Lieve meiden, In ons ICSI-protocol moet ik altijd op cd21 beginnen met decapeptyl en als ongi geweest is mag ik starten met de puregon. Vandaag een controleecho gehad, maar ik was nog niet ongi, dus mocht nog niet doorgaan. Ik had al aangegeven dat ik geen idee had hoe ver ik in mijn cyclus zit, aangezien ik de signalen van mijn lichaam niet echt begrijp. Nou....dat was wel te verklaren..... Mijn eierstokken zaten vol met vochtblaasjes. Aan de ene kant 3 en aan de andere kant wel 7. Het leek wel of ik al aan het stimuleren was! De vpk heeft de fertiliteitsarts er bijgehaald en die keek even mee. Het is nog de vraag hoe het verder gaat. Ze gaf aan dat het kan zijn dat in het begin van decapeptyl er een soort stimulatie is. Je lijf moet dan even aan de deca wennen, daarna wordt het pas onderdrukt. Het kan zijn dat het daardoor nu er zo uitziet. (beetje lastig terugvertellen hoe zij dat zei) Dus haar voorstel is om wel door te spuiten met de deca en te kijken wat er gebeurt. Volgende week moet ik terugkomen en dan gaan we opnieuw met de echo kijken. Mocht t zo blijven dan moeten we deze poging staken. Heel raar, want dit heb ik nog nooit zo gehad. (dit is icsipoging 4) Iemand die dit herkent? Kan het nog wegtrekken of is die kans klein? xxx Hypo
Re: decapeptyl heeft niet gewerkt De verpleegster die de scan heeft genomen zei me dat het heel soms gebeurt dat mensen er niet op reageren en net een omgekeerde reactie krijgen. Ze noemde het een "kickstart". Hier een Quote uit een ander topic.....na heel veel speurwerk... Het woord kickstart gebruikte onze arts ook. (kon ik even niet op komen)