ff een kort vraagje als het mag! Wanneer hebben jullie vaak de eisprong met clomid? Ovulatietesten zijn nog negatief en zit op dag 12. Liefs Ylona
Ylona, ik had 'm altijd vrij laat vanaf dag 16,17,18, maar ik ben geen goede graadmeter want of ik een goede eisprong heb gehad is erg twijfelachtig. Maar het is normaal dat ie met clomid vrij laat zit. Hier begint het echt spannend te worden, maar niet voor de operatie maar of die door mag gaan. Ik ben nog steeds niet ongesteld. Dinsdag heb ik de laatste pilletjes Duphaston gehad. Sinds donderdag wat bruin slijm, maar het zet niet door. Vanochtend had ik enorme buikpijn, ik was er misselijk van. Ik dacht nou komt ie, maar nu nog steeds niks . Wel een gevoelige onderbuik. Ideaal voor de LEO is als je vlak na je ongesteldheid geholpen wordt en beetje ongesteld mocht ook nog wel. Morgen maar even bellen ik hoop zo dat het wel door mag gaan!
@Marykay: hmm...dat zou wel balen zijn als het dan niet mocht. Maar toen ik Provera moest nemen zei de gyn tegen me dat zelfs al was er maar een heeel klein beetje bloed het toch al goed was. Dus misschien vinden ze dat toch al genoeg? Morgen maar ff bellen idd! @Ylona: m'n eerste keer was m'n ei op dag 21 pas en m'n tweede en derde keer op dag 17. Dus kan best dat je ovutest nog niet positief is. Succes nog met je zoektocht!
ok dus het is niet zo erg dat ik dinsdag pas op dag 14 een follikelmeting heb? Ik hoop dat jou operatie gewoon door kan gaan mary kay. Waarvoor is zo LEO operatie? Liefs Ylona
Hallo meiden, hier nog steeds niet ongesteld..... maar door die negatieve test 2 dagen voor nod heb ik toch de hoop een beetje opgegeven. hubbie begon al over wanneer ik dan zwangerschapsverlof zou hebben ( nou ja zeg...) nog steeds ei pijn gevoel, ik weet het niet.. ik ga er gewoon van uit dat ik ongie ga worden. heb vannacht zo raar gedroomd, dat ik draagmoeder was en het kind meteen na de geboorte af moest staan, lag ik aan te denken voordat ik ging slapen omdat een moeder van een vriendin dit heeft gedaan.. er meteen over gedroomd, nou echt vreselijk, was gewoon een nachtmerrie. had ik nog niks..... ylona cyclus 1 was m,n ei op dag 14 en in cyclus 2 op dag 15, ik vind dag 14 voor een fm wel erg laat? of mis ik iets? ik had een fm op dag 8, toen was het ei 10 mm, op dag 12 was hij 20 mm en op dag 15 was ie gesprongen.. tezzz ,lijkt me leuk zeg zo,n luisterapparaat... idd ook leuk voor de kids, dan worden ze er nog meer bij betrokken, leuk hoor. had vandaag een baby op bezoek, wat een schatje.... ik heb best een grote boezem over na m,n verkleining, iedere keer als hij m,n borst raakte met z,n hoofd dacht hij dat hij borstvoeding ging krijgen, hup met die mond richting tepel, hahaha vind ik echt knap als je gewoon kleding aan hebt... heb echt zo,n lol gehad met die uk, heerlijk gewoon zo,n 12 weken oud koddig beebje... marykay, wat stom zeg als de operatie niet door zou kunnen gaan? en stel dat het zo is kun je dan wel binnen een paar dagen alsnog geholpen worden? sjonge.... dat verwacht je toch niet, die k.t pilletjes werken altijd, zal je net zien dat dit gebeurd als je geopereerd moet worden. nee zeg... xxxx jose
