wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    He ylona: jeetje wat klinkt dat allemaal spannend zeg. HEb je dan zelf zo'n insemineer pakketje? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen.

Hier heb ik veel last van de progestan tabletten. Wat een gedoe en vieze troep zeg. Vrijen met elkaar wordt zo echt niet leuk.Vorige keer had ik meer last van de pregnyl van deze keer. Nu bijna geen zere borsten en vorige keer was het super gevoelig. Ben wel misselijk van de progestan tabletten. Ik mag toch hopen dat ze dan ook werken!

x

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    brenda ik hoop ook dat ze werken, vervelend dat je er misselijk van word.

lotje ik begrijp wel wat jij bedoeld ja, stel dat iemand ineens toch vader wil zijn, al heeft iemand in nederland geen poot om op te staan als het niet erkend is.. maar goed daar zit je natuurlijk absoluut niet op te wachten, ylona toch vind ik dat van jou heel betrouwbaar klinken, spannend hoor! zelf inseminatie mmmmm ik heb er ook wel eens over na zitten denken voor m,n gevoel heb je namelijk veel meer kans als je het hoog inbrengt dan wanneer je gewoon sex hebt zeg maar, alles valt er altijd uit hahahahahah is dat slangetje lang? en blijft er niet veel in hangen? onee dat weet je natuurlijk nog niet, nou ik hoop dat je je ei goed op kunt sporen, gewelidig hoor dat je op deze manier je kinderwens kunt waarmaken, en dapper ook om dat zo helemaal alleen te doen,

groetjes Jose

3. BeppieW

BeppieW Lid

May 6, 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    Uhm.. heel onbeleefde vraag misschien :oops:
    Maar sperma blijft toch in de open lucht helemaal niet goed?
    Ik dacht altijd dat het meteen dood ging...
    Ik vind het heel interessant en ook heel moedig als iemand ook zonder partner ervoor kiest om zwanger te worden dmv een donor.
    En eigenlijk nog moediger, als je een partner hebt die helaas geen zaadjes produceert :(
    Dus respect voor die dames hier! :thumup:

4. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    nee joh beppie, het gaat niet meteen dood, kan wel wat hebben hoor! kijk je moet het niet een uur laten staan maar na lozing gewoon je ding doen dat kan echt wel. als je het naar het zh brengt om te testen moet het binnen een uur dus binnen zijn die tijd kun je er thuis ook nog wel mee rommelen volgens mij als je het maar niet koud laat worden hahahaha klnikt stom he?

ik vind het hier trouwens wel spannend worden, ik heb nog helemaal geen ongiekrampen en pijn in m,n boobs... een raar gevoel en af en toe rare steekjes maar absoluut geen ongiekrampen....
    ondanks dat ik ervanuit ga dat het niet is gelukt fantaseer ik de hele dag over hoe ik hubbie ermee zou verassen als de test positief is, een speen voor hem kopen of een rompertje met superpapa erop, nee ik ga natuurlijk samen met hem die test doen... maarja ik mag van hem niet testen hahah ik moet gewoon wachten of ik ongie word of niet, nou als ik overtijd ben word dat moeilijk hahah pffffffff ik wil ook een positieve test, nu is het niet leuk meer het duurd me allemaal veel te lang, als ik nu zwanger raak kunnen we volgend jaar mooi met het ukkie kamperen ..... wie kon hier nou ook alweer pendelen?

gr jose

5. Milla

Milla Niet meer actief

@ Joseetje wat spannend voor jou ook, we lopen bijna gelijk.

Ik ben even wat minder aanwezig geweest de laatste dagen, heb inmiddels 3 vaag positieve testen gehad en een paar negatieve. De vaag positieve lijken indrooglijntjes te zijn. Ik heb even genoeg van testen, ik ga pas over een paar dagen weer testen.

