Ik heb net de 1e IUI gehad en het is heel goed gegaan. Ik heb eigenlijk geen pijn gehad. Er zijn 34,5mljn zaadcellen geïnsemineerd, waarvan 85% goed beweeglijk. Ik mag na 12 dagen al testen, dus op 1 september. Spannend!! Dat worden 12 lange dagen...
Wat spannend gelukkig is het mee gevallen. Ik ben net terug van eerst fm op dag 10 eitje staat al op springen 20mm. Dadelijk pregnyl spuiten en morgen al de iui gaat nu allemaal wel super snel had echt niemand verwacht.
Ja ik wist dat ik opzicht meestal wel voor dag 14 mijn ei heb gehad maar zo vroeg wist ik niet. Heb mezelf daarstraks de injectie gezet de spuit stelt echt niks voor alleen gek om mezelf te spuiten en ook de hoeveelheid ect. Ik ben zelf verzorgende ig en heb vaak zat gespoten maar jezelf is toch wel wen ander verhaal. Na het spuiten kreeg ik wel opvliegers hahaha maar ik reageer nogal heftig op hormonen had ik ook bij de pil enz.
Zo dames de iui is achter de rug, ik heb werkelijk niks gevoeld. Wel aangegeven dat ik het eng vond (heb in het verleden toch wel zeer veel drama en extreme pijn gehad door spiraal dus bij mij zit altijd veel angst). Hij deed het super rustig legde alles rustig uit enz. Na bewerking waren er 4,4mljn goed bewegende zaadcellen over. Nu worden het 12-14 lange wacht dagen.
Ik lees al een tijdje mee en heb een keer een reactie geplaatst. Fijn te lezen wat me mogelijk nog te wachten staat. Als het goed is starten wij ook binnenkort met IUI. Alle onderzoeken half jaar geleden al gehad, niks uitgekomen. Gynaecoloog stuurde ons voor een half jaar weer naar huis en gaf eigenlijk aan dat ze verwachte ons niet meer terug te zien. Ze ging er dus zelf van uit dat het binnen een half haar wel raak zou zijn. Helaas niet. Dus in september het gesprek over hoe nu verder. Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen en blijf jullie berichtjes hier zeker volgen. Succes allemaal gewenst!
@beertjes balen dat het nog niet gelukt is, vaak hoor je dit ga thuis eerst nog maar eens proberen hebben wij ook een periode gehad en ook een periode dat ik er zelf even helemaal klaar mee was. Ik had me de iui veel anders voorgesteld maar start werkelijk (bij mij) geen drol voor. Ligt natuurlijk ook wel aan de aanpak van de gyn want in het andere Zh waar we eerder onder behandeling waren had ik geen fijne ervaringen daar was je echt een nummer en moest alles snel snel snel en nu nemen ze echt de Tijs voor je. Veel succes hopelijk is het snel raak