wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    Wou even Marykay veel succes wensen met 'r leo morgen!

En joseetje: balen :( Gauw wegjagen die :evil: :evil:

liefs aan iedereen!

2. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hai,

Even heel snel..
    Ik heb namelijk alleen even opgestart om Marykay heeeel veel succes te wensen morgen! Kom op he! Laat je het ons even weten hoe het is geweest?

Joseetje, jeetje wat kl*te weer zeg!

De rest heb ik nog niet bijgelezen, sorry!

Gr. Daan

3. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Thanx voor het succes wensen en alvast bedankt voor het duimen morgen! Lief dat jullie speciaal even inloggen hiervoor. Deze steun doet me al heel veel.

Ik laat jullie morgenochtend/middag via Ravi weten hoe het is gegaan en ik hoop 's avonds zelf in te loggen en anders zeker woensdag!

José, wat ontzettend balen toch die verrekte duivels weer om de hoek zijn komen kijken. Ik had er zo'n goed gevoel over bij jou. Geef de moed niet in op. Ik begrijp je dip heel goed. Kijk naar Suzanne en Ravi allebei in de 5de ronde raak! Toen ik aan de clomid begon werd mij ook verteld dat mijn 'jaar', die er gemiddeld voor staat toen pas in zou gaan. Je hebt nu 2 maanden met 2 kansen pas achter de rug
    En helaas geldt dat jaar nu ook weer voor mij.

Onderstaand is een link met filmpjes van het grootste wonder waarbij je kan zien hoe bijzonder het is dat er uberhaupt vrouwen zwanger raken.
    http://www.pbs.org/wgbh/nova/miracle/program.html
    Ik heb dit in januari bekeken en het hielp mij een beetje te relativeren als ik weer ongesteld werd.

José wat heerlijk trouwens dat je zo dichtbij het strand woont! Ik ben dol op het strand. Lekker uit waaien of zonnen, heerlijk!

Ylona ik zie dat jij een stadgenoot bent. Naar welk ziekenhuis ga jij. Ik zit bij het Sint Lucas Andreas. Heel veel succes deze week ik hoop en duim dat je je ei vind en de donorzwemmers ook!

Ga nu nog even was vouwen. Ik heb net de badkamer nog even gedaan, want hoe naar ik mag een week geen zwaar huishoudelijk werk doen!

liefs en hele dikke zoen!
    Mariek / marykay

4. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

23 apr 2008
    242
    0
    0
    Mary Kay

Heel veel sterkte morgen!
    Ik hoop dat het allemaal meevalt!

liefs

5. bridge

bridge Lid

14 jul 2008
    30
    0
    0
    he jose en de rest

ik ben idd met clomit 50 begonnen en zit nu op dag 15 van mijn cyclis en mijn eitjes zijn nog steeds niet gegroeid.

gr. bridge

6. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Marykay: heel veel sterkte morgen!

Joseetje: wat jammer dat die verrekte duivels weer om de hoek komen kijken. Dikke knuffel..

Daan: hoe is het met jou? Heb je je ei al opgespoort?

Tezz en Ravi: hoe gaat het met jullie, al last van kwaaltjes?

Elke: spannend hoor, zal voor je duimen, zou tof zijn als het eindelijk raak is.

Hier vanmiddag mijn 2e fm gehad en heb een folikel van 14 mm (vorige keer dacht ik 12 mm, maar dit bleek 10 te zijn). We hebben klusadvies gekregen voor woensdag en donderdag (lekker spontaan..). Nou ben weer helemaal blij dat het weer een beetje de goede kant op gaat. Ik hoef nu deze cyclus niet meer terug te komen. Spannend allemaal weer hoor.

Bridge: welkom hier!

Liefs Jojoba

7. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Nou hier een KUT ochtend! Waren een heleboel eitjes te zien maar niet 1 die echt aan het groeien was! grootste was 6 mm.MOet nu vrijdag terug komen maar heb niet echt meer hoop dat het deze maand nog gaat gebeuren. hebben jullie dit ook wel eens gehad?

word ik verdorie 2 jaar geleden zwanger van een minimale aanraking en nu wil het niet lukken. Voel me echt kut. Ga nu maar eerst proberen te slapen.

Jullie een fijne dag gewenst!

Liefs Ylona

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ylona,
    Wat balen zeg! :(
    Kan me helemaal voorstellen dat dit niks is. Je had toch ook al afgesproken met de donor? Hoe gaan ze nu verder, krijg je provera om een menstruatie op te wekken? Sterkte meissie

Marykay,
    ben hier flink voor je aan het duimen [-o<

Jojoba,
    Het is wat met die klusadviezen he ;) . Ik kan daar ook niet altijd blij van worden. Gelukkig mn mannetje nog wel hihi. Ga in ieder geval flink voor je duimen dat het deze maand helemaal goed gaat komen voor jou!

Bridge, welkom.
    Heel veel succes met de clomid. Je zult wel merken hier op het forum dat het voor een aantal prima werkt, maar ook bij een aantal niet. Is dus even uitproberen, maar in principe altijd wel de start van de mmm.

