Vodafone

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamak, 29 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Grrrrr...; wat een rot bedrijf is het toch..

Komen keer op keer afspraken niet na..
    Meer mensen problemen met ze?:x

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

hier geen problemen met vodafoon

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

mijn man heeft weinig bereik in huis;).

topic och och och gaat ook over vodafone;)

4. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    lees hier:

Beste heer,mevrouw,

Hierbij wil ik u een klacht toezenden over de manier waarop ik als klant in de afgelopen tijd ben behandeld.

1e gesprek
    Begin oktober heb ik bij een collega een verlenging met Iphone 5 afgesloten.
    Deze collega heeft nadrukkelijk aangegeven dat de telefoon binnen 10 werkdagen bij mij zou worden bezorgd en dat ik binnen 48 uur op mijn e-mail een bevestiging hiervan zou krijgen.

2e gesprek
    Omdat ik maar geen bevestiging kreeg heb ik gebeld om te vragen waar deze bleef. De 2e persoon die ik toen sprak gaf aan dat ik die bevestiging pas kreeg als de telefoon verzonden zou worden.

3e gesprek
    Na een aantal dagen keek ik op my vodafone en zag ik stomverbaasd dat mijn abonnement al wel was omgezet in een iphone 65 euro. Hierover heb ik gebeld. Ik betaalde eerst namelijk 45 euro per maand voor mijn abonnement en nu ineens 65 euro met minder aantal minuten. En dat terwijl ik de telefoon nog niet eens in mijn bezit had. Dat vind ik echt een rare bedoeling. Deze persoon verzekerde mij dat dit een administratieve verandering was zodat mijn telefoon geleverd kon worden.

4e gesprek rond 17 oktober
    Nog steeds geen bevestiging en nog geen telefoon.. Er werd aan het begin van het bandje verteld dat iedereen die de iphone 5 had besteld deze binnen de afgesproken termijn geleverd zou krijgen. In mijn geval dus 10 werkdagen.. Die waren inmiddels al verstreken maar nog geen telefoon. In dit gesprek ben ik circa 5 keer doorverbonden en niemand kon mij helpen en gaf allemaal andere antwoorden.
    Het kwam erop neer dat mijn telefoon helemaal niet leverbaar was en dat ik moest wachten op de volgende levering van ongeveer 10 weken!!! Toen ik aangaf dat ik het daar niet mee eens was omdat er iets anders was beloofd werd ik steeds doorverbonden en moest overal opnieuw mijn verhaal doen. Aan het eind van 5 keer doorverbonden te zijn kwam ik weer bij dezelfde persoon uit.

5e gesprek zaterdag 27 oktober
    Omdat mijn probleem maar niet wordt opgelost ervoor gekozen om mijn order te annuleren. Geeft deze collega aan dat dit proces nog 3 werkdagen gaat duren. Er is een reden dat ik wacht op mijn telefoon. Mijn huidige toestel is namelijk kapot dus ik heb een nieuw toestel nodig. Ik wilde graag op zaterdag naar de vodafone winkel om het daar te regelen maar dit kon dus ook niet.

6e gesprek maandag 29 oktober
    Gesproken met een collega dat ik heb besloten om naar andere provider te gaan omdat ik echt niet tevreden ben over hoe ik ben geholpen in de afgelopen periode. Gevraagd of ik mijn abonnement kan afkopen tot feb 2013. Ik ben inmiddels zeer teleurgesteld in jullie service dat ik overweeg om 4 maanden lang 45 euro voor niets te betalen.
    Hij heeft gezegd dat ik dat wel kon regelen maar dat mijn annulering nog niet is doorgevoerd omdat jullie een computerstoring hebben. En dat het waarschijnlijk daardoor wat langer gaat duren. Met andere woorden, ik kan ook niet vanmiddag besluiten om naar een concurrent te gaan omdat jullie mij, op elke mogelijke manier, vast hebben zitten aan een abonnement.

Wat mij zeer teleurstelt is dat ik op geen enige manier de juiste collega te spreken kan krijgen die het WEL voor mij kan regelen. Ik krijg steeds toezeggingen maar niets wordt waargemaakt. Ook als ik een bevestiging wil op papier/per mail, dan kan ik die niet krijgen. Maar jullie kunnen wel steeds hogere abonnement kosten aan mijn doorvoeren.
    Ik wil graag dat PER direct mijn abonnement wordt teruggezet naar 45 euro per maand en dat de verlenging ongedaan wordt gemaakt.
    Dan kan ik namelijk stappen ondernemen om een nieuw abonnement te gaan afsluiten bij een andere provider.

Beste Vodafone, dit is niet de manier om met klanten om te gaan. Als jullie bepaalde dingen niet kunnen waarmaken dan moeten jullie geen toezeggingen doen.
    Misschien moeten jullie eraan gaan denken dat de klantenservice ook voortaan mensen gaat helpen (= service verlenen) en niet alleen maar naar een hogere abonnement opschroeven en vervolgens geen afspraken nakomen.

Ik wil graag een schriftelijke bevestiging van bovenstaande per mail ontvangen op *****

Met vriendelijke groet,

Kim Hofstede

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

pfff de rede dat wij geen vodafoon meer hebben

6. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    ow echt.. nog niet gezien.. even lezen

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Mijn man heeft bijna nooit bereik zeker niet binnen ZEER irritant

8. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Ik heb ook zeeeer slecht bereik thuis. Super irritant!!!

9. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik ben dik tevreden. Ook hier slecht bereik binnen maar ik woon ook in the middle of freaking nowhere :D
    En dankzij het och och och topic weet ik nu dat daar een kastje voor is.

Jouw klacht vind ik wel echt serieus. Ik zeg: volhouden!

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Exact de reden waarom ik geen vodafone heb. Veel spookrekeningen en niemand die me kan vertellen hoe dat kan! Ik had een abo van 55,- per mnd! Ruim 400 bel min + 1000 sms en onbeperkt internet..

Bellen doe ik bijna niet, enkel nood. Smsjes +/- 50 per mnd. En internetten non stop :) toch bleef ik rekeningen van 80 a 100 euro krijgen van ze. Ik controleerde iedere maand mn bundel en alsnog zulke rekeningen.

Nu heb ik simonly tele2! 500 belmin, 50 sms per mnd. Geen internet, thuis wifi-en.

Nooit kom ik over mn bundel van 18,50 euro.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ja ik ben al jaren weg bij Vodafone.

12. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

IK herken jullie klachten helemaal niet! Mijn man heeft vodafone en dat is de reden dat ik ook overgestapt men naar vodafone een jaar geleden. Wij wonen in een nieuwbouwwijk en alle mensen die bij ons thuis komen hebben geen bereik, mits ze vodafone hebben. Ik heb super bereik terwijl ik zelfs met KPN niet binnen kan bellen.

Niks spookrekeningen en de verleningen van mijn man zijn ook altijd zonder problemen verlopen.

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ook Vodafone en geen bereik beneden. Alleen boven.

Deel Deze Pagina