Vanmorgen mijn eerste Clomid weer geslikt. Vindt het deze ronde spannender dan vorige ronde... Omdat ik voor mijn vorige zw 2 rondes Clomid heb geslikt... Ik heb van de gyn nog een recept voor nog 2 cycli meegekregen. @Jojoba27, ik hoef dus niet naar het zh de komende rondes. Mijn lichaam reageerd goed op de Clomid. We hebben afgesproken dat ik bel als: - Mijn cyclus langer duurd als 35 dagen - Ik het niet vertrouw - Ik zwanger ben! Mijn gyn gaf aan dat ze me binnen 4 cycli verwacht met de laatste reden! Ik hoop dat ze gelijk heeft! @Bridge, ik heb 1 x provera gehad en met de gyn besloten dat ik dat nooit meer zal krijgen. Ik heb er heel erg heftig op gereageerd (10 dagen misselijk, huilen, paniek aanvallen, trillende handen, draaierig, onscherp zicht etc.) en het duurde na de pillen 11 dagen voor de duivels er waren. Dit keer heb ik Primolut geslikt. Geweldig, nergens last van. 5 dagen slikken en 2 dagen later de duivels. Maar gelukkig was mijn geval erg extreem en reageren de meeste heel goed op provera! @Haan, fijn dat de musical leuk was! Spannend bij jou!
@Jojoba: best raar, maar die gyns houden er zelf geen rekening mee dat je eitjes met clomid mestal wat groter worden voor ze springen. Tenminste, dat deden ze bij mij ook niet, terwijl ze achteraf wel zeiden dat dat idd wel voorkomt dat je eitjes wat langer doorgroeien. Rare gyns! Maar ach, zolang dat ei maar springt he! Hoop dat je vanaaf nog puf hebt om te klussen @Elke: spannend! Nog 3 daagjes! Ik hoop het voor je meid! @Brenda: zijn ze nou al doorgebroken? Of toch nog niet? @Bridge: ik heb ook provera gehad. 7 dagen geslikt en 2,5 dag later ongi. Hoop dat je eitje beter groeit met de 100 mg! @Jose: balen... @Caecillia: ook balen ... @Haan: wanneer ga je testen? Alleen een druppie bloed...klinkt goed! @Kelly: oh, ik hoop dat ik ook gewoon weer naar de vk mag binnenkort! Dat op-en-neer naar het zh is zooooo niet handig! Had jij je trouwens al aangemeld bij de vk? Ik nog niet. Weet niet of ik misschien eerst de echo bij de gyn moet afwachten? @All: hiero moe, moe enneh...moe! Ik wens jullie allemaal EXTREME vermoeidheid toe! Met bijbehorende beeb natuurlijk Liefs Tezzz
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: eind juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 9 juli > cd 11 Voor: fm meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 31 juli?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: vrijdag 11 juli Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 9 juli Voor: 4e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 10:45 Voor: FM Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Hihi heb de lijst weer eens uit het stof gehaald. Moest hem van pagina 117 afhalen! Mezelf geupdate en Ravi roze gemaakt! Volgens mij klopt er wel meer niet meer
* inbraak* Hallo meiden, Had een vraagje waar wellicht iemand van jullie het antwoord op weet. Ben net klaar met eerste ronde Provera. Zou nu tussen de 3 en 7 dagen ongie moeten worden. Op 8 juli (voordat Pco werd geconstateerd) had ik een echo waar een ei van 10 mm op te zien was. Ben op 10 juli begonnen met ProverA maar nu was mijn vraag of dat ei dan toch doorgroeit of dat het stopt door de pillen? Bedankt alvast voor jullie uitleg *uitbraak*
De groei van dat eitje wordt gestopt. Door de provera ga je ongesteld worden. Dus sorry maar geen kans op een eventuele zw van het eitje wat je hebt gezien. Hoop dat de provera snel voor je werkt!
Hoi HIer doorgebroken! Zit nu dus weer op dag 1. Elke: voor jou wordt het spannend. Hoop het voor je joh! En ja. ik ben nog steeds super tevreden over mc kinderwens! We gaan nu voor de derde iui! truste!
