hallo meiden wie is er nog meer net begonnen aan ronde twee of kunnen de mama's onder ons vertellen of ze zwanger zijn geraakt in ronde een of twee of gewoon meiden die lekker wilden kletsen over ronde twee en hoevaak ze klussen per week hoop veel reacties op deze vraag ook al is tie mischien een beetje brutaal... hoeveel kluste jullie voor dat je zwanger raakte ongeveer per maand af....? groetjes monica
Ik ben zwanger geworden in ronde 3 ... Of nou wij begonnen pas in ronde 2 voor het eggie... Ik heb de "zwangermaand" ovu testen gebruikt om te kijken hoe mijn cylcus was .. Toen de test bijna posi was hebben wij geklust en daarna eigenlijk niet meer... Dus euhh tja 1 keer geklust in de maand en gelijk zwanger (Voel me bijna schuldig als ik sommige meiden zie die zolang bezig zijn) ...
Ik zit ook in ronde 2. Vandaag een behoorlijk positieve ovulatietest gehad. Goed teken dus al klopt mijn banner niet helemaal meer
Hoi, ook wij zitten in ronde 2. Ik heb deze maand ovulatietesten gebruikt en we hebben op 1 dag na (de 3e dag na de posi ovutest), het SMEP programma gevolgd. D.W.Z. vanaf dat 8 in de nieuwe cyclus om de dag klussen en vanaf de posi ovutest op die dag en de dag daarna geklust. Toen dag overgeslagen en die dag daarna weer. Tja ik ben nu eenmaal een control freak. Nu nog 8 dagen tot ik kan testen. Hou nu mijn langste cyclus aan dus als ik dan nog niet ongi ben durf ik pas te testen. Ik heb verder nergens last van. Geen kwaaltjes die duiden op een zwangerschap. Dus ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi wordt deze maand. Succes allemaal met zwanger worden. Groetjes Luna
Ik ben in ronde 1 zwanger geworden. Wij hebben in de vruchtbare periode om de dag of om de twee dagen geklust.
ja, ik ben nu ook in ronde 2 Ik moest eigenlijk gister of eergister ongesteld worden, maar is nog niet gebeurt. Ben 3 april voor het laatst ongesteld geweest, dus het zou toch een deze dagen moeten komen. Vorige maand was ik aan het ontpillen, maar toch lopen klussen om de dag. Nu hebben we deze maand iets minder geklust, maar wel rond mijn vruchtbare periode goed geklust. Nu maar hopen dat de ongesteldheid weg blijft. Als het over een week er nog niet is ga ik testen. Dus de 10e
wij hebben 1 ronde ont-pilt en daarna voor het echie, gelijk raak! (eigelijk dus ronde 2 maar toch ook ronde 1 hahaha)
Ik ben ook in ronde twee bezig en kan morgen testen. Zo'n beetje elke dag geklust rond de vruchtbare periode. Alleen wel al zo'n 3 dagen licht bruinverlies gehad begin van de week, maar hopen dat dit een innestellingsbloeding is, want een cyclus van 23 dagen is volgens mij wel erg kort. Ik ben normaal nl. ook giga erg ongi met helder rood bloed. Heb ook veel symptomen maar ja dat kan natuurlijk ook van het ontpillen komen. We zullen wel zien
wij hier na eerste ronde ontpillen daarna cyclus ernaar zwanger... helaas is het niet goed afgelopen en een curretage gehad... en nu na weer ongi te zijn weer ronde 1 na de miskraam en heb nu ovutesten besteld om te kijken wanneer me ei er is.. nu klussen we ongeveer om de dag soms 2 dagen niet en zodra ik rond me vruchtbare periode komt te zitten elke dag klussen en dan afwachten
Ik zit ook in mijn 2de ronde, alleen moet ik wachten tot meneer weg is! maar het word weer een spannende ronde! suc6 meiden
Hoi meid, Om te voorkomen dat dit weer een groepjes-topic wordt, doe ik deze dicht. Jullie kunnen je aansluiten in de NOD-lijst ! Groetjes, Josien