wie nog meer spoedkeizersnede?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Antares, 31 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he antares, heb nog niet het hele topic gelezen.. maar zal ik binnenkort wel doen..
    zit zelf ook nog in het verwerkingsproces...
    ook hier een spoedkeizersnee.. de kleine dame kon niet indalen..
    ben ingeleid omdat ik het lichamelijk niet meer trok bij 40w4d.
    ontsloot snel en zonder problemen snel naar 8 cm, maar toen begon de ellende... ze begon enorm te dippen met de hartslag.. moest gaan persen, zodat ze een mbo konden doen (kijken of er voldoende zuurstof in het bloed zit) maar dat lukte niet omdat ze zo hoog zat.. (hier moeten ze dus bloed voor afnemen van het hoofdje, dus daar kan het bloed ook vandaan komen als ze dat bij jou geprobeerd hebben...)

uiteindelijk met spoed naar de ok.. was geen tijd om de sieraden af te doen en de nagellak... geen tijd om van bed te verwisselen..
    kreeg een spuit om de weeën te laten stoppen en een prik voor de trombose.. alles ging heel rap..
    de kleine meid heb ik een halve sec. gezien en ging toen gelijk weg.. gelukkig deed ze het goed (ap sc. 9 en 10) en na de controles heeft ze een maar minuten op mijn borst gelegen..
    pas na 1,5 uur kon ik naar beneden , maar genieten kon ik niet..
    had ook het gevoel te hebben gevaalt... miste het gevoel dat ik bij de jongens wel had toen ze gelijk op mkjijn buik werden gelegt na de bevalling en zelf nu heb ik nog steeds het idee dat ik hard aan de band tussen ons moet werken.. daar waar het bij de jongens zo makkelijk ging...

ga binnenkort ff verder bijlezen.. nu ff eten afmaken en femke eten geven (daar ben ik wel dankbaar voor... de bortsvoeding kwam later op gang, maar gaat gelukkig wel goed..)

kom binnenkort ook weer gezelliog bij de januari mama's meekletsen,,

Deel Deze Pagina