Ravi gefeliciteerd! Zag vanmorgen een heel klein bloedplekje in mijn ondergoed.... Kan natuurlijk van alles zijn.... maar ik hoop natuurlijk op een innestelling
Hee hoi allemaal, Super bedankt voor alle felicitaties, dat maakt het wel een beetje echt, maar nog steeds kan ik het niet geloven. Heb net ook weer even een testje gedaan voor de zekerheid, en ja hoor, nog steeds staat er 'zwanger'. Voel me er zelfs een beetje schuldig over tegenover iedereen die nog niet zwanger is. Das toch raar Ik hoop dus ook echt dat jullie allemaal heel snel volgen! @Elke, hoe is het bij jou? Ik duim voor je hoor! @Joseetje, spannend! Kun je jezelf nog een beetje beheersen? Liefs!
WAUW! HARTELIJK GEFELICITEERD! Zooo grapig! Je hebt gewoon net zo vroeg als ik getest! Ik had stiekum ook al een streepje op woensdag terwijl ik pas in het weekend ongi moest worden! Ik durfde dus ook pas na het weekend er in te gaan geloven. Niet bang worden van die krampen hoor! Die horen erbij! Bij mij zijn ze inmiddels alweer een paar daagjes over. (de vermoeidheid is er voor in de plaats gekomen ). Zie je nou wel dat je zonder rare symptomen ook gewoon zwanger kan zijn! Jippie voor jullie!
he Ravi, ja ik kan me beheersen, het gaat een beetje van links naar rechts, ik heb ook stil het gevoel dat het nooit zal gaan lukken dus, ja ik ga niet testen.... vanmorgen had ik weer de aandrang om te testen toen ben ik meteen naar de wc gegaan om te plassen en snel doorgetrokken hahahah, nee ik heb echt zo,n gevoel dat het nooit zal gaan lukken al slaat dat natuurlijk helemaal nergens op. dus ik test toch maar niet, ik zou echt verbijsterd zijn als er een 2e streepje zou staan, helemaal in shock zou ik zijn hahahhahah dat je je schuldig voelt dat je zwanger bent is natuurlijk onzin al begrijp ik wel wel, zo ben ik eerst altijd 5 min boos dat ik zelf nog niet zwanger ben als een ander het wel is hahahhaha oja en jaloers hi hi hi. om daarna weer heel erg blij te zijn dat het weer iemand gelukt is van ons cluppie nee ik wacht netjes m,n ongie af, temp is vrij hoog en ik heb het warm 37.4 was ie, maar ik ben ook een beetje grieperig en erg verkouden, darmen zijn een beetje van slag dus.... wat fijn tezz dat je weinig klachten hebt, hoe was dat bij je vorige zwangerschappen? cecealia, ik hoop het.... een innnestelbloeding daar houden we het gewoon op ok? gr jose
*** INBRAAK *** Dames, het gaat goed hier lees ik! Go-go-go! Allemaal naar het roze gedeelte van dit forum! Groetjes, een PCO-topic schrijfster *** UITBRAAK ***
WOW Ravi....helemaal geweldig zeg. Joseetje...gaat het nog niet kriebelen om te testen? Wanneer is jouw NOD? Om de een of andere reden heb ik er een goed gevoel over bij jou. Succes Allemaal.....
waah winny de pooh, dat hoor ik graag dat mensen er een goed gevoel bij hebben.ik moet zaterdag ongesteld worden ik voel vandaag nog steeds geen ongiekrampen, heb wel een pijnlijk oor ( alsof dat er iets mee te maken heeft maar ik wil het toch ff kwijt) ben onder het mes geweest en de verdoving gaat uitwerken aaauuuuwwww had een ontstoken oorlelletje omdat ik toch m,n oorbel ff door het dichtgegroeide gaatje moest prikken, bleek een fikse ontsteking en heb gewoon 20 min op de tafel gelegen en die geluiden bah! ging er bijna van spugen, misschien zou ik toch wel een beetje zwanger kunnen zijn. hoe ,st bij jou winny de pooh? gr jose
Ik zit samen met nog een aantal net op het wachtbankje. Heb vermoedelijk afgelopen zondag mijn ei gehad en beeld me nu al allerlei zwangerschapssymptomen in. Kan natuurlijk helemaal nog niet. Maar ja. Pijnlijke borsten af en toe wa misselijk. Had ik vorige keer ook bij de clomid, vandaar dat ik toen ook niet geloofde dat ik zwanger was. We zullen zien. ik houd jullie op de hoogte.
