Ik meld me ook weer, zit lekker een kommetje kamille thee met honing te drinken (jeeeeeeej maagzuur) en de telefoon in de handen want ik heb nog helemaal niet geslapen (ja, van 18 tot 20 omdat ik ook de griep erbij heb en nog wat hazeslaapjes door de dag heen). Misschien moet ik gewoon vampier worden?
Ik was om 3:33 wakker en niet meer in slaap gekomen helaas . Vanmiddag maar proberen even de ogen dicht te doen...
Ik doe ook weer mee. Zoonlief dacht net heel stiekem bij me in bed te kruipen. Normaal sliep ik hier altijd doorheen, en werd ik smorgens wakker met hem naast me, nu word ik gelijk zo wakker als 6 bakken koffie.
Och dames wat een ellende toch eigenljjk. Ik ben uiteindelijk om 3:00 uur in slaap gevallen denk ik. En nu opstaan om de kinderen weg te brengen het is gelukkig kinderopvang dag dus kan de hele dag bijslapen. En heb deze ochtend een zwangerschapsmassage staan, wie weer doet het wat..
Ik ben een nieuwe tactiek aan t uitproberen. Ik ben net mee geweest de hond uitlaten, neem nu PCM en valeriaan en heb om 21:00 uur slaapthee op. Ga om 23:00 uur douchen en naar bed. Duimen draaien!
He, dat is een goede, valeriaan. Dat mag gewoon tijdens zwangerschap, neem ik aan? En de PCM, neem je die vanwege de pijn? Ik hoop voor je dat dit dé oplossing is. Let me know, en slaap lekker!
Ja neem ik nu een dag of 7 iedere avond helaas , erge bekkenpijn Valeriaan liever niet natuurlijk er zijn weinig onderzoeken naar gedaan maar zonder is t helemaal niks.
Oei, bekkenpijn lijkt me inderdaad erg vervelend. Hopelijk doet de PCM wat voor je. Valeriaan laat ik voorlopig maar even staan. Tot ik ze echt zie vliegen