Okkkkk, de rit is bijna voorbij. Nog een weekje (officieel) en ik mag niet klagen, weinig klachten maar begin er nu toch wel klaar mee te zijn. Kom maar op, wil nu weten of je een jongen of een meisje bent! Mijn zwangerschapsbroeken passen bijna niet meer. Ook zwangerschaps tshirts zitten niet meer lekker. Met fietsen beuk ik bij elk rondje dat ik met mijn benen draai tegen mijn buik aan, terwijl die niet eens absurd groot is maar gewoon gemiddeld om nog maar niet over het aantal wc bezoekjes per dag te praten. Geen grote klachten, als het nog een week duurt, ook prima, maar thats it! Ik wil nu gewoon weten wie er in mijn buik zit! Wordt gek van mezelf en al die 1000 klusjes die ik af 'moet' hebben, alles schoon, ales opgeruimd, hoezo nesteldrang?! Waarom schrijf ik dit in hemelsnaam allemaal? Geen idee, op zoek naar herkenning misschien?! Vannacht lijkt mij een mooie nacht bevallen, wat denken jullie? Alleen is er nog geen spoortje te bekennen van een startende bevalling, dus waarschijnlijk zit ik hier morgen weer te lezen en te zoeken naar een stukje herkenning! Succes allemaal!
hahaha ik herken mijzelf zo erg in jou berichtje zeg ik ben het hier ook helemaal zat met die zwangerschap, onze kleine mag er nu zo onderhand toch wel eens uitkomen! en elke dag denk ik zou het misschien vandaag gebeuren? maar geeneen wee te bekennen en ik loop inmiddels nu dus alweer overtijd in ieder geval heel veel succes met wachten meis, ik weet hoe je je voelt, het is gewoon klote! ik hoop dat je snel mag bevallen
Hahaha jaaah vannacht is prachtig om geboren te worden kleine buikmensjes! Ik zat net al te draaien met mijn buik, om nog normaal om de bureaustoel te zitten... En deze spijkerzwangerschapsbroek doe ik niet meer aan, zit veel te strak! Gelukkig hoef ik nog maar 2 nachtjes te slapen en dan komt ie... Wat een bevrijding zal dat zijn zeg!
Hihi, kan me helemaal voorstellen: ik heb het al, laat staan als de datum echt in zicht is! Heb wel gehoord dat als het poetsen echt zo echt wordt, dat een teken schijnt te zijn dat de bevalling ophanden is: onbewust voel je blijkbaar toch aan wanneer alles gedaan moet zijn,
Zo, weer een bevallingloze nacht achter ons... zou het dan... vandaag? Zondagskindje, zou leuk zijn! Marieke, hoop voor jou ook dat ie zich snel meldt, wanneer was je uitgerekend? En Vlinder, die spijkerzwangerschapsbroek heb ik inmiddels ook al 2 weken in de kast liggen, onding, haha! Nu alleen nog een spijkertuinbroek, tenminste geen strak gedoe om mijn buik. En voor thuis, een charmante huisbroek van mijn ventje. Als mijn vliezen weer breken zoals bij de eerste, en ik zoals bij hem 2 jaar geleden out of the blue ineens binnen no time een baby in mijn armen heb, is vandaag wederom de dag. Mijn moeder is vrij en zal meteen komen om hem op te halen zodat we ons niet met hem bezig hoeven houden. Dus kom maar op! Vlinder wordt jij ingeleid dinsdag? In dat geval is het voor jou echt aftellen, spannend zeg! Rozemarijke - laat het zo zijn, alleen ben ik al ruim een week aan het opruimen en poetsen, dat zou die uk dan toch onderhand in de gaten moeten hebben, haha! Zet hem op allemaal!
Hihi, de nesteldrang is hier ook toegeslagen, mijn man vroeg al of ik geestelijk iets had met al die schoonmaakwoede, tijdens de boodschappen grootverpakkingen kopen enz. alleen hij/zij mag nog niet komen, is echt nog te vroeg, maar heb wel het gevoel dat het eerder gaat komen, ik heb haast, er moet nog zoveel gebeuren!Voor het zelfde geld loop ik twee weken over tijd, plannen kun je toch niet. Maar bij de 1e had ik dat gevoel toch niet zo. Als je m'n buik ziet zou je zeggen dat hij/zij vandaag of morgen komt. Maar zou niet goed zijn. groetjes en iedereen succes.
nou dat is voor mij niet te hopen ben morgen 34 weken en ik ga nu al niet naar bed zonder dat mijn huis spik en span is. en smorgens is t eerste wat ik doe alles afsoppen en zuigen wc schoon douche aan kant pffffffffffffffffffffffffff alsof de kabouters er snachts een rommel van maken nee dus! maar gewoon schoonmaak drang.
ik had vorige week hele erge nesteldrang, maar deze week opeens veel minder.. ik was afgelopen vrijdag uitgerekend dus ben nu 40w2d... heb de hele zwangerschap al het voorgevoel gehad dat ik eerder dan 40w zou bevallen maar daar klopt dus weer helemaal niks van helaas en hier ook geen zwangerschapsspijkerbroeken meer hoor Die passen me niet eens meer door al het vocht wat ik vasthou in mn benen ben toch echt niet extreem veel aangekomen maar krijg ze niet meer omhoog die broeken julia, ik hoop dat het voor jou vandaag dan toch echt gaat gebeuren hoor! Zou toch wel super zijn zeg!
