Ik blijf sowieso wel wakker vannacht. Zoon heeft over 40gr al de hele dag ondanks paracetamol. Heel even zakt de koorts en dan schiet t weer de lucht in. Bij elk kuchje loop ik even naar boven
Checkt in.... mijn zoontje heeft de laatste tijd de vervelende gewoont om rond half 12 al bij ons in bed erbij te kruipen. Krijg er steeds meer de kriebels van. Voeten in mn rug, veel te warm ga naar je eigen bed gromgrom Maar dan is t janken en staat hij zo weer naast ons. Wordt er een beetje hopeloos van.
Ojee hier doen de kinderen dat eigenlijk nooit. De oudste had vannacht in bed geplast maar tot die tijd heb ik echt heel diep geslapen! Neem nu valeriaan en slaap thee lijkt dus wel iets te doen
Ik heb dienst vandaag. Ik kan gewoon echt niet in slaapvallen, zo irritant. Gelukkig zijn de kinderen logeren, dus kan lekker lang uitslapen. (Als het lukt om in slaap te vallen dan) Hopelijk ligt de rest heerlijk op één oor!
Ik check ook in... Heb wel gelukkig even geslapen maar dat griepje helpt momenteel niet om door te slapen... Iemand tips hoe ik hier vanaf kom voordat ik moet bevallen?
Hij heeft roodvonk sinds vorige week dus hij is ook een beetje ziek. Maar het begint wel erg vervelend te worden zegmaar.. Vannacht 4? Of 5? Keer eruit geweest. En dan tel ik gisterenavond niet mee..
Hier er 4 keer uitgeweest. Zoontje is ineens ziek oorontsteking en verkouden. Hoop heel erg dat het heel snel voorbij is. In ieder geval voordat ik bevallen ben. Stel dat het nog niet over is, moet ik hem dan weghouden bij de baby?
Misschien niet heel aardig/flauw van mij om dit nu te schrijven. Maar juist als je op je telefoon gaat zitten of wat voor iets dan ook waarvoor je op het forum kan schrijven denkt je lichaam alleen maar yeehhhh licht ik moet wakker worden/zijn. Ik zou jullie echt afraden om apparaten zoals telefoons iPad etc te pakken als je wakker wordt wordt namelijk alleen maar moeilijker om dan juist te gaan slapen. Dus geen sneer ofzo maar meer denk daar eens aan
na ruim een uur wakker liggen denk ik dat het heel weinig verschil zal maken of ik mijn telefoon wel of niet pak Vaak als ik dan een docu op zet wordt ik weer slaperig. Ik heb trouwens wel snachts altijd mijn schermverlichting op zn laagst staan
Ik heb mijn telefoon pas gepakt na 2,5 uur. Toen was ik het zat. Uiteindelijk pas tegen 05:30 uur in slaap gevallen. Ik voel me alsof ik ben wezen stappen
Ik denk dat iedereen daar wel van op de hoogte is Maar als je na uren nog wakker lig en eenmaal beneden zit pak ik mijn telefoon erbij.
Balen! Hopelijk inmiddels weer in slaap? Ik lig nu ruim 2,5 uur wakker, ga nu thee drinken en hopelijk daarna weer slapen. De jongste is ook al vanaf 00:30 aan het spoken en ligt wakker , blegh
Ook ik mag me weer melden voor de dienst manlief is net vertrokken naar werk en die beste man dacht heel stilletjes te zijn