Gefeliciteerd! Hier ook, de planning was om in bad te bevallen maar dat ging niet meer lukken. Ging in een half uur van 5 naar 10 cm
Hier wel in bad geweest maar ontsluiting stagneerde (hoe verzin je het bij een derde ) uiteindelijk met ruggenprik in ziekenhuis geeeindigd maar ben helemaal tevreden
Helaas meld ik mij nog steeds, ik heb nog steeds last van slapeloosheid hoe moe ik ook ben, ik ben klaarwakker
Jeetje, wat verrot. En dan zul je net zien dat de kleine dan heerlijk slaapt. Ik hoop dat het nog steeds met hormonen te maken heeft...
@Tweekids ik had t ook heel erg na de geboorte van m'n zoontje. Ik was continue wakker en alert. Hopelijk kan je snel weer goed slapen. Hier voor t eerst in tijden een hele goede nacht gehad!!
Balen tweekids! Hoop je ervan af te zijn na de geboorte en dan nog wakker. Had het toen na geboorte van zoontje Ook, werd na 2 weken anders gelukkig Hier weer wakker gelegen van 00.45 tot 3.00.. brrr
Hier gelukkig geen last meer van slapeloosheid. De kleine komt s nachts maar 1 keer gelukkig, dus ik kom weer aan wat uurtjes slaap.
@Tweekids hoe is het nu?? Hier redelijke nachten! Ik neem 2 paracetamollen voor ik ga slapen en een lange hete douche en dat doet t m wel. Ik ben wel vaak wakker, plassen en ziek kindje afgelopen dagen, maar ik val daarna weer heerlijk snel in een diepe slaap. Ik voel me niet veel fitter maar t is wel heeeel fijn als de nacht een beetje doorgaat!!