Ravi,
    Hoe voel je je? Heb je al pijntjes en kwaaltjes of zit je ergens hoog in de lucht op je roze wolk O:) ? Geniet met je mee meid!

Jose,
    Gaat het een beetje, meissie? Heel herkenbaar die langere lf met clomid. Met het spuiten is de lf weer netjes 14 dagen.

Beppie, hoe is het met jou?

Allemaal een fijne dag! Ik ga weer verder met het schilderen van mn schuurdeur!

Groetjes Elke

9. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

29 mrt 2008
    922
    0
    0
    Hoi Allemaal,

HIer weer eens een berichtje vanmij! Ik heb wel een aantal blz moeten teruglezen nu. Wat is er weer veel gebeurd zeg.
    Ik had even bewust een paar daagjes afstand genomen. Was er gewoon teveel mee bezig. Maar miste het toch wel haha dus heir ben ik weer!

Vorige week ongi gevoel sterk aanwezig, al na dag 6 dpo. Nu weer weggetrokken.
    Voorderest voel ik me kiplekker, alleen moeie benen. Door de progestanbolletjes is mijn hele hormoonhuishouding op hol geslagen. Ook temperaturen heeft geen zin meer.
    Vrijdag ga ik testen.
    Had er nu al stiekem een ovutestje tegenaan gegooid, maar was natuurlijk dik negatief.
    Door progestan word ik later ongesteld en daar baal ik wel flink van.

Ik had inderdaad ook vragen om een hsg. Doe ik gelijk als ik de eerste dag doorbel.

Ik lees vanavond even rustig alles door. Volgens mij nog geen zwangeren hier he! (behalve RAvi, maar dat had ik nog meegekregen)

dikke kus

10. bengel

bengel Niet meer actief

hoi joseetje

hier iemand die lange weg af heeft gelegdl
    samenlevingstest moest ik met de clomid al, meer zo van kijken of het allemaal wel levend op plaats van bestemming aankomt.
    Hcg moest ik pas toen ik ging spuiten, dat is bij mijn zhuis regel:
    clomid
    hcg
    spuiten

succes

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo meiden,

bengel wat lief dat je eventjes reageerd op mijn vraag, het is idd overal anders... soms is het gewoon heel erg verwarrend dat ze het in het ene zh meteen doen en in de ander helemaal niet... ligt misschien ook aan iemands leeftijd..

Marykay toi toi toi vandaag, ik denk aan je..
    n balen zeg, je filmpjes lijken me machtig interessant maar m,n pc wil ze niet openen.

bridge wat zegt het ziekenhuis? om de hoeveel dagen krijg je een follikelmeting ( echo)

jojoba wat fijn dat er een mooi ei op komst is, mmm ja dat verplichte klussen, hahahah het bleek ons na de 2e ronde al op te breken.. is nu weer goed ,ik heb wel ff voor 200,- ( schaam schaam ) leujke lingerie gekocht maar dat vind ik zelf ook wel leuk hahhah.

wanhoop in ieder geval niet, dat verplichte stomme gevoel kennen we volgenbs mij hier allemaal...

Ylona, jeetje zeg wat balen... helemaal in jouw geval mag dit eigelijk niet gebeuren, je hebt geen hubbie bij de hand die je ff plotseling het nest mee in kan sleuren.... het gaat natuurlijk prima lukken om eitjes te kweken, het duurd dan alleen weer langer en dat is zo zonde.

Elke ik weet niet waar je woont, maar hier gaat het regenen!( valkenburg zuidholland ) ik weet niet of je buiten aan het schilderen bent?

nou hier de schrik van de ongie wel weer te boven... bloeden heeft vandaag goed doorgezet dus dit is dag 1, ik zie alleen erg tegen die clomid op, het is echt ongelovelijk wat die pillen afgelopen maand met mij hebben gedaan zeg... en dan nog maar 50 mg, ik voel me nu weer gewoon de normale jose....

maar als ik m,n geposte berchtjes terug lees zo verdrietig en wanhopig dan kan ik me nu niet meer voorstellen dat dat toen zo was.... ik ga er deze ronde heel erg goed op letten en thank god dat ik op vakantie ben.... gelukkig kan ik nu een rosetje drinken op vakantie hahhahaha die hebben ze toch lekker in frankrijk! joehoe 10 nachtjes nog

groetjes jose

12. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    @Joseetje, bij 'mijn' ziekenhuis is de hsg een standaard onderzoek, dan doen ze voordat er een behandeling volgt. Een samenlevingstest heb ik ook niet gehad, ik heb er wel om gevraagd, maar dat doen ze niet meer in dat ziekenhuis. Terwijl ik me daar dus wel zorgen om maakte. Tja, ik denk dat je altijd even kunt informeren. Ze zeggen ook wel dat je de eerste maanden na de HSG meer kans hebt. Ik heb het in januari gehad. We moesten die maand wel 'overslaan' ivm rontgenstraling wat niet goed is voor de eitjes die op dat moment aan het groeien zijn.

