wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Hee hoi allemaal,

Ben weer terug in het koude kikkerlandje. Wat een thuiskomst gisteren op schiphol. Meteen met de neus op de feiten gedrukt haha, wat een hoosbui, we waren meteen helemaal nat.
    Maar goed, de vakantie was geweldig, echt helemaal top. Heerlijk genoten van het prachtige weer, de Turkse mensen (erg aardig en gastvrij) en het relaxte leventje. Echt een aanrader, we hadden een super hotel.

Ik heb alles vlug even doorgelezen, (wat is er weer veel geschreven!) en zag al dat een aantal in grote spanning zitten.

@Milla, wat vreselijk balen zeg! Maar misschien is het nog niet helemaal over? Wanneer is je NOD?

@Elke, gefeliciteerd met je mooie ei! Goh idd wel een raar idee om het precies op die tijden te doen, maar het lijkt me ook wel weer prettig om te weten. Ik ben namelijk altijd nogal bang om het net te missen haha. Beetje advies daarin kan geen kwaad. Succes!

@Chantal en Ylona, welkom hier!

@Haan, hoe is het nu bij jou? Je maakt het wel heel spannend......

@Suzanne, spannend vandaag! Succes! Ik hoop dat het er allemaal prima uitziet.

@Lot, leuk dat je hier weer even komt. Zoals je ziet is het hier ook nog niet allemaal roze, maar er komen er gelukkig steeds meer bij.
    Wat spannend, de zoektocht naar een donor. Ik wens je daarbij heel veel succes en sterkte!

@Marykay, mooi dat je genoten hebt van Mika. Beetje afleiding kan geen kwaad.

Voor de rest wil ik iedereen maar weer succes wensen.

Hier is het wachten op mijn NOD, maar heb er op een of andere manier niet zo'n goed gevoel over. Alles verloopt hetzelfde als andere keren, dus ik verwacht er niet teveel van. Maar het blijft spannend natuurlijk. Meestal weet ik op vrijdag al genoeg (krampen in mijn buik) en barst het op zondag los. We wachten dus maar af.........

Fijne dag!

2. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Ravi, welkom thuis in ons natte kouwe kikkerland! Ik ben jaloers op je vakantie. Heerlijk dat het zo'n aanrader is. De ww zijn zo denk ook wel lekker opgeschoten. Kon je het loslaten in Turkije of heb je de babykamer al weer bij elkaar gefantaseerd! Ach daar hoef ik zelf niet eens voor in ww te zitten. Toch weer spannend die laatste paar dagen.

Milla, wat was je temp vanochtend? Zolang je nog geen dipje hebt, duim ik nog vrolijk door!

Joseetje, oh voor jou ook al zo spannend. Nog maar een paar nachtjes ...

Chantal, welkom hier. Ik hoop dat clomid voor jou goed zijn werkt doet met niet al te veel bijwerkingen. Met de 50mg viel dat ook wel mee ik had een paar opvliegers. Maar zoals je aan me onderschrift kan zien is de clomid voor mij niet succesvol geweest.

Elke super ei! Veel klusplezier ondanks de gezette tijden.

Daan, hoe gaat ie bij jou? Al een ei in het vizier?

Brenda, veel succes en sterkte op de wachtbank!

Kelly, toch 1 ik kan me voorstellen dat je toch opgelucht bent, ondanks dat 2 ook welkom zijn. Ik heb een vriendin met een 2-jarige tweeling en de 1ste maanden heb ik haar veel geholpen. Toen is mijn kinderwens helemaal aangewakkert het zijn zulke lieverds maar ik weet ook hoe zwaar 2 in 1 zijn. Succes met het vinden van een vk, ik moet bekennen dat ik al heel lang een website van een vk-praktijk bij mijn favorieten heb staan. :oops:

Voor wie ik nu vergeet, sorry ik ben een beetje het overzicht kwijt.

Zoals ik vannacht hier al uitriep Mika was echt geweldig. Wat een show hij er van maakt er zat een half circus bij! Het was echt een feestje en zijn stembereik niet te geloven. Mocht die weer naar NLD komen ga hem zien.
    Voor mij komt het ook steeds dichterbij nog een kleine week en ik kan weer verder!

liefs, marykay

3. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi lieve meiden,

Ik ben helaas ongesteld geworden :(

Ik kom bij deze afscheid van jullie (dit topic) nemen. Deze groep wordt steeds groter, en het lukt me niet meer om alles bij te houden. Ik merk ook dat ik er de laatste tijd iets te veel met zwanger worden bezig ben geweest dus wil me even wat meer met andere dingen gaan bezig houden. Ik schrijf nu ook op meerdere topics en dat is toch een beetje te veel.

Natuurlijk kom ik af en toe nog een kijkje nemen hoe het met jullie gaat!
    Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met zwanger zijn en worden!

Liefs van Milla.

4. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Milla, wat ontzettend kl## en balen dat je toch ongesteld bent geworden. Ik las net in het PCO topic dat de spuiten al besteld zijn. Heel veel succes daarmee!
    Jammer dat je ons hier gaat verlaten, maar ik blijf je volgen in het PCO topic.

