ik ben nu 34 weken zwanger en de laatste week ben ik alleen maar MOE. Het beste is om er aan toe te geven en rustig aan te doen. Maar dat ben ik nu ook al wel weer zat. Heeft er iemand een tip? Ik verveel me als ik de hele dag maar rond hang.....
Tja je zegt het zelf al...er gewoon aan toe geven. Ik ben ook alleen maar moe en het is heel vervelend maar je kunt toch weinig anders doen. Ik moet nu nog een paar dagen werken en daarna ga ik heerlijk niets doen en een beetje boekjes lezen. ik kan juist niet wachten!
ben net 5 weken zwanger en ik ben zo moe als het kan zijn.. ook mijn rug speelt op, lijkt wel of ie door midden gebroken is.
Bij mij helpt het om te gaan wandelen in de frisse lucht. Als je thuis blijft zitten of op de bank gaat hangen / op bed gaat liggen, wordt ik alleen maar moe-er en duffer... Enige dat helpt is gewoon toch dingen gaan doen... Vooral frisse lucht en wandelen en fietsen helpen goed (bij mij).
Ik ben altijd goed misselijk en dacht altijd, gelukkig ben ik nie zo moe.. Nou tot gister dan. Ben vandaag kapot moe... Liefs Jeanney
Neem net zoals ik lekker een proefabonnement op een krant (bijv. NRC-Next, 4 weken voor 9 euro). Ik ben iig weer lekker op de hoogte en ik lees hem hélemaal (is een beetje obsessief ik weet het) maar dan heb ik al een flink gat in de dag gelezen...
Dat had ik ook! Ik was helemaal niet moe, tot ik in week 10 zat, toen opeens wel! Er is ook wel een verklaring voor, in week 10 is je hcg hormoon op z'n hoogst, de weken daarna neemt het langzaam af waarna het zich stabiliseert in week 16. Ik zei dat ook tegen de vlos dat ik opeens zo moe was/ben en daarvoor niet, ze zei dat het in week 16 kan verbeteren wegens dat hormoon. Maar ik heb ook zat reacties gelezen van vrouwen die moe bleven, tot aan het eind van de zwangerschap. Dat hoop ik niet voor je! En voor mezelf ook niet, want ik ben ook nog steeds moe. Ik merkte wel dat in week 13 mijn andere kwaaltjes verdwenen, dat scheelt dan weer!
Grappig is dat he, dat je lichaam elke dag verschillend kan reageren... Ik ben nu niet zo erg misselijk meer..Heel klein beetje of gewoon een beetje druk op me maag... Ik kan nu lekker meer eten Alleen vlees hoef ik nog niet. Dat vind ik niet zo erg, als ik toch wat rijst/aardappel/groente etc binnen kan houden. Ik kon helemaal niks binnen houden... Maar ben liever 10x zo moe en niet misselijk....Hehehe mischien kan ik nu toch een beetje van me zwschap genieten... Hopelijk blijft de misselijkheid VOORGOED weg.... Liefs Jeanney
Ik ben ook de hele zwangerschap al erg moe. Wat wel helpt is lekker met onze hond gaan wandelen in de buitenlucht!
Ik dacht ik de afgelopen dagen minder moe was, maar sinds gisteren slaat het weer toe. Wat moet je doen als je op je werk zit en je bent zoooooooooooo moe? Ik ga het liefst naar huis maar dat kan niet! Straks ook nog notuleren! Dat worden hele heldere notulen, hihi.
Ik ben de laatste week ook echt niet meer vooruit te branden.. Dan heb ik zoveel dingen in mijn hoofd om te doen.... dan heb ik alleen de badkamer gedaan en dan denk ik... Waat is mijn bed ... en dan duik ik daar heerlijk in en snurk ik zo weer 2 uur... Maar goed 2 uur na dat ik weer wakker ben kan ik net zo goed weer mijn bed in
Hey Brenda, Ik ben ook mega moe! Ben ook nog maar pril.. van het weekend 8 weken. Maar ben echt heel erg bekaf. En enorm veel last van m'n rug. Ik doe kantoorwerk en ondanks dat het natuurlijk niet zwaar is zoals sjouwen, breekt het me best op om de hele dag zo op m'n kont op een stoel te zitten met last van m'n rug en zo moe... Maar ja.. verlof duurt nog heeeeeeeeeeeeel lang. Hopelijk wordt het niet veel erger naarmate de weken vorderen. Ben gelukkig (nog) niet misselijk....
