Hey allemaal, na een mislukte icsi poging in oktober 2013 zijn we oudjaarsavond gestart met ronde 2. Deze keer kort traject met deca en fostimon. Alles ging goed behalve dat de linkereierstok de eerste echo's niet te zien was. Rechts zaten er 3 dus ik ging uit van wederom weinig follikels vorige keer waren er totaal 5 follikels en 4 eitjes bij de punctie. 10 januari bij de 3e echo kwam eindelijk ook links in beeld en bleken er rechts inmiddels 3 grote en 2 te kleine te zitten en links 1 hele grote en 3 kleinere. Een dag later terug om nog eens te laten kijken wat nu handig was wachten of punctie, maar besloten om maandag toch de punctie te doen omdat er 4 nu goed waren, 1 waarschijnlijk al te groot en 2 twijfelgevallen.... 13 januari punctie...met een arts die zich duidelijk niet lekker voelde. Toen ze heftig begon te zweten en ik dacht dat ze flauw ging vallen toch maar even gevraagd of ze het wel aankon, bleek ze net daarvoor van de trap te zijn gevallen en vreselijk pijn aan haar been te hebben maja die punctie moest op tijd doorgaan. Toppertje hoor.....De vorige keer heb ik met infuusje weinig last gehad en was het zo klaar. Deze keer deed het inbrengen van de eendebek al zeer. Zullen de hormonen wel zijn geweest....Het aanprikken duurde een eeuwigheid omdat niks meewerkte en links erg moeilijk te bereiken was en dus was het vrij pijnlijk en duurde het ook vrij lang met veel bloedverlies. Heel anders dan de eerste keer maar zodra het klaar is, ben je het ook weer vergeten.. Kreeg achteraf excuses van de arts dat het zo moeilijk ging en ze wel door moest gaan ook al deed het zeer...tsjaa daar kan zij niks aan doen dus no problem. Ze had er dacht ze 7 aangeprikt maar ook wat twijfelgevalletjes dus even afwachten. 1,5 uur later had mijn man de uitslag...7 eitjes, 4 goede en 3 minder goede dus topscore voor ons en goed werk van de arts. Heb nu een dag later nog heel licht bloedverlies en alles is nog wat pijnlijk maar we wachten vol goede hoop op het telefoontje van het lab donderdag a.s. om te horen of en wat er bevrucht is.... zijn er meer die op dit moment in het icsi/ivf traject hangen??
Hoi Wen Dee, Jou herken ik nog van het topic sept, okt, nov ) Ok wij zijn aan poging 2 bezig en ik heb zondag de punctie gehad. Als je wil kan je meeschrijven in ons topic onder MMM ? Er is ook een topic van dec, jan ondertussen. Altijd welkom
Het topic is http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/468854-wie-begint-dec-13-jan-feb-14-iui-ivf-icsi.html
Hey Wen Dee!! Hier nog een 'bekende' Ga keihard voor jullie duimen en hoop dat jullie donderdag snel het verlossende telefoontje krijgen!