Dikke knuffel, marykay

5. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Hallo,

Zals jullie kunnen zien aan mijn banner is er iets veranderd. Ik ben niet de verwachte 9 weken zwanger, maar iets korter. Ik ben ipv 9 februari nu rond 28 februari uitgerekend. (de exacte datum horen we nog)
    Het maakt mij niet uit, ik ben al blij dat ik zwanger ben :D .
    Vanmorgen de echo gehad en het hartje gehoord, dat is wel heel vreemd, wel enorm bijzonder als je bedenkt dat het van een klein hummeltje is wat zich in je buik aan het ontwikkelen is.

Mila, nog niet opgeven hoor, jou kleintje komt ook!
    Heel veel succes en sterkte met het afstand nemen!
    Dikke knuffel.

Voor iedereen die nu in spanning zit: Dikke knuffel en ik duim voor jullie!

liefs

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Milla: wat ontzettend jammer voor je! Snap best dat je evn afstand gaat nemen. Jullie zouden gaan verbouwen toch? En je gaat siten. Lijkt me dat je al genoeg aan je hoofd hebt dan ;) Ik wens je heel veel geluk toe! Liefs!

@Suzanne: da's een behoorlijk verschil zeg! Hoe kan dat zo? Wat fijn dat je je frumpie hebt gezien en gehoord! Ben jaloers ;) Ik kan haast niet wachten! :)

@Marykay: zo he! Die LEO-operatie komt al snel dichterbij he? Nog maar 6 daagjes! Ik hoop dat het succes heeft zeg!

@Ravi: ik hoop dat je gevoel je ernstig in de maling neemt ;) Bij mijn dochter voelde ik ook niks bijzonders (behalve ongi-krampen). Ik heb toen zelfs pas met 16 dagen overtijd getest!

@All: Ik duim me suf voor jullie!

Knuffies all around! :D

Tezzz

7. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi

Milla: Ik snap je wel hoor. ben er af en toe ook echt te veel mee bezig. Maar ik vind het ook erg leuk om te blijven schrijven en meelezen. Schrijf je nog wel mee op andere forums?

Suzanne: Hoe kan dat nou weer?

RAvi: Hoezo heb je er geen goed gevoel over?

Allen succes die op het wachtbankje zitten.....!Duimen met z'n allen!

x bren

8. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Goeiemiddag,

@Milla, wat vreselijk balen zeg! Heel veel sterkte ermee, en maar weer met goede moed op naar de volgende ronde :cry:

@Marykay, idd wel fijn om tijdens de wachtweken op vakantie te zijn, zet alles wel een beetje opzij. Behalve als er zo'n muts is die zwanger de ene na de andere sigaret wegwerkt...... dat was wat minder, daar snap ik dan weer niks van.

@Suzanne, wat heerlijk om het hartje gehoord te hebben!

@Tezz & Brenda, tja weet niet waar dat gevoel vandaan komt. 't is er gewoon. En heb vandaag toch al last van ongiekrampjes. Dat komt anders meestal wat later. Ongie zal dus wel in aantocht zijn :(

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo allemaal,

suzanne, wat gek zeg? maar ja net zoals jij het zegt who cares! er is een beeb onderweg! die paar daagjes meer kunnen er ook nog wel bij he?

MIlla ik wil je heel veel succes wensen en wat klote dat je ongie bent geworden, ook ik ga je volgen op het andere topic.

ja Mica lijkt me ook onwijs leuk ,echt een aanrader dus...

nou hier nog steeds geen tekeken van een naderende ongie, boobs doen nog steeds zeer en ik ben ( alweer) een beetje grieperig, dat had ik vorige keer ook rond m,n nod, vanmorgen ging ik bijna testen.... toch maar weer niet gedaan,

ik weet niet wat ik ervan moet denken...

gr jose

10. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    He hallo allemaal,

Ik kreeg vanmiddag ineens de drang om een testje te gaan doen. Weet ook niet hoe dat ineens kwam, maar voor ik het wist had ik het al gedaan, met het idee, 't is nog veel te vroeg, waarom doe ik dit eigenlijk...
    En wat denk je..........
    Staat er ineens zwanger!!!!
    Ik kan het echt niet geloven, en ben ook nog een beetje van de wereld. Probeer ook nog niet helemaal ondersteboven te zijn, je weet immers maar nooit, en het is nog heel vroeg. Zaterdag is het 2 weken geleden dat mijn eisprong is geweest, dus het is echt nog heeeel vroeg. Maar goed, het staat er echt, en de streepjes op het staafje zijn heel duidelijk.

Kan iemand mij misschien ook uitleggen hoe ik een fotootje kan plaatsen. in het album?.................tis inmiddels al gelukt!

11. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Whaaaaaaaaaa Ravi!!!! Zoals ik net ook bij je schreef wat super! Met die duidelijke strepen moet je het toch echt maar gaan geloven! Ik heb hier wel vaker een banner met 3w en 4d gezien!!

12. BeppieW

BeppieW Lid

6 mei 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    Ravi gefeliciteerd!