Hoi meiden, weer even een klein berichtje van mij. Ik denk veel aan jullie hoor en duim voor jullie. @ Haan: Ik weet precies hoe je je voelt, ik zit momenteel ook tussen 1 net bevallen vriendin, een zwangere zus en twee zwangere vriendin. Ze zijn allemaal na mij begonnen voor een beepje en zie waar zij zijn en ik ben nog nergens en heb echt het idee dat niemand mij begrijpt. heb het er momenteel ook echt heel moeilijk mee. Veel sterkte meid. Ook natuuurlijk voor de rest want ik weet dat iedereen hier daarmee worstelt. @ Ravi: Gefeliciteerd meid, geniet ervan. Alle andere zwangere meiden ook gefeliciteerd, ik heb niet zo ver terug gelezen dus.... Wij moeten de 29e weer naar het ziekenhuis, ben benieuwd hoe nu verder... Dikke knuffel, Zora
heee zora, lang niet voorbij zien komen. ja dat is zo rot he? het lijkt dan wel alsof iedereen je dan in sneltreinvaart passeert, bah, ik ken dat gevoel heel erg goed , wat jammer dat je nog niet zwanger bent. en ik vind het heel erg goed dat je van dit forum afstand kunt nemen... ik kan het niet al zou het soms wel ff moeten.. ik ben heel benieuwd wat ze voor gaan stellen de 29e. gr jose
Heb je nog niet weer getest Jose? Kan gewoon negatief zijn voor je NOD en dan later positief! Ik zou zeggen gewoon testen! Mijn ovulatietesten zijn nog negatief (digitale clearblue) dus ga er vanuit dat morgen mijn ei nog niet springt. Heb net ook weer getest. Ik heb afspraken met mijn donor gemaakt voor woensdag, vrijdag en eventueel nog zondag! Dus kan niet misschieten toch deze maand? Leuk he zo'n kleintje! Heerlijk mee knuffelen. Ze zijn zo lekker puur! Liefs Ylona
he ylona, ja echt heerlijk zo,n kleintje maar ook wel confronterend.. nee ik kan nu niet testen... ik begin nu net een heek klein stiekem sprakje hoop te krijgen dat ik misschien wel zwanger ben... dan zegt die test negatief en dan word ik niet ongie... nee hoor ik vind dit gevoel voor nu wel even prima.. ik moet die gevoelens kwijt dat het nooit gaat lukken, vanmiddag dacht ik nog ik zwanger? doe ff normaal alsof ik ooit zwanger zal worden... snap je? ik moet daar gewoon vanaf het is gewoon niet gezond... en ik denk ook dat het niet bevordelijk is voor een zwangerschap, ze zeggen dat wishfull thinking een hoop kan doen, wat ik doe is precies het tegenovergestelde dus dat kan niet goed zijn... maar... ik had het met m,n hbo deeltijd studie ook en met m,n rijbewijs, helemaal overtuigd dat ik het niet kon en met beiden echt met vlag en wimpel geslaagd ,in 1 keer met alles en ook nog tegelijkertijd.. toch een soort onzekerheid ,te weinig zelfvertrouwen? ik weet het niet goed zeg ,klinkt goed met die donor, jeetje... wat heerlijk dat zoiets bestaat ! gr jose
Ik heb mijn gyn. gesproken en de LEO gaat morgen door. Daar ben ik zo blij mee, want hoe spannend het ook is je leeft er toch naar toe. Ylona, de LEO behandeling vindt plaats door middel van een kijkoperatie onder narcose. In de eierstokken worden een aantal oppervlakkige kleine gaatjes gebrand. Hierdoor verandert de aanmaak van de hormonen in de eierstok en kan je een regelmatige cyclus krijgen. Jose! Hoe lang ga je nog wachten? Spannend hoor! Nog steeds geen rood?