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: eind juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 9 juli > cd 11 Voor: fm meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 13 juli Bijzonderheden: vijfde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 9 juli Voor: 4e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 10:45 Voor: FM Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Hihi heb de lijst weer eens uit het stof gehaald. Moest hem van pagina 117 afhalen! Mezelf geupdate en Ravi roze gemaakt! Volgens mij klopt er wel meer niet meer
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: eind juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: 9 juli > cd 11 Voor: fm meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 9 juli Voor: 4e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 10:45 Voor: FM Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Hoi Hoi....zwaar '@#. weekend achter de rug. Flink ziek geweest met evergeven en diarree en tot overmaat van ramp gisteren de gekomen. Balen dus.....Dinsdag start volgende ronde Clomid. Sorry...ik heb nog niet bijgelezen.
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 23 juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 14 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 9 juli Voor: 4e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 10:45 Voor: FM Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color) Winnie, heel veel sterkte, wat ontzettend jammer voor je ! Schrijf je verdrietige gevoel hier maar lekker van je af. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en herkennen je gevoel maar al te goed! Jojoba, PROFCIAT MET JE EI, nu flink aan het werk meissie en over twee weken... Heel veel succes en plezier natuurlijk hihi He meiden, zag trouwens net in het lijstje dat we alweer 4! roze dames in ons midden hebben. Dat geeft moed, maar we gaan door voor een volledig roze lijst, toch?! Liefs Elke
Hee hoi allemaal, Brenda & Winnie pooh, balen zeg dat de ongie is doorgebroken. Sterkte! @Elke, spannend! Heb je er een beetje een goed gevoel over? Ik duim voor je hoor, ik gun het je zo! @Marykay, hoe is het bij jou? De operatie al bijna te boven? Knap je al een beetje op? Hier gaat het prima allemaal, heb eigenlijk nergens last van. Heb me maar voorgenomen om het toch maar gewoon te geloven en te genieten van het feit dat ik (nog) geen kwaaltjes heb, want dat kan natuurlijk elk moment komen. Hee meiden, succes maar weer met alles. En idd Elke, de lijst mag/moet veel rozer! Liefs Ravi
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 23 juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje Uitgerekend:rond 24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: 8 juli Voor: voor eerste termijn echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juli Voor: 5e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 10:45 Voor: FM Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Hallo meiden, winny de pooh wat klote dat je zo bereord bent geweest, is het un wel over? Ravi wat heerlijk meid dat het goed gaat, nu gaat het grote genieten beginnen, spreekt hier het grote groene monster... Brenda wat fijn dat je zo tevreden bent over mdc kinderwens, toch vroeg ik me af.. vind je nu niet dat je 3 kansen minder hebt als je na 3 iui meteen doorgaat met ivf... ik zou best over willen stappen maar dat houd me eigelijk tegen..... als je op het iui topic kijkt op de lijst dan zie je dat het grootste gedeelte pas de 4e ,5e of 6e keer zwanger raakte..of kun je wel 6 keer iui doen als je daar om vraagt... ik weet nooit zo goed hoeveel controle je nu zelf over je eigen behandeling hebt.... wie bepaald nou wat er gebeurd? dat vind ik zo lastig... nou de laatste clomid zit er vandaag gelukkig in, toch weer een beetje jankerig geweest en geen ruzie gemaakt dus geen enkele reden om overstuur te zijn, was ik ook niet en toch janken hahaha en nog zelf gedaan ook want ik ging over heel erge dingen nadenken..... ( ik moet ook niet meer dat programma tot de dood ons scheid kijken bah!) dus kennelijk moet dat huilen gewoon ff als er niks is om