu met deze dosis clomid een vroeg ei krijg...
@Beppie: bij mij kreeg ik de eerste ronde m'n ei pas op dag 21 en de tweede en derde ronde op dag 17. Dus je hebt nog even de tijd hoor @Lotje: Wat lief dat je ons een hart onder de riem wil steken. Maar zal ik dat bij jou eens doen? Bij mij sloeg de clomid prima aan en zelfs in de laagste dosering. Ik hoop dat je snel een geschikte donor mag vinden en dat de clomid ook bij jou snel mag aan slaan! Clomid is helaas niet voor iedereen een wondermiddel, maar voor mij bleek dat het wel te zijn. EN vanaf augustus worden zowel clomid als spuiten vergoed door de verzekering! Dus ik zou zeggen: vanaf volgende maand aan de slag jij Heeeel veeeel succes met zwanger worden! Ik hoop dat jullie gauw jullie eigen beebje mogen vasthouden. Nog steeds geen milla en/ of haan?
He Beppie. Die zien er al best positief uit. Heb er niet zoveel verstand van, want bij mij werkte ovutesten niet, maar volgens mij krijg je idd een vroeg ei. De stijging moet ongeveer 0.3 tot 0,5 zijn en dan zeker even aanhouden. x bren