Ravi GEFELICITEERD!!! Super joh! Wij ( en de gyn) snappen er ook niks van waarom ik korter zwanger ben, maar ja, ik zit nou eenmaal raar in elkaar We horen het over 2 weken precies, dus miscchien klopt het wel, maar is mijn beebje nog gewoon erg klein...we zullen zien. Wie volgt er nu in het roze?
Hallo! Ravi: GEFELICITEERD ZEG! Als het nu in dit tempo een beetje doorgaat op dit topic, dan zijn we allemaal dit jaar nog zwanger! Laten we het hopen! Het is weer dramatisch gesteld met me! Ik zit er gewoon weer even helemaal doorheen... Dacht ik net het ergste gehad te hebben. Is een vriendin van ons zwanger geworden. Leuk voor hen! Maar ik baal als een stekker... En dan met 12 weken zegt ze ook nog dingen als: Je moet er niet zo bezig zijn. Je wordt vast wel een keer moeder, van welk kindje dan ook (adoptie bedoelde ze dus) en van zwangerschapskleding ging ze gillen, want daar had ze nog helemaal geen zin in... Leuk bezoek hè, had ik afgelopen dinsdagavond... Het komt zo enorm op me af nu.. In de vriendengroep, in het gezin, op het werk, op straat...OVERAL IS HET NU! HOE moet ik dit loslaten, HOE moet ik dit soort me niet aantrekken? HOE, HOE, HOE en daarbij WANNEER, WANNEER, WANNEEr mag ik nu eens degene zijn die vertelt wanneer ze uitgerekend is, hoe ik me voel en dat IK degene ben die het cadeautje voor baby in ontvangst mag nemen... Sorry hoor voor al dit geklaag, maar ik weet gewoon niet wat ik met mezelf aan moet... Ik zit alweer op cyclusdag 34...Geen ongi en niet zwanger... Met de ovutesten ben ik gestopt...Die bleven positief... Pfff...... Dan toch het ziekenhuisverhaal weer in gaan? Weer aan de hormonen gaan? Terwijl ik eigenlijk had besloten dat onze time-out tot september ging duren... We will see!
@Haan: ik denk dat je moet bekijken wat voor jou het zwaarste weegt. Óf de stress van pas over een paar maanden verder gaan en ondertussen iedereen zwanger zien worden. Óf de stresserige mmm weer in gaan. Beide erg stressvol in elk geval. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen heb ik er nooit zo bij stilgestaan dat zwanger worden voor veel meiden helemaal niet zo makkelijk is. Dat besef is pas een jaartje geleden gekomen toen ik hier ging rondkijken. Dat je vriendin praat zoals ze doet kan ik dus best begrijpen. En dat je ervan tegen de muren vliegt ook! Loslaten kun je het toch niet, dus kan ik je daar ook geen tips voor geven. Jij hebt een grote droom en moet die ook niet loslaten! Alleen moet je op de een of andere manier geduld zien te krijgen. En daar kan ik je helaas ook niet mee helpen Helpt het om je frustraties hier weg te schrijven? Ga daar dan gewoon mee door! Alle beetjes helpen Sterkte meid. Jouw droom gaat ook uitkomen! Ik geef je geen garantie dat dat snel zal gebeuren, maar weet zeker dat het wél zal gebeuren! Digiknuffie van mij.