te janken verzin ik kennelijk gewoon zelf iets om over te janken sjonge.....raar mechanisme is dat.... hier een verassende dag... ik was op het werk en ik vertelde dat ik een stacaravan in frankrijk had, m,n collega zei heerlijk met z,n tweetjes ,en ik floepte eruit dat ik liever met z,n drieen was geweest, en ze kijkt me aan... zegt ze : dat komt Jose..... ook voor jou en dat was zo,n bizar antwoord.... want ze weet van niks... blijkt dus dat ze zefl de hele medische malle molen 5 jar lang heeft doorlopen om uiteindelijk toen alle hoop was opgegeven 3 keer spontaan zwanger te worden...... we hebben heel erg lang gepraat, sinds 12 jaar lijkt er wel niks veranderd qua behandelingen, medicatienamen etc... heel erg fijn om nu eesn face to face te praten met iemand die het begrijpt.. echt waar dit gesprek was bijna therapeutisch groetjes jose
Hoi joseetje. Dat is inderdaad een goed gesprek geweest. Na 3 iui mogen we nog wel doorgaan met iui hoor. Ook na de 3e ivf mag je n og doorgaan met iui. Wij hebben daar na de derde inseminatie een gesprek over. Bij ons ligt het ook aan de zaadonwikkeling van mijn mannetje. zij geven na iui 3 een advies! Je mag wel zeker doorgaan hoor. JIj slikt natuurlijk nog clomid. Zij zijn daar zeker geen fan van. Ik moest ook gelijk overstappen naar spuiten bij iui. Daar moet je wel rekening mee houden. Ik vind het zelf fijner dan de clomid qua bijwerkingen. Hier inmiddels de ongi goed doorgebroken. Ben er flink beroerd van, komt denk ik ook van de tabletten utrogestan. Hierdoor is mijn slijmvlies als het goed is flink dikker en dat is wel te merken ook zeg! OP naar ronde 3. Aanstaan de zondag hebben we weer eerste echo. Maar eerst zijn mijn mannetje en ik jarig aanstaande vrijdag! En het wordt prachtig weer!joepie
@Brenda: wat balen dat de weer zijn gearriveerd. Gelukkig zijn ze waarschijnlijk al weer opgehoepeld op je verjaardag! Zijn jullie tegelijk jarig? Da's handig! En heerlijk weer waarschijnlijk! Jippie! @Winnie pooh: jij ook al op rood! Bah! Zo schiet het niet op met het roze maken van de lijst dames! @Jose: het is idd fijn om met iemand te kunnen praten face to face. Ik heb ook 1 iemand vertelt dat we gingen stoppen met de pil, later de pco en nu dat ik zwanger ben. Ze is de enige die het 'real life' weet! Is wel fijn hoor, om ten minste af en toe even een klein beetje je ei kwijt te kunnen bij iemand anders dan je partner. @Suzanne: over 4 daagjes alweer je 5de echo! Wauw! Ik wacht nog steeds met smart op m'n eerste @Jojoba: ei goed benut? @Elke: en? Voel je al iets? spannie weer! @All: zal ik maar wat HCG's doorsturen? Bij wijze van pregnyl ofzo? Ik wil roze zien! *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* Liefs Tezzz
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juli Bijzonderheden: 2e ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: recept voor 3 rondes gekregen Voor: ronde 2 met clomid 50 mg Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 23 juli Bijzonderheden: 2e ronde Gonal F 37,5 IE Volgend bezoek gyn: Voor: Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje Uitgerekend: 22 maart 2009 Bijzonderheden:vijfde ronde Clomid 50 mg: ZWANGER! Volgend bezoek gyn: 15 augustus Voor: 1e echo! Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: misschien 5 juli?? Bijzonderheden time-out van het ziekenhuis en uiteindelijk zonder Clomid ongi geworden. Volgend bezoek gyn: nog onbekend, in september (na onze vakantie) of als ik zwanger ben. Voor: vervolg van de behandeling of echo Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: ? Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl, 2 IUI's mislukt nu rust Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: voorlopig niet Bijzonderheden: clomid heeft niets gedaan Volgend bezoek gyn: di 15 juli Voor: LEO-operatie Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 Uitgerekend: omstreeks 7 maart 2009 Bijzonderheden: Na derde ronde clomid 50mg ZWANGER! Volgend bezoek gyn: maandag 4 augustus Voor: eerste echo! Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half juli Bijzonderheden: 50 mg clomid niet aangeslagen, 100 mg met iui niet gelukt. Nu puregon spuiten + pregnyl voor tweede iui. Volgend bezoek gyn: volgend weekend Voor: Tweede iui Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. 22 april Clomid 50 mg, 3 juni 2e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: ? Voor: ? Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 3 augustus?? Bijzonderheden: 4de clomid kuur 100 mg (1ste 3 met 50 mg) (zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend) Volgend bezoek gyn: volgende cyclus of bij zwangerschap (hoop het laatste natuurlijk ) Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: zwanger van de 1ste Uitgerekend:24 februari 2009 Bijzonderheden:Zwanger, met eerste ronde clomid 50mg Volgend bezoek verloskundige: 30 juli Voor: voor 10 weken echo Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:2, we gaan voor een derde kindje. NOD: waarschijnlijk rond 8 juli Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt, nu bezig met derde en laatste ronde clomid 50mg, te veel bijwerkingen, nu niet zwanger dan volgende cyclus spuiten. Volgend bezoek gyn:17e dag cyclus, 23 juni Voor: 2e follikelmeeting, 1e follikelmeting op dag 10 was niets te zien Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg (50mg goed aangeslagen nu 6mnd clomid in eigen beheer) Volgend bezoek gyn:bij positieve test of als ik in augustus niet zwanger ben dan heb ik 7/8/08 een afspraak voor evt een HSG of laproscopie Voor:echo Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:zwanger van de eerste Uitgerekend: Rond 28 februari 2009 Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. nu dan toch zwanger... Volgend bezoek gyn: 25 juli Voor: 5e echo Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! Naam: Caecilia Leeftijd: 32 Bezig sinds: Oktober 2007, nu 2e ronde clomid 50mg 1ste ronde was 28 dagen Kinderen: bezig voor tweede kindje, mama van 1 geweldige zoon van 1,5 jaar NOD: 14 augustus 2008 Bijzonderheden: Werd zwanger van mijn zoon met 2 kuren 50 MG Clomid! Volgend bezoek gyn: Als ik 4 kuren op heb en niet zwanger ben, als ik zwanger ben of als mijn cyclus langer is dan 35 dagen. Voorlopig geen zh voor mij! Voor: Naam: Beppie Leeftijd: 25 Bezig sinds: Feb 2007 gestopt met de prikpil, actief bezig sinds november 2007 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 24 juli Bijzonderheden: 2de ronde clomid (100mg) gaf een cyclus van 38 dagen, nu 3de ronde met 150mg. Hopelijk nu een kortere cyclus Volgend bezoek gyn: donderdag 10 juli 10:45 Voor: FM Naam: Ylona Leeftijd: 25 Bezig sinds: april 2008 Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 30 juli denk ik Bijzonderheden: 1de ronde clomid (50mg) Volgend bezoek gyn: dinsdag 15juli Voor: FM -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan tussen (color=green) (/color)
Ja tezz mijn mannetje en ik zijn allebei op dezelfde dag jarig. Lekker makkelijk elk jaar. En ook nog eens midden in de zomer. Ik ga nu ff lekker sporten. Nog een paar dagen en dan is mijn man ook lekker een paar weken vrij. We gaan helaas niet echt weg, omdat we de 3e iui gewoon wilde doorzetten. Misschien in de wachtweken nog ff paar dagen. xx
hallo elke en brenda Ik heb misschien een rare vraag,maar. jullie vertelde mij dat clomit 100 mg bij jullie wel aansloeg, wat is dan de rede dat jullie niet zwanger zijn. groetjes bridge
Als Clomid aanslaat betekend het dat je een eisprong hebt en een 'normale' cyclus. Zwanger worden is dan goed mogelijk. Maar jammer genoeg niet vanzelfsprekend...
Hoi Bridge, Ik snap jouw vraag , stel m mezelf nl zelf ook weleens... Heb sinds ik in de medische molen zit al 5 rondes een perfect ei (of zelfs 2) en een goede eisprong. Toch is het nog steeds niet raak. Je hebt per ronde ongeveer 25% kans, dus wanneer je een eisprong hebt is het niet automatisch raak. Het blijft een wonder wanneer een klein beepje gemaakt wordt. De timing moet goed zijn, de zaadjes compleet uitgerust met tom tom en survivalpakket, niet zuur te slijm, eileiders zonder valkuilen en ga zo nog maar even door. Maar zonder te dollen, het is altijd afwachten en hopen [-o< . Dat de medicatie aanslaat is geen garantie voor succes. Liefs Elke