hallo allemaal Ik ben ook de eerste keer met clomit 50 bezig tot nu toe nog niks. Maar jullie hebben het allemaal over pco wat is dat dan. groetjes bridge
hallo bridge, waarom kijk je niet even op www.freya.nl daar staat alles over pco wat je wilt weten. in feite houd het in dat er ipv iedere maand netjes een eitje rijpt dat springt vaak meerdere kleine eitjes zijn die allemaal niet rijpen maar in de eierstok blijven zitten, er is dan geen of een erg onregelmatige cyclus waardoor je niet of heel erg moeilijk zwanger kunt raken. het voordeel is dat het goed te behadelen is o,a door clomid of hormooninjecties, uiteindelijk raakt 80 tot 90% van de mensen met pco zwanger.maar wat bedoel je eigelijk met clomid 50 mg en nog niks? gebeurd er niks? slaat het niet aan? je kunt hier altijd mee komen kletsen om je verhaal kwijt te kunnen hoor, we zitten hier allemaal in hetzelfde schuitje . marykay wat fijn dat de operatie door kan gaan, je leeft er idd toch naar toe... nou hier komen volgens mij vanmiddag de ik heb sinds vanmorgen kramp waar je je zeg maar niet in kunt vergissen , nog geen bloed maar dat komt wel ... bah! kreeg toch ineens weer valse hoop, nou ja dan maar in het prachtige romantische frankrijk een beeb maken. ik ben stiekem toch wel een beetje verdrietig maarja wat doe je eraan.. ben ook wel weer blij dat ik een eisprong heb gehad, het is zo dubbel, hoe lang moet ik nu nog gaan wachten... ben al 19 maanden bezig... gr jose
Och Josseetje.. balen toch weer he.. en de maanden verstrijken maar... Geen bloed geeft moed, maar ik zou me hetzelfde voelen zonder ieniemienie lijntje op 2 dagen voor nod en met krampen... Marykay, heeeeeel veel succes morgen! Ylona Ik kreeg de vorige ronde mn ei ergens tusen dag 22 en 24. Dus dag 12 is nog best vroeg Nou dames, Ik zit hier maar te wachten en te wachten... op dat ei dat moet springen... ik heb al een dag of 3 ei-pijn, dus hij mag van mij nu weleens gaan springen... Maar goed, zo niet, dan zie ik hem morgen leuk op de echo en kan ik even zwaaien
MaryKay, Wat fijn! Ik wil je heel veel succes wensen bij de operatie en ik hoop dat ie bij jou heeeeeeeeeeeeeel goed aanslaat! Joseetje, Jammer joh! Het is iedere maand weer opnieuw zo'n teleurstelling. Hoe lang was je lf nou? Hier weinig nieuws, zit braaf te wachten. Nog anderhalver week . Mn temp is al wel netjes omhoog gegaan, maar schommelt nog wat. Hoop eigenlijk dat ie mooi constant blijft. Liefs
Goeiemiddag allemaal, Wat een weertje! Heerlijk zeg! @Elke, wachten duurt zo lang....... heel veel succes, fijn dat je temperatuur gunstig lijkt. Ik duim voor je! @Beppie, "toe maar spring!" misschien helpt het Succes! Gebruik je ovu-testen? @Joseetje, al te bekennen? Ik hoop het zo van niet! Echt balen zeg, dat je het gevoel hebt dat het gaat komen. Tja en dan dus maar op vakantie aan de klus, misschien dan meer kans op succes, het heeft bij ons geholpen haha. Beetje ontspanning kan geen kwaad. Ik hoop voor jou dat het bij jullie net zo gaat. Sterkte! @Bridge, Welkom hier, en succes met alles! @Marykay, super dat het morgen door kan gaan! Mijn duimen draaien alvast! @Ylona, spannend! Inmiddels al een positieve ovu-test? Heel veel succes met het vinden van je ei, ik hoop dat ie goed getimed komt! Bij mij was ie de laatste keren steeds op dag 13 en 14 positief, maar dat is redelijk vroeg volgens mij met Clomid. @Zora, leuk weer wat van je te horen. Ben benieuwd wat ze de 29e zeggen. Kom je het dan wel even melden? @Tezz, hoe is ie bij jou? Idd begint het nu echt een beetje werkelijk te worden, ben gisteren echt niet ongie geworden...... dat lucht op haha. @Daan, hoe is het? inmiddels al een ei gevonden? Frustrerend zeg, dat ie mar niet positief wil worden. @Naatje, wat vreselijk balen dat de Clomid deze ronde niet lijkt aan te slaan. Je bent al op vakantie, ik hoop dat je het een beetje kunt vergeten allemaal, even rust..... en dan maar weer met goed moed verder. Sterkte. Hier gaat het goed allemaal, ik begin het nu een beetje te beseffen en liep vandaag helemaal blij door het huis haha. Zaterdag hebben we het onze ouders verteld omdat ze nu 3 weken op vakantie zijn (schoonouders). Ze waren heel blij verrast. We hadden de foto van de test tussen de vakantiefoto's gedaan. Schoonmoeder las het voor: "zwanger oh" en legde de foto weer weg en toen: "huh! zwanger! echt waar?" helemaal geweldig. Dit was beter dan de jackpot van de staatsloterij haha (we hadden met de fam. een straatje). Schoonvader kon bijna niet stoppen met zeggen: "prachtig, prachtig" haha Mijn moeder had al een ingeving gehad, ik zei namelijk vrijdag tegen haar dat ik haar boek zo vond stinken naar rook (ze rookt nogal veel ) toen ze op bed lag dacht ze dat het wel eens zo zou kunnen zijn. Grappig dat ze nu meteen over haar eigen zwangerschappen begon, daar had ze eerder nog nooit veel over gezegd. Gisteren zei ze dat ze de hele avond ermee bezig was geweest in haar hoofd. Vandaag de gyn gebeld en 15 augustus mag ik komen voor een echo. Als alles goed is hoef ik dan niet meer naar de gyn, maar kan ik gewoon naar de verloskundige. @voor iedereen die ik nog vergeten ben, veel succes met alles. Ik hoop dat jullie allemaal heel snel gaan volgen! Liefs!
