Hallo allemaal, ik ben nu 5 weken en 3 dagen zwanger. Ik heb tijdens het zitten last van mijn ribben net alsof er iets op drukt. Ook heb ik het gevoel dat ik mijn buik bijna niet meer kan inhouden. Ik ben wel wat stevig gebouwd, maar als dit zo doorzet heb ik het idee dat het snel te zien is dat ik zwanger ben. Is dit normaal? Dit is mijn eerste zwangerschap.
Ribbenpijn heb ik niet...maar ik merk wel dat mijn darmen vreselijk opgezet zijn....mijn buik inhouden of uithouden gaat ook niet dat doet zeer. De baby kan het niet zijn....je kan wel bandenpijn hebben...!
Hoi hoi, dit zijn je darmen, dus je zult echt niet zomaar heel snel veel aankomen hoor, maak je je geen zorgen. Ik kon mijn broeken ook niet meer dichtkrijgen vanaf week 8 of 9, maar begon pas een buik te krijgen bij week 20 ongeveer. Tot een week of 20 was ik pas 3 kilo aangekomen, maar kon mijn meeste broeken dus allang al niet meer aan, door de opgezette buik!
Darmen, darmen en nog eens darmen. Ik kan erover meepraten. En het is helemaal niet vreemd, er zijn veel meer vrouwen die dit hebben. Gelukkig maar... xxxies Gea
Ik heb precies hetzelfde, ben ook stevig gebouwt en kan dus nu ook bijna mijn eigen broeken meer aan, wb buik inhouden lukt al enige tijd niet meer, doet gewoon zeer. x kim
ik ben heel slank...en heb wel iets een ogezette buik...maar kan gelukkig m'n eigen broeken nog aan...heb er ook nog niet veel last van...alleen wel van bandenpijn
ik heb dit probleem ook ik kan mijn broeken niet meer dichtknopen terwijl die altijd iets te groot waren. ik ben ook een paar kilo bijgekomen terwijl ik niets aan mn eetgewoonte verander...
Darmen! Bij mij net hetzelfde. Zegt mn moeder dat ik snel dik wordt, toen heb ik snel geantwoord dat de baby nog in mn schaamstreek verblijft en het dus mn darmen zijn. Met momenten lijk ik wel 20 weken, zo opgezet ben ik dan. Ga dan ook heel moeilijk naar toilet, wat het allemaal nog wat moeilijker maakt. Gaat dit eigenlijk nog weg of blijft dit zo tot je dikker wordt? Had het namelijk bij mn eerste zwangerschap totaal niet! Liefs Kitty
ik kon met 10 weken mijn eigen broeken al niet meer aan... het zijn inderdaad je darmen want beebje zit echt nog te laag. toen ik 7 weken was heb ik ook een weekje ongeveer druk op mijn ribben gehad daarna was het gelukkig weer weg... inhouden van buik lukte mij ook niet meer toen ik 6 weken was dus doe maar niet is helemaal niet goed lekker laten groeien allemaal en je ziet vanzelf wel hoe dik je buikkie word. iedereen is anders. mijn buikfoto's staan in mijn album het lijkt al enorm (voor mijn doen) en toch ben ik nog geen kilo aangekomen, goed he Liefs Shir
ook ik krijg al en dikke buik. vandaag precies 11 weken! gisteren mij eerste zwangerschapsbroek gekocht. wat zit die heeeeerlijk tegenover mij eigen strakke broeken! ik heb eigenlijk geen last van bandenpijn(denk ik) ik voel toch niets.... is dit vreemd? en wanneer komt het kindje iets boven je schaambeen te liggen?
mijn buik is vanaf 8 weken al echt groter geworden. Zo erg dat anderen het al opviel dat ik zwanger ben. Merk wel dat mijn darmen flink bezig zijn.
ik ben bijna 16 weken en ik begin nu een buikje te krijgen.Ik kon wel al met 9 weken geen gewone broek meer aan. Dat gevoel wat je hebt zijn echt je darmen en als je het onder in je buik hebt (zijn het bij mij ) je banden die rekken
Ik ben haast meteen nadat ik wist dat ik zwanger was (met n week of 6 a 7) op gaan zwellen en bij mij is het gewoon gestaag door gegaan. Dus niet eerst de opgezette darmen weg en daarna n baby op die plek gekomen....ik lijk nu ook veel verder dan dat ik ben (ben 17 weken en lijk rond de 5 maanden..maar is ook mn 4e zwangerschap) Maar heb ook al van anderen gelezen dat die buik ineens weg was toen ze smorgens wakker werden. Dus ik denk dat allebei kan. Is gewoon afwachten wat jou lichaam doet.
ik had al vrij snel met een week of 8 dat de meeste broeken niet lekker meer zaten, met 11 weken een zwangerschapsbroek aangeschaft wat een verademing.. Ben inmiddels wel 6 kilo afgevallen maar kan toch mijn eigen kleding niet aan, maf hé