6. BeppieW

BeppieW Lid

May 6, 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    @Joseetje
    Nou, ik ben weer wat wijzer hihi. Iderdaad moet je het natuurlijk ook naar het ziekenhuis brengen... dan komt er toch ook zuurstof bij. Stom dat ik daar niet aangedacht heb :p
    Je hubbie is wel streng trouwens hoor! hihi... wanneer mag je wél testen dan? Of moet je tot in de eeuwigheid wachten? haha :)

@Milla
    Jeetje zeg wat vervelend... het zou zo fijn zijn als het streepje wat duidelijker werd... Dat is dan ook weer het gevaar van vroeg testen natuurlijk... maar kan me voorstellen dat je dat graag wilde. Wanneer ga je nu weer testen denk je? op je nod?

@All
    Hier nog steeds geen hoge temp vanmorgen.
    Ben benieuwd wat de ovu-test doet vandaag.

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    hee beppie, nee m,n hubbie is niet streng, ik heb vorig jaar al gillend en springend door het huis gelopen met een test met indrooglijntje, dat bleek zo,n klap voor hem te zijn geweest, ik dacht echt dat ik zwanger was, dolblij, enorm depri daarna, daar hebben we van geleerd.... nou ja ik eigenlijk dus niet hahaha, ik houd er maar gewoon rekening mee dat dit voor hem veel spanender is dan hij wil toegeven, al houd hi het zelf echt totaal niet in de gatem, hij zzei gisteren je kan toch over 3 weken testen huh? nee joh over 4 dagen al!.

en ik voel nog niks tra la alalalal, ben stiekem toch wel een beetje postief, nu de test nog

gr jose

8. Milla

Milla Niet meer actief

@ Beppie, ik weet nog niet wanneer ik weer ga testen, we zien wel hoe het uitkomt. Vandaag en morgen vroeg sowieso niet.

@ Joseeetje ik kan het me goed voorstellen hoor. Daarom ben ik ook niet tevreden en blij met een vaag lijntje, je hoort zovaak dat die vage lijntjes indrooglijntjes zijn, doe mij maar een goede duidelijke streep of een wat duidelijker vaag lijntje, als je het tegen het licht aan moet houden, er bij een raam mee moet gaan staan of er met een loep bovenop moet gaan zitten, zegt het al genoeg ;) Ik ben heel benieuwd hopelijk gaan we allebei in het roze!

Normaal heb ik al spotting, heb ook nog nooit zo'n vloeiende lijn na een eisprong gehad.

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he Milla, spannend he? jouw temp is wel verdacht structureel hoog de laatste dagen he?

voor mij heeft tempen geen zin, is heb dag en avonddiensten en sta dus om 06:00, t/m 11:00 op verschilt per dag, nou dan heeft testen echt geen zin dus.. helaas.

zullen we afsppreken dat we allebei roze gaan deze maand?, 4 daagjes nog dan weten we meer, en kan dat trouwens dat het langer dan 14 dagen na je ei duurd voordat je ongie word?

ik reken alles na 4 dagen niet ongie als overtijd... volgens mijklopt dat dan ook wel

ik hoop het zo... en anders gaan we op vakantie een beeb maken hahahaah een superbeeb.

gr jose

10. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Milla: je kaartje ziet er wel heeel goed uit zeg! Duidelijk en mooi hoog! Wacht nou gewoon tot je NOD. Dan zou je streepje een stuk duidelijker moeten zijn ;)

@Joseetje: voor jou ook nog 4 dagen.

Ik hoop dat jullie over 4 daagjes beide mooi roze mogen kleuren! :D

En de rest natuurlijk ook ;)

Liefs Tezzz

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    He Meiden,

Net bij de gyn geweest. Er zat een prachtig ei van 20mm :D . Zometeen de pregnyl zetten.

Ik had een andere gyn en deze was nogal strikt :confused: in het wanneer sex hebben na pregnyl. Je moet het zo plannen dat je op 24 en 36 uur na het zetten van de spuit sex hebt. Mijn andere gyn heeft daar nooit iets over gezegd. Klinkt dit voor een van jullie bekend in de oren?

