Ik heb geslapen van 22.45 tot 5.30.. dus niet slecht al zeg ik het zelf Volgens mij heeft het voor jou goed geholpen hoop ik! Kan bij jou nooit lang meer duren. verder zag ik ergens dat jij bevalbaden verhuurt, klopt dat? Zou ik dan per pb wat meer info mogen?
Woehoeeeee ik heb geslapen!!!!! 2x geplst maar thats iT, ik ben weer mens Ik zie dat niet iedereen zo gelukkig was, hoe is t bij de rest gegaan? @sweetL nog geslapen?
Super fijn! Hier bleef het gelukkig bij 1x wakker liggen tussen 1 en half 3. Werd net om 7:30 pas weer wakker!
Ik viel in slaap op de bank tot vl zei dat ie naar bed zou. Ik schrok wakker. Dit was een uur geleden... Weg slaap!
Wat gaat die laat naar bed!! Ik ben weer wakker, maar niet onrustig wakker dus ga t zo maar weer proberen. Was gisteravond bij verloskundige die heeft geprobeerd te strippen ivm slaaptekoer. Helaas kon dat nog niet, wel verweekte bmm
Kan nooit heel lang meer duren! Ik ben alleen om half 3 even wakker geworden van zoontje die dacht naast me te kunnen komen liggen, dus terug naar zn bed gebracht en daarna tot 6.45 geslapen! Heerlijk
Hier een goeie nacht gelukkig. Alleen om 12u en om half 2 even wakker geweest maar viel weer redelijk snel in slaap! Hoop dat de meeste een goeie nacht hebben gehad!
Ik heb gewoon van 00:15 uur tot 09:30 uur geslapen Heerlijk! Mede mogelijk gemaakt door mijn uitslapende peuter