TOP dat de mensen zo leuk reageren Ravi. Joseetje ik hoop dat de duivels wegblijven. Elke spannend hoor! Hier draaien de duimen. Beppie zitten we samen te wachten op een ei! Mary Kay klinkt wel griezelig zeg maar dan gaat je cyclus zichzelf herstellen? Ik heb net een gewone clearblue ovulatietest gedaan en er stond al wel echt een duidelijke tweede streep maar nog niet zo donker. Denk dus niet dat ik morgen te laat ben met de FM en dat deze week er wel een ei gaat springen. Mijn donor staat ook klaar dus das wel fijn. Vannacht mijn eerste nacht dienst in! Heb vanochtend kadootje voor mijn nichtje gekocht (foto banner). Ze wordt 4 augustus alweer 4. Heb een pop gekocht die in bad kan en allerlei dingetje er om heen. Ook een draagzak. Ze voelt zich de laatste tijd echt een moedertje en ze zegt dat ik 3 kindjes krijg. Mag toch hopen dat ze niet allemaal in 1 keer komen hihi. Liefs Ylona
Hallo meiden, ja hoor duiveltjes zijn gearriveerd.... helaas... heb mezelf maar getrakteerd op chocolade koekjes die ik lekker op het strand heb op zitten peuzelen.... ik woon op 10 minuten van het strand, dus kon ik ff uitwaaien. ravi het lijkt me echt een heerlijk gevoel dat het eindelijk gelukt is meid.. en wat leuk dat je familie zo positief reageerde. hoelang ben jij er nou mee bezig geweest om zwanger te worden? ik had me trouwens ook nog in de vorige cyclusduur vergist, elke m,n lf was deze cyclus 16 dagen volgens mij en m,n ei op dag 15 gr jose
@Joseetje, wat vreselijk balen zeg! Dus toch gekomen........ Ik hoop dat de vakantie je echt goed zal doen en dag je zwanger terug komt van je vakantie! Bij ons heeft het zo'n 17 maanden geduurd. Ik ben al vrij snel naar de dokter gegaan vanwege de onregelmatigheid van mijn cyclus. In oktober, toen waren we 8 maanden bezig. In januari heb ik een hsg gehad en daarna begonnen met clomid. @Ylona, succes morgen, hopen dat ie er nog zit en dat ze kunnen inschatten wanneer ie gaat springen! Liefs!
vind je dat ik ook om een hcg zou moeten vragen? ik vind het zo gek dat ik helemaal geen samenlevingstest of een hcg heb gehad, of komt het maar een enkele keer voor bij mensen dat het niet goed zit? ik maak me daar soms wel zorgen over... ik heb een recept voor de 1e 6 maanden zelf proberen, misschien dat ze dat daarna gaat doen? aan de ene kant wil ik die onderzoeken wel, aan de andere kant ben ik dan weer heel erg bang dat er slecht nieuws uitkomt. gr jose
hoi joseetje, Wat kut joseetje. Zolang er geen bloed is heb je moed toch! Het is ook wel een beetje raar dat je die testen nog niet hebt gehad want als het bij mij deze maand niet lukt moet ik een afspraak maken voor HSG en ik ben nog maar 4 maand bezig. Ik ben echt zenuwachtig voor morgen. En de tijd gaat ook nog eens langzaam omdat ik nachtdienst heb. Ga dus in mijn slaap/nachtdienst kledij naar het ziekenhuis. Wat een lacher hihihi. Ik krijg deze week als ik ga insemineren ook een samenlevingstest. Ze gaan dit doen 10 a 12 uur nadat ik geinsemineerd heb. Liefs Ylona