Hoi hier een nieuw onderwerp, kon er nog niets over vinden, ik zit namelijk (weer) in de mmm, omdat ik progesteron tekort heb, en dit zorgt er voor dat het eitje niet innestelt. heb inmiddels een gezonde dochter, maar daar was toch ook een beetje clomid voor nodig en progestan. dus nu weer 3de ronde clomid 100mg, hoop zo dat het nu eens raak mag zijn. maar wat ik me afvraag is er of er meer meiden zijn die clomid gebruiken voor progesteron en oestrogeen tekort?? en die hier gezellig over willen kletsen en zeg maar ook je ei even kwijt moet afentoe
Hoi Maaike, Ik heb 2 weken geleden een vierde miskraam gekregen, elke keer vroeg. Het lijkt wel of het eitje zich niet goed innestelt. Hoe hebben ze ontdekt dat je een te laag progesteron gehalte had?Had je bepaalde klachten? Groejtes
De arts dacht dat het bij mij ook aan progesteron lag en dat ik een lage progesteron had. Na 4 maanden clomid+pregnyl te hebben geslikt/gespoten en verschillende waardes progesteren te hebben gehad 1 week na mijn eisprong, namelijk: 74, 98, 112 en 140. Was de progesteron wel extreem hoog maar GEEN ZWANGERSCHAP. Ben deze maand op puregon+pregnyl overgestapt, maar heb niet geprikt op progesteron...zal wel goed zitten I think... Maar zie dat je nu zwanger bent. Heb je weer progestan gebruikt? Succes met je zwangerschap!
Ha vrouwtje, jij ook hier?! @Maaike; ik spuit menopur en pregnyl en gebruik nu utrogestanbolletjes. Hopelijk is het nu eindelijk ns raak. Ik heb wel wat klachten, jullie ook? Ik heb "moeie" benen, steken bij m'n liezen en ietwat gevoelige borsten. Durf niet te hopen dat t raak is en denk eigenlijk dat dit gewoon bijwerkingen zijn. Hebben jullie dat ook? Ik vind het wel een viezigheid! X