Hallo dames, Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en terwijl ik dit typ kan ik het nog steeds niet geloven . Het is nog zo onwerkelijk! MAAR ik maak me een beetje zorgen, iedereen om ons heen krijgt de ene miskraam na de andere. Ik durf hierdoor t gevoel niet helemaal toe te laten en echt blij te zijn. Er zullen vast meer meiden zijn die dit herkennen. Ben nu dus benieuwd hoe jullie eerst zwangerschap verlopen is. Is t in 1 keer goeg gegaan? of geindigd in een miskraam? Bedankt voor jullie reacties
Mijn eerste zwangerschap is zonder enig probleem verlopen. Geen bloedverlies ( tweede wel) geen andere nare of vervelende dingen Ga er lekker van genieten meid
Hier heeft iedereen om mij heen bij de 2e een miskraam gehad, dus ik ben daar nu ook hardstikke bang voor!!!! De eerste ging goed in ieder geval, hopelijk kan mijn lijf dat nog een keer doen
waarschijnlijk niet hetgene wat je wilt horen, maar mijn 1e zwangerschap is geindigd met een miskraam (met 5 weken) 2e zwangerschap ging goed, 3e hoop ik ook
Geen enkel probleem gehad (1e EN 2e zwangerschap!)... Het gaat veel vaker goed dan niet goed hoor!! Succes enne... GEFELICITEERD!
De eerste zwangerschap ging goed, sterker nog, het werden er zelfs 2 De tweede zwangerschap werd helaas een missed abortion (kwam ik achter bij de echo).
Eerste zwangerschap ging hier ook totaal zonder problemen. Dit keer wel een klein beetje bloedverlies met 14 weken, maar verder zonder consequenties! Dus eigenlijk twee keer zonder problemen. Het is logisch dat je angstig bent, het is ook heel wat. En ja, het kan misgaan en dat zou kl*te zijn. Maar je zult het pas weten als het zo is. Zorgen maken heeft helaas helemaal geen zin! De meeste zwangerschappen gaan gelukkig nog altijd helemaal goed met de nodige kwaaltjes en klachten van dien en een mooi en gezond kindje aan het einde. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar probeer je geen zorgen te maken! Liefs!!
Bedankt voor jullie reacties meiden! Ik ben nu wel wat gerustgesteld! Ik wens jullie allemaal een fijne en gezonde zwangerschap!
sorry zijn er niet meer opties dan miskraam of goed? ... Mijn zwangerschap is niet goed verlopen, ik ben met 27 weken en 6 dagen bevallen. met mijn zoontje is uiteindelijk wel alles goed gekomen, maar het was een zware periode.
Bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Ik zal mijn best doen om er gewoon lekker van te genieten. Is voor mijn kindje ook het beste. Ik wens jullie allemaal een fijne en gezonde zwangerschap toe!!
@ ons kleintje. Ik wilde de poll maar niet al te gecompliceerd maken, maar gewoon ja of nee. Zou niet weten hoe ik jouw voorbeeld in de poll had moeten verwerken. Gelukkig is het goedgekomen met je zoontje, kan me goed voorstellen dat het een zware periode is geweest. Is alles nog goed met hem? Verder niks aan overgehouden?
1e zwangerschap zonder problemen 2e werd een MA bij 12 weken 3e werd een bbz bij 8 weken 4e gaat weer zonder problemen.
Oh zo. misschien `anders` of `vroeggeboorte ` Maar dat doet er nu niet meer toe. denk dat je gewoon geruststelling zoekt en dat is natuurlijk heel herkenbaar. Niemand kan in de toekomst kijken en ook nu is bij mij gewoon `dom afwachten` (wel met heel veel controles en medicatie, ik verwacht een tweeling). Met mijn zoontje gaat het wonder boven wonder ontzettend goed, en heeft er niets aan overgehouden. Kijk dus toch een positief verhaal Geniet van je zwangerschap en let goed op de signalen die je lichaam afgeeft, neem je rust en eet gezond (en geen zoetstoffen en koffie, maar daar zijn de meningen over verdeeld.)
Een tweeling WAUW.... dat lijkt me ook heel bijzonder! Hopelijk blijft alles goed gaan! Ik besef ook wel dat er altijd wat kan gebeuren, ook al halen we de 12 weken...dus ik probeer het steeds meer los te laten en er gewoon van te genieten. Ik let inderdaad wel goed op mijn eten en drinken, de rest heb je helaas niet zelf in de hand he?
Hier is de eerste zwangerschap goed verlopen, wel de hele zwangerschap bloed verlies gehad, en vanaf 20 weken prematuur weeen, uiteindelijk de boel weten te rekken tot 41 weken en toen is ze geboren. wel had ik ook nog is een GBS bacterie. De 2e zwangerschap is zo goed als zonder problemen verlopen alleen de laatste weken veel harde buiken/voor weeen enz....is geeindigd in een spoed KS ivm een uitgezakte navelstreng, maar alles is uiteindelijk helemaal perfect verlopen! En nu de 3e zwangerschap enorm missenlijk geweest en voor de rest nergens last van tot nu toe!