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    mmmja ik ben ook een beetje een bangebroek, stel dat ik dat ga vragen en ze doen die hcg en het is dan niet goed dan staken ze vast meteen de behandeling met clomid.... en wat moet ik dan gaan doen.....
    nu heb ik dan in ieder geval al 6 kanzen gehad... of zijn dat dan niet echt kanzen als de boel verstopt zit... ik bedoel als m,n ei eruit kan dan kan er ook een zaadje in toch? die zijn veel kleiner dan de eitjes

gr jose

14. bengel

bengel Niet meer actief

lieve josee
    als ze zouden staken met clomid heb je nog vele andere behandelvormen hoor....t zou juist zonde zijn door te gaan met clomid als het niks voor je doet:
    ik:
    1e ronde 50: geen eisprong afbreken
    2e ronde 100: geen eisprong afbreken
    3e ronde 150: eisprong + samenleving: zwemmer konden door komen!
    4e ronde 150: geen eisprong meer, immuun geworden voor clomid
    5e rond 150: toch nog een x proberen, maar weer geen eitje echt immuum
    niet ongi laten worden , maar meteen HSG: uitslag goed
    toen ongesteld worden
    1e ronde spuiten
    7 rondes gonal gespoten
    3rondes puregon + laatste ronde IUI: ZWANGER

moet je kijken hoeveel 'tijd'ik had kunnen winnen als ik meteen wist dat clomid het niet was voor mij,
    dus steek niet je kop in het zand hoor...
    succes

15. BeppieW

BeppieW Lid

6 mei 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    Halloa!
    Ik kom even vertellen dat ik naar mn mooie ei van 23mm groot heb gezwaaid hoor! :p :whistle: :D
    Rechts zat niks en links (waar ik ei-pijn heb!) dus mn mooie ei!
    We hebben dus huiswerk gekregen voor vanavond ;)
    Mn ovutest was gister nog niet heel positief (gewoon zoals alle andere dagen vanaf dag 10, ze zijn eigenlijk positief maar knallen er nog niet uit, dus met de PCO ga ik ervan uit dat ze gewoon negatief zijn.)
    Ik ben zo dom geweest net om 11 uur, om te plassen zonder op te vangen... dus moet nu nog even wachten... (maar ik moet zo nodig... *zit met gekruiste benen*)
    Temp ook nog laag natuurlijk vanochtend.

:idea: Duimen draaien voor Marykay!

@Ylona
    Wat balen voor je dat er niets groeit! Welke dosis slik je? en op welke dag zit je? (je banner is stuk :oops: )
    Ik krijg hierna nog 1 ronde clomid als de progesterontest goed uitvalt, en dan moet ik ook een hsg.

@Joseetje
    Oh wat balen weer van die duivels :evil: Fijn dat je lekker hebt kunnen uitwaaien (ik wist niet dat je valkenburg ook in ZH hebt?).
    Weet je, ik zag ook heel erg op tegen de volgende ronde clomid, maar ik heb deze ronde haast helemaal geen last gehad van de bijwerkingen terwijl ik nu 150mg slik!
    Dus wie weet is het voor sommigen een klein beetje gewenning? Ik hoop van harte dat het voor jou ook zo mag zijn.
    Inderdaad lekker rossetjes drinken op vakantie hahaha

@Elke
    Het regent! ik hoop dat het goed gaat met je schuurdeur :confused:

@Brenda
    Tjee dus het is al spannend! vrijdag testen! hoeveel dpo ben je dan?

16. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Heey dames,

Even vlug een berichtje namens Marykay:

De operatie is goed geslaagd. Ze hebben alleen iets meer gedaan, ze hebben ook 2 aangeboren cystes verwijderd.
    Ze mag om 17.00 uur naar huis.

17. BeppieW

BeppieW Lid

6 mei 2008
    86
    0
    0
    Den Haag
    Zo! dat is nogal wat zeg! dus er zaten cystes...
    Super dat het goed gegaan is!

18. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    aangeboren cystes? Hmm...niet slecht dan dat ze die nu gevonden hebben lijkt mij! Hopelijk zal dat haar situatie snel verbeteren dan! :rolleyes:

19. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Hoi Beppie,
    Ik zit op dag 14 en gebruik clomid 50 mg. Ik moet dus wel vrijdag terug komen om te kijken of er dan een eitje echt is gaan groeien. Maar jullie hebben dus nog niet meegemaakt dat hij op dag 14 nog zo klein was en dan ineens was gaan groeien?

Ik heb nog even lekker geslapen tot 3 uur (5 uurtjes pffff) vanavond nog maar weer even.

Wat fijn dat de operatie van maykay goed is verlopen.

Liefs Ylona

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Wat een fijn nieuws over Marykay! Ik hoop dat ze snel opknapt van de operatie :D

Liefs Elke

Deel Deze Pagina