Ik ben vanaf 6 weken moe. Als ik thuis kom uit mijn werk ben ik helemaal bekaf. Het liefst doe ik helemaal niets meer.. majah hier helaas ook nog een huishouden te doen bah!
Nou lekker een stuk wandelen zou ik wel willen...maar na 10 minuten zegt mijn lijf ja doehoeiiiiii en op de fiets heb ik harde buik na harde buik dus dat is ook geen pretje... ga liever lekker 's middags op bed liggen...ik zet de tvee aan...als ik niet slaap kom ik in ieder geval tot rust!
hoi brenda, ik ben net zo ver als jou, ik ben dit weekend ook 8 weken, en ook megamoe! gelukkig geen last van mijn rug, maar wel weer wat misselijk de hele dag door..dus dat is ook niet alles.. Maar het ergste vind ik op je werk...dan kun je nog niets laten merken, of weten ze het bij jou al? Heb jij dr thuis ook zoveel last van? ik wel..er komt niks uit mijn handen, ik zie tegen alles op.. Nou heb ik vanavond avonddienst en dan hang ik tot die tijd maar een beetje futloos op de bank.. zo vervelend is dat! ik ben hier net nieuw, dus weet niet hoe alles werkt hier, moet ik nog uit gaan vogelen.. liefs lovely baby
Pfff ik ben ook SUPER vermoeid! Ik had het de eerste 12 weken erg, daarna werd het minder en nu is het weer waardeloos!
Hey hallo, Ik weet niet of je mij bedoelt want Brenda is iets van 5 weken zwanger en ik 8. Maar maakt niks uit. Ik heb het tegen mijn baas meteen verteld. Hij heeft een eigen bedrijf en ik ben de enige medewerker. Het is een onmogelijke vent om mee te werken en word ontzettend overspannen van die kerel dus vond het fijn als hij het direct zou weten zodat hij wat rekening met me kan houden. Als privepersoon is hij best oke en zelfs wat gevoelig maar qua werk echt een satan 1e klas bah. (ik wil daar ook weg hoor maar solliciteren is nu best lastig, ondanks dat heb ik wel iets lopen via een persoon die ik goed ken dus hopelijk wordt dat wat! dit hou ik echt niet vol, ik kan nu niet genieten van de zwangerschap. Ben op aanraden van o.a. m'n vriend nu thuis) Thuis krijg ik ook maar weinig gedaan. Ben snel moe en ga het liefst met een boek op de bank.. das tenminste ontspannend! Errug! Ik heb trouwens vorige week bij 7 weken en 1 dag de 1e echo gehad. Zó bijzonder. Hij staat in m'n album. (dus als je onderaan mijn bericht op album klikt, dan zie je de foto. Wanneer krijg jij de echo? Ik zit bij de gyn dus misschien dat ik daarom al redelijk snel een echo heb gehad. Hoe gaat het nu met jou? Je bent nieuw las ik... nou lekker uitvogelen alles hier Er zijn tal van mogelijkheden en ik heb er heel veel aan. Ben hier begonnen met "kletsen" toen ik nog niet zwanger was en inmiddels een leuke club opgebouwd.. Veel plezier! Liefs van Inkie
hoi hoi, ik ben sinds een paar weken ook weer erg moe, ik probeer tussen de middag een dutje te doen, dat helpt wel en in de avond slaap ik nog als een blok, beginnend op de bank eindig ik in bed
hoi! ik ben ook ontzettend moe en futloos... echt waardeloos! heb nu al 2 weken verlof en het enige wat ik doe is slapen en schoonmaken... als ik een boek pak, lig ik binnen 5 minuten te slapen Gelukkig is mijn kleine meid van 3 erg geduldig en blij als ze een dvd mag kijken, dus dan kan ik even slapen.. ALs mijn man overda thuis is pak ik ook een dutje en dan slaap ik gerust van 14 tot 17, om dan vervolgens savonds ook weer om tien uur in bed te kruipen en tot een uur of half 9 te slapen.. geef er idd ook maar gewoon aan toe! ik weet dat frisse lucht wel een beetje kan helpen, maar woon hier 3 hoog zonder lift en alleen die trappen maken me al moe!