He Marykay: gelukkig dat alles geslaagd is!Hoop dat je snel opknapt en weer verder kunt! dikke kus Beppie: vrijdag 14 dagen dpo
Ylona, Mijn eitje was de laatste ronde ook maar heel klein, hij was nog geen 20 mm, maar de gyn wilde toch een gokje wagen en ik mocht toen de pregnyl spuiten zodat de maand niet helemaal verloren was en als je nu mijn banner ziet... dat was dus in die maand! Geef de hoop nog niet op! Fijn dat het goed gegaan is voor mary-kay, dat ze zich nu maar snel mag aansluiten en ook op het roze wolkje mag klimmen, maar dat geldt voor iedereen natuurlijk!
Hey suzanne bedankt voor je berichtje! Hoe groot was jouw eitje dan? Mijn eitje is namelijk nog maar 6 mm groot. Ik hoop dat ie nog goed gaat groeien. Liefs Ylona
hallo meiden, allereeerst marykay, zo het zit erop meid... en nog 2 cycstes verwijderd, ben je daar ook vanaf gelukkig... lekker uitrusten nu. gelukkig is alles goed gegaan. bengel, clomid lijkt voor mij wel te werken, ik had geen cyclus niks nada noppes en het nu nette cyclussen van 29 of 30 dagen ongeveer met 50 mg, het werkt dus eigenlijk heel erg goed maar ik ben gewoon bezorgd en ongeduldig, maar vooral bezorgd. we hadden in eerste instantie ook zaaduitslagen die alleen goed genoeg voor ivf waren, later waren ze goed maar toch ben ik dat gevoel niet kwijt, heb 3 maanden rondgelopen met het gevoel dat het 70% kans was dat het nooit zou gaan lukken.... nou zo wil ik me nooit meer voelen.. maar ben nu wel erg bang voor onderzoeksuitslagen geworden.. vandaar mijn gepraat over die samenlevingstest en die hsg. beppie wat fijn dat je een ei hebt. ylona het komt goed, dat geloof ik echt. brenda spannend meid, misschien is dit voor jou de maand.... ik hoop het zo de rest van de meiden welterusten xxx jose
Hoi allemaal, Hier even een egoberichtje: HEb een vroeg test gedaan. natuurlijk zwaar negatief. Voelde het ook al aan mijn lichaam! Nu wachten op de ongi, maar met de progestantabletten kan dat nog wel even duren. Flink balen dus. HE Joseetje: hoop dat jij ook een hsg krijgt. Ik ga het wel vragen van de week.
Ravi: Nod is zaterdag: 15 dagen na eisprong Maar voelde al dagen de ongi aankomen, eigenlijk al vanaf dag 5 na ei. Baal er ook van! En vooral omdat ik nu niet ongi word door die capsules. Ga daar vrijdag even voor bellen. Hopelijk mag ik stoppen en word ik maandag ongi. xxx
Gister weer even naar de gyn geweest voor een follikelmeting en we hebben nu een ei van 18 mm!Joepie! Dit wordt de eerste ronde met een ei vind het spannend! Moet morgen weer heen om te meten of dat ie al gesprongen is.. Ik voel het ook wel steken in mijn zij.. Maar mij hoor je niet klagen! Ik ben al superblij met mn ei!hahaha! Nu de rest nog!
Wat super Anneke van je ei! Brenda balen dat je ongi gaat worden maar dat hoeft nog niet toch? Kan allemaal nog. Ik heb iedere x steekjes in mijn zij. Kan het zijn dat mijn ei nu wel aan het groeien is? Zijn niet echt pijnlijke steekjes. Ben net weer wakker pffff.Vannacht nog 1 nachtje en dan zit het er weer op. Liefs Ylona
Dat kan best zo zijn.. ik wist nooit hoe het voelde als je een ei voelt,maar bij mij voelt het ook als "steekjes/kramp"... Nu maar duimen...[-o< Wanneer moet jij weer op controle?