Marieke, kom op, begin eens te bevallen! 40w2d, genoeg toch? En ook zonder extreem veel aankomen zitten die broeken niet meer, hier hetzelfde verhaal. Ik heb trouwens ook sinds ongeveer de 6de maand ofzo het gevoel dat ik eerder zou bevallen maar tot nu toe lijkt het er niet echt op. Maar het KAN nog, een weekje eerder, haha! Wanneer moet je weer naar de vk?
Ik wil ook en wel vandaag! Vk komt zo kijken of er iets veranderd is, beeb was nl nog niet ingedaald....vind het nu wel spannend worden....
@julia: ja joh vind het ook wel genoeg nou hoor! Denk de hele dag door waar wacht die kleine nou toch op! Moet zo af en toe wel es flink janken hoor dat het nu nog niet is begonnen ik moet dinsdag weer naar de VK..maar denk dat ze pas na de 41 weken iets willen doen helaas.. wanneer moet jij weer dan? @nony: dat is wel spannend dat ie nog niet is ingedaald zeg! Ben heel erg benieuwd je hoort toch ook nog wel es dat ze op het laatste momentje nog eventjes gaan zakken haha
@nony: komt de vk dan bij je thuis kijken om te zien of alles ok is? Zonder wee ofzo te bekennen? Goede service! Is ze al geweest? En? @Marieke, ik moet morgen weer, vorige week was ie wel ingedaald, maar ze zeiden dat bij een 2de hij of zij ook best weer een beetje omhoog kan komen om vervolgens weer in te dalen voor of tijdens de bevalling. Dus daar maak ik mij geen zorgen om. Nu nog even naar een verjaardag van een meisje dat 1 is geworden. Hopelijk geen brekende vliezen als we daar zijn........ @Oh ja, Kikker, ik begon ook al vroeg met inslaan van grootverpakkingen, heb het uiteindelijk een week geleden weer herhaald, alles was inmiddels weer op!
Ik heb geen nesteldrang :s Alhoewel, ik zie dat er een hoop gedaan moet worden en delegeer dan gewoon de taken.... Ga toch echt niks zelluf doen hoor haha! Ik word trouwens morgen opgenomen, krijg dan tabletten om mijn bmm te laten rijpen en krijg dan dinsdag waars. het infuus met weeopwekkers... Dus ik hoef echt niet lang meer te wachten (ben wel bloedjezenuwachtig haha)
ik ben dan 25 week zwanger en heb nu al vreselijke nesteldrang. alleen als je midden in de verbouwing zit kan je er niks mee. schoonvader heeft laatst de hal gestript (trap zat plamuur op wat los liet) we zijn nu 2 week verder en nog is alles wit, heb je het schoongemaakt 10 min later weer wit. babykamer is ook nog langer niet af, du sik kan nergens heem met mijn nesteldrang. op dat gebied mag van mij nog wel een tijd duren voordat ik beval, maar aan de andere kant, mag het ook snel voorbij zijn (ben de beperking van mx 30 min lopen met de honden zat, wil weer gewoon dom weg paar uur kunnen lopen) sterkte voor wie de laatste loodjes eraan komen (of bezig zijn)
41 wkn en 1 dag, en ik heb er nog niet echt genoeg van hoor! Ja het wordt een beetje ongemakkelijk allemaal en idd broeken die heel straks zitten maar goed ben ook meer dan 20 kilo aangekomen! Morgen weer controle en opnieuw een strip poging (zaterdag lag de BM nog te hoog) dus ff afwachten. Voor de dames die er genoeg van hebben hoop fat jullie beebjes snel komen en natuurlijk ook die van mij hihi. Liefs Kim
Ik ben er ook klaar voor, alhoewel mijn vriend gaat dinsdagavond als alles lukt nog naar Queen en dat gun ik hem zo graag. hij verheugd zich daar zo op, dan maar een paar daagjes wachten nog
@marieke, nog even volhouden meid, af en toe een huilbui kan geen kwaad, maar kan mij voorstellen dat het soms teveel wordt. 40 weken een ukkie dragen is ook niet niks natuurlijk, en de nieuwsgierigheid en verlangen om dat hupske in je armen te hebben wordt natuurlijk ook met het uur groter. Nog eventjes! Ik denk idd ook dat ze voor 41 weken niks doen, maar heb er weinig ervaring mee. Ben bijna 2 jaar geleden bevallen van onze zoon met 39w1d, dus niet overtijd geweest. Hopelijk begint het snel bij jullie. Heb je voorweeen ofzo, buikpijn, of iets anders, of is het echt nog helemaal 'stil'? @nony, is de vk nog geweest, hoe ging het? @vlinder, heeel veel succes morgen en overmorgen in het ziekenhuis, hopelijk verloopt alles spoedig en heb je snel een mooi klein prulleke in je armen!
Dank je! En de andere meiden: sterkte met de laatste loodjes en ik hoop dat jullie ook snel jullie kleintje in je armen mogen houden.