Haan > idem Ik zou willen dat mensen eerst eens nadenken voordat ze wat zeggen.... Veel sterkte en een dikke knuffel! Liefs Elke
Haan, Mensen die dat zeggen dat zijn de mensen die zeggen: 'ik neem 3 kinderen' , alleen zijn wij degene die weten dat je kinderen krijgt en en ze niet neemt. Voor die mensen is alles vanzelfsprekend! Niemand neemt je kwalijk als je schrijft dat je dat niet leuk vindt om te zien/horen dat anderen zwanger zijn en zulke stomme dingen zeggen, ik denk dat we dat gevoel allemaal kennen...Ook al zijn sommige dingen goed bedoeld, soms kunnen mensen beter hun mond houden Als jij straks rondloopt met je zwangere buikje, dan ga je zooo genieten, laat die mensen nu maar kletsen (makkelijker gezegd dan gedaan, i know) Nu is het voor jou heel moeilijk en ik hoop voor je dat er gauw een einde komt aan deze rotperiode en dat je snel mag gaan shoppen voor je eigen kleintje, maar blijf erin geloven dat die dag komt! Sterkte met je beslissing: Of nu terug naar het zkh of wachten tot september. in ieder geval een dikke knuffel voor jou!
Haan wat vrselijk naar dat die gevoelens steeds zo heftig op je af komen, en dan helemaal als er iemand in je directe omgeving zwanger is. ik heb het ook, ik zie het ineens overal, overla blauwe of roze slingers voor de ramen en bij iedere tweeling vraag ik me af of ze via ivf zijn geboren, het voelt alsof het iets is dat nooit gaat gebeuren ,maar weet je ....de kans is 94% dat het wel lukt en 6% dat het niet lukt, uiteindelijk lukt het 94% van de stellen om zwanger te raken dat is een heeeeeelllleee grote kans dat het echt gaat lukken meid, we staan nog aan het begin van de MMM al is het nu al zwaar en je begint ongeduldig te worden want het duurd al zo lang... en als je dan maar zeker wist dat het zou gebeuren dan geeft het niet als het nog wat langer duurd... iedereen hier weet precies hoe jij je voelt.... je moet doen wat jullie hart je ingeeft, als je toch verder wilt gaan moet je dat zeker doen, als je pauze nodig hebt neem die dan... erover praten met elkaar en een keuze maken.... ik hoop dat je je snel minder rot zult voelen ,het gaat echt gebeuren... ook voor jullie. en dat je vriendin over adoptie begint, negeer dat ..... ze heeft duidelijk geen flauw idee waar ze het over heeft.. je bent nu hier en nu . veel liefs jose
zo wat een verhalen! Ik moet straks maar even bijlezen. Ik zit zelf nu op dag 9 en ben begonnen met ovulatietesten! Wil namelijk mijn eitje niet missen! dinsdag voor de echo spannend! ik heb ook vele zwangere mensen om me heen of mensen die net bevallen zijn! Vervelend af en toe maar kan het nu nog wel hebben! Hopen maar dat we straks allemaal zwanger zijn. Liefs Ylona
Hoi, Dankjewel voor jullie lieve berichtjes.... Dat geeft weer wat moed! Ik ga nu snel slapen, morgen weer een nieuwe dag! Doeii
Haan, ik herken die gevoelens zo goed. Bij mij gaat het ook met ups and downs. Ik heb vandaag bij een vriendin aangegeven dat ik het verjaardagsfeestje van haar 2-jarige dochter waarschijnlijk laat schieten. Een kinderfeestje is een enorme confrontatie met mijn eigen kinderwens en dat het allemaal zo lang duurt. Heel veel sterkte meis.
Hee Haan, Wat vreselijk dat je gevoelens je op dit moment zo in beslag nemen. Het is heel herkenbaar, de angst dat je echt als enige in je omgeving overblijft zonder kinderen. Overal om je heen zie je zwangere vrouwen en het lijkt alsof het bij iedereen appeltje eitje is. Ik hoop dat je het binnenkort weer een beetje anders ziet, het gaat met ups en downs. En ook bij jou gaat het lukken! Ik had er ook eigenlijk helemaal geen vertrouwen in, maar zie, het wonder is toch geschied...... Heel veel sterkte, ook met je beslissing van wat je nu gaat doen, of even rust, of weer naar het ziekenhuis. Liefs!