Hoi anneke, Ik moet vrijdag weer voor een follikelmeting en heb besloten dat ik onwijs positief ga denken. als de clomid niet aangeslagen is kan het nog wel zo zijn dat ik een laat eitje heb! Mijn 2 laatste cyclussen waren ongeveer 36 dagen dus dan kan het eitje nog even groeien. heb even gespuid en nu kan ik er weer tegen aan! Hoe is het met de rest? Liefs Ylona
Hai meiden, Ik ben weer in staat om achter de computer te kruipen. Zoals Ravi al meldde de operatie is goed gegaan! Die 2 cysten waren voor mij geen verrassing dat ze er zaten, maar wel dat ze zijn weggehaald. De grootste zat om mijn baarmoedermond, maar mijn baarmoeder was wel toegankelijk. Ik ben er 2000 achter gekomen dat ik hem had toen ik niets vermoedend een soa-test ging doen en bleek dat ze ook van binnen moesten kijken en toen allemaal reacties hoorde van kom eens kijken dit is wel heel bijzonder, geen idee wat is etc. Dat was toen wel even schrikken in 2 weken tijd hebben 10 mensen mij toen van binnen gezien. Uiteindelijk bij het VU kon een arts (de 3de) mij vertellen wat het was. Het is een embryo-ale cyste die ik al sinds mijn geboorte heb. Niet kwaadaardig. Vorig jaar ben ik voor in de MRI geweest omdat mijn huisarts door de cyste niet goed mijn uitstrijkje kon doen. En toen werd er ook nog een 2de ontdekt, maar ook niet op een verkeerde plek. Die gyn wilde ze laten zitten omdat ze niet kwaadaardig zijn en als je ze weg haalt het juist verkeerd kan gaan. Ik had nu een jaar later weer in de MRI gemoeten om ze op te meten of te zien of ze waren gegroeid, nu vroeg ik aan mijn huidige gyn of hij er meteen even naar wilde kijken nu hij toch zo goed zicht had. Maar ik dacht opmeten en niet weghalen! Dat hoorde ik toen ik net bijkwam op de uitslaapkamer bij een overdracht. "We zijn vrij lang bezig geweest omdat het weghalen van 2 cystes veel tijd kosten" Ik dacht wat!, dit moet ik onthouden. Maar goed ik ben nu niet boos op hem op hoor, hij is uur met die cystes bezig geweest om ze zorgvuldig weg te halen. Een half uur met de LEO en de HSG. Dat was verder helemaal goed. Om half 6 ben ik naar huis gegaan. Ik ben bijna 11 uur in het zh geweest. Mijn lief heeft me heerlijk verwend. Ik had me lekker op de bank genesteld. Ik ben echt super emotioneel sinds de operatie. Rond 22.30u wist ik niet waar het zoeken moest met de emoties en pde ijn van het gas. Ik kon niet meer zitten/ staan liggen. Het gas is gebruikt om mijn buik op te blazen en drukt nu heel erg tegen mijn middenrif en boven mijn schouders. Daar heb ik nu nog het meeste last van. De drie kleine sneetjes gaan wel als ik maar niet te in elkaar zit. Ik heb een onrustige nacht gehad steeds wakker als ik me omdraaide. Ik kon niet op mijn rechterzij en mijn buik liggen en dat vind ik het lekkerst. Maar vanmiddag nog lekker van 12 tot 3 geslapen en nu gaat het wel goed met me. Wat een verhaal hé en dan heb ik nog niet eens alles verteld! Nou dat komt later wel een keer of niet. XX
Marykay goed om van je Fijn voor je dat het allemaal goed is gegaan. Op naar een fantastische zwangerschap. Liefs Ylona
He marykay, Vervelend he dat GAs. Heb het zelf een paar keer mogen meemaken bij maag en darmonderzoeken. Voglens mij is dat wel vergelijkbaar. Ik voelde me na 1 dag wel weer wat beter. Je bent ook wel byzonder he met die cystes! Heeft het nu ook meegespeeld in het moeilijk zwanger worden denk je? Heel veel sterkte ! x bren
Hey meiden, even een berichtje wat voor jullie ook wel van belang kan zijn. Ik belde vanmiddag met een arts in Duitsland (ivm vragen over evt zaaddonor). Toen ik hem vroeg hoe dat praktisch in zijn werk zou gaan vertelde hij dat als het eenmaal zover is, ik de dag dat ik een positieve ovulatietest heb geinsemineerd zou moeten worden. Toen ik vertelde dat ze in Nederland inseminieren de dag na de positieve test vertelde hij dat zij dat vroeger ook zo deden, maar dat dat inmiddels achterhaald is! Dus meiden.. wie er ook gelijk heeft.. ook de dag van de positieve test goed oefenen! baad het niet dan schaad het niet, toch? En Ravi, ik lees net je goede nieuws! gefeliciteerd! echt super!
Precies! Als je laatste cyclussen ook laat waren is de kans heel groot dat het dit keer weer zo is... Ik heb nog niet een ei gehad dus weet niet wat normaal is bij mij.. Moet vanmiddag weer te meten of dat hij al gesprongen is! [-o< Vind het zo ontzettend spannend.. Probeer er niet te veel over na te denken en nog even te genieten van mijn positieve gedachte dat ik eindelijk een ei heb na 21 maanden! Het begin is gemaakt! Veel succes Ylona! Ik ga ook voor jou duimen!
pfff vandaag temp weer 37... dus weer 0,1 graad erbij... Volgens de gyn is vandaag dag 28... Maar ja de test was gisteren negatief. Dus ik wacht zeker tot zaterdag voor ik het nog eens durf te proberen (als de duivels wegblijven natuurlijk )
Hoi, anneke das echt fijn om je eerste ei te hebben naar 21 maanden. Hier wel weer spanning voor morgen. Hoe laat moet jij vanmiddag voor je FM? Laat je het hier ook weten! Spannend Caecilia! laat het ons snel weten! Liefs Ylona