Even flitsbericht..
    Ben vanmiddag gebeld dat de gyn ziek is! :x :cry:
    Wéér geen FM! ik kan pas dinsdag weer terecht. (gyn kan er ook niks aan doen natuurlijk maar ik baal als een stekker...)
    Oh man ik kon wel janken vammiddag.
    Maar weet je... ik heb net bedacht dat we gewoon de sterren van de hemel klussen tot dinsdag. En er móét gewoon een ei springen ook al weet ik niet wanneer, voor hetzelfde geldt was hij toch vandaag ook al gesprongen en had ze morgen ook al niks meer gezien.
    Balen, maar niks aan te doen.

Ik ga nog even boodschappen doen voor mn bbq morgen...
    Tot strakkies
    :-*

13. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Goh balen beppie, is er dan geen andere gyn die dat soort dingen even over kan nemen? Ik had bijna elke keer weer een andere, was maar net wie dienst had. Maar zoals je zegt, dan maar gewoon door klussen haha. Heb je geen ovu-testjes die je kunt gebruiken om zelf je ei op te sporen?

14. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Jeetje dat is inderdad heel onverwachts!
    Echt super voor jullie. Een maart kindje dus!

Geniet er maar lekker van.

kus

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    wwwaaaaaaahhhhhhh ravi, wat doe je nou? doe ff gek zeg! nou dat is nog eens super....
    mega gefeliciteerd, wauw, het gaat echt de goede kant op zeg met het roze nieuws..

en wat een onwijs duidelijke testen zeg... tjeeeee en je hubbie helemaal verrast?

wat goed zeg!

ravi had jij nog klachten? ik zou toch zweren dat ik ei pijn voel om en om eerst links en dan weer rechts... echt heel bizar.. m,n verstand weet dat dat niet kan want ik moet nog ongesteld worden... mmmm misschien ga ik morgen toch ook een testje wagen... hahahahah das jouw schuld! met je oja joehoe ff testje gedaan en zwanger :) :) :) :)

gr jose

16. Milla

Milla Niet meer actief

Wauw Ravi! Van harte gefeliciteerd meid!

17. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

RAVI, WAUW GEFELICITEERD ZEG!! GENIET ERVAN!

Hier mijn laatste 100 mg Clomid net naar binnen gewerkt, dus het wordt weer wachten op mijn fm, deze is aanstaande vrijdag. Het is dan pas cd 9, dus ga nergens van uit.

18. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    @Joseetje, ik had (en heb) dus een soort van ongiepijntjes. Meestal heb ik dat later, ik had het vrijdag verwacht. Dacht nu dus ook dat de ongie eerder zou komen. Ik vind het nog wel spannend hoor, na het weekend ben ik er geruster op, ik had anders zondag mijn ongie verwacht. Nu dus maar hopen dat het ECHT uitblijft.
    Succes!

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik vind het iedere keer toch weer heel erg bijzonder als iemand van ons cluppie zwanger word....

ik had net echte ongiekrampen al was het maar 30 sec ofzo, ik meteen stuilstaan en voelen, hahah dan ben je zo gefocust op je lijf, ik dacht he? nee toch onee onee onee dacht ik en toen pfweeh toen was het weer weg ahahahahah als sommige mensen toch eens wisten wat ik hier allemaal schrijf, mensen begrijpen het ook echt gewoon niet, ik vertelde m,n schoonmama dat ik hier schrijf want ik was er beu van afgelopen ei dat hubbie niet wilde klussen en nog voordat ik uberhaupt m,n zin af kon maken riep ze dat ik dat niet moet doen omdat je dan alleen de extreme gevallen hoor, nou ja zeg! dus bij deze weten jullie het"jullie zijn stuk voor stuk extreme gevallen ( met mij er kennelijk bij)"ik was echt boos...
    en ze beinvloed hubbie ook want die zegt nu ook dat ik niet op het internet moet kletsen... tssssjjjj mannen, heb ik ook nog zo,n hele nuchtere hahahhha

nou een heel verhaal weer gr jose

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    RAVI, PROFICIAT MET JE ZWANGERSCHAP!!!!

Wat een verrassing! Jij bent ook vanaf het begin hier bij ons cluppie en nu ben je gewoon zwanger! Wat een feest :D Ik word er zelf helemaal blij van! Geniet er lekker van meid, het is je ontzettend gegund :baby:

Jose, ik heb goede hoop voor jou! Het wordt tijd dat we dit forum hier opdoeken en met zn allen naar het zwanger forum gaan hihi

Jojoba, ik hoop dat je niet teveel bijwerkingen hebt van de clomid en succes met de fm. Altijd spannend!

Beppie, wat jammer zeg. Dinsdag op welke cyclusdag zit je dan en op welke dag springt je ei normalitair? Wie weet krijg je m toch nog te zien dinsdag!

Suzanne, wat fijn dat je een hartje hebt gezien en gehoord. Dat lijkt me echt een magisch moment! Gefeliciteerd :D

Daan, hoe gaat het met je? Lees je toch nog wel stiekem mee he! Anders gaan we je teveel missen!

Allemaal een fijne dag!

Deel Deze Pagina