Wie heeft dit ook gehad of weet wat het is?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Butterfly1, Oct 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

Ik zal het verhaal een beetje uitleggen....

Op 1 okt had ik om 16:00 uur een positieve ovutest dit was dag 13. Dus hebben we geklust s'avonds.
    Op 2 okt. (dag 14) s'ochtends was ie nog positief en s'middags 17:00 uur alweer negatief wel s'avonds nog geklust.
    Totaal hebben we op dag 9-11-13-14 geklust.
    Op 3 oktober (dag 15) kreeg ik in het begin van de avond last van ongi pijnen. De volgende dag (dag 16) bleven deze aanhouden met steekjes in mijn rechterzij vrijdagochtend 4 oktober (dag 17) kreeg ik s'ochtends rond een uur of 12 echt vreselijke krampen/steken in mijn buik en die hielden ongeveel een halve á 1 minuut heel hevig aan. De rest van de dag een klein beetje ongipijnen maar wel rustiger en de volgende dag (dag 17) nergens meer last van.

Wie heeft dit ook meegemaakt of weet een verklaring hiervoor?

Liefs

2. Niet meer actief

misschien krampen van je eisprong
    testen zijn positief voor je eisprong
    succes meid
    hopelijk is het raak ;)

3. Butterfly1

Hoi caruli.
    Ik kan mijn eisprong voelen (krijg ik steekjes in mijn zij) maar geen krampen(ongi) en die kwam maandag/dinsdag dus denk niet dat het dat is.
    Maarja ik heb er ook geen last meer van anders was ik naar de ha gegaan.
    toch ingewikkeld een lichaam he haha

Liefs

4. dayenne

dayenne VIP lid

Aug 14, 2007
    7,564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    En innesteling? Sommige schijnen die te voelen, d.m.v. krampen.
    Ik hoop het iig wel voor je!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

May 6, 2007
    8,101
    4
    0
    Voor innesteling is dat veel te vroeg volgens mij. Denk toch echt dat het je ei was, voel ik de ene maand ook heftiger dan de andere maand (afgelopen 2 maanden 3 dagen lang ongi-krampen van gehad). Ik hoop voor je dat er een zwemmertje de weg heeft kunnen vinden ;)!

6. Eevitaa

Eevitaa Bekend lid

Sep 4, 2007
    538
    0
    0
    Ovulatiepijn!

7. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    tja lijkt mij ook ovupijn..

ik heb een uur of 8 pijn aan 1 kant van mijn buik (dit wisselt dus af ;))

en dan doet alles me zeer, zelfs lopen.

En een ieder kan het weer net even anders ervaren denk ik!

Succes!

8. Butterfly1

Ik dacht het eerst dus ook maar dat is het niet. Want ik kan mijn ei voelen en dat is elke maand hetzelfde dus vandaar dat ik het weet wat die pijn is zo een week voor mijn nod. Ik gebruik ook ovutesten en weet dus ook wanneer mijn ei is plus dat ik het voel. Maarja we wachten wel af meer kan je niet doen he

Liefs

9. Zonnebloem

Zonnebloem Actief lid

Jul 28, 2007
    405
    0
    0
    Ik herken dit ook. Ik voel dus ook mijn eisprong, alleen die krampen die jij ook beschrijft heb ik ongeveer vier a vijf dagen van minder heftig tot heftig. Laatste keer met mijn eisprong had ik een dag later gewoon ontzettende buikpijn. Op een ander forum heb ik gelezen dat zo gauw je deze krampen voelt kun je klussen. Als je ze niet meer voelt ben je niet meer vruchtbaar.
    Je hebt wel een voordeel, jij bent dus iemand die zijn eisprong voelt!

10. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

:cry: Ik heb gisteren mijn eisprong gehad,ik voel het ook...Maar ik had 38,8 graden koorts...En vandaag is het weer weg....Ik snap het niet,eerst een aggressieve eisprong (man wat doet dat zeer!) en daarna bloeding bij de eisprong,nu koorts!

Share This Page