Groetjes Elke

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Elke,

Goed zeg zo'n mega ei! Dat zal er wel mee te maken hebben dat je dan je eisprong hebt. En dat je deze niet mag missen. Ben wel een beetje benieuwd welke gyn je had hihi! De tuinkabouter?

Succes, ooh en natuurlijk veel plezier he!

Liefs Nikkie

13. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    He meiden!

Vanochtend naar de gynaecoloog geweest: en ik ben precies 7 weken zwanger zoals ik al dacht! Ze heeft even de hele baarmoeder afgestruind en er zit er echt maar 1! Eigenlijk wel een hele opluchting, ben toch blij dat we met eentje kunnen beginnen ipv 2 ( ook al was 2 ook goed geweest hoor)
    We hebben het hartje zien kloppen en we hebben het hartje ook gehoord, wat een geluid in een frummel van nog geen cm! :)

De gyn vond dat het mooi hoog in de baarmoeder genesteld zat ( schijnt goed te zijn) en dat het hartje krachtig klopte, alles dus oke en ze vond dat er geen aanleiding was om in het ziekenhuis te blijven!
    Dus ga morgen op zoek naar een verloskundigepraktijk.......

Zo dat was even mijn verhaal......

Ik zag dat het hier voor sommigen ook al spannend begint te worden :D :D Ik [-o< voor jullie!

Ook de nieuwen onder ons: welkom hier. Voor hen een updateje over mij:
    Ik heb dus maar 1 ronde clomid 50 mg nodig gehad en 7 follikelmetingen in die ronde om tot dit resultaat te komen.......dus er is genoeg hoop met PCO......

14. Niet meer actief

Kelly, wat geweldig dat jullie een hartje hebben horen kloppen! :)
    Ik kan me voorstellen dat het een opluchting is dat het er maar 1 is, 2 is toch een risico zwangerschap. Nu kan je lekker bij de verloskundige onder controle, geen ziekenhuis bezoeken meer! :)
    Maar jullie mogen gaan genieten van een mooie echo en ik wens je verder een voorspoedige zwangerschap!

15. Milla

Milla Niet meer actief

Hey meiden,

ff kort, heb zojuist weer wat spotting bespeurd, denk dus dat het over is deze ronde. :(

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Dank je wel Naatje, we gaan er zeker van genieten!

Milla hoe kan dat nou? Ik hoop dat het toch niet doorzet voor je! en dat het van het innestelen komt..........

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    wauw kelly, wat ontzettend fijn zeg, echt prachtig nieuws en zo ,n mooi hartje

lijkt me een heel bijzondere ervaring.

hoor je dat nou goed zo,n hartje? ik kan me er echt niks bij voorstellen dat je al bij zo,n klein frummeltje al iets kan horen, magisch idee gewoon, het zijn stuk voor stuk tover beebs, kleine wondertjes.

mila neeeeee misschien gaat het weer weg? sjonge, nou daar gaat onze afspraak misschien al....... of zullen we toch stiekem lekker toch voor roze gaan... misschien is het wel niks... die kans is ook groot of heb je ook ongiekrampen?

elke wauw wat goed, zie je die strikte adviezen heb je veel meer aan, mij is ook geeneen keer verteld wat nu een goed klusmoment is, heb ik allemaal zelf uit moeten vogelen.

dus volgende maand jij ook roze? ja doe maar joh, dan krijgen we allemaal een maart beeb

gr jose
    gr jose

gr jose

18. Niet meer actief

Milla, geef de moed nog niet op, je temp is zo mooi hoog...wie weet een innestelling?

19. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    [​IMG] WAS GEWELDIG!!

20. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Hoiii

Marykay: ja dat lijkt me inderdaad ook super!

Milla: Ik begrijp dat je erg teleurgesteld bent en dat is natuurlijk nog zachtjes uitgedrukt. Zet 'm op meid

Joseetje: wie weet is het voor jou dan een geluksmaand? Spannend hoor.

Hier alles goed. Temperatuur is erg hoog. Wordt gek van die pillen, maar op zich gaat het wel. Ben alleen wel een beetje gestresst door de laatste dagen van school!

Share This Page