Hee dames. Ff korte vraag.. zijn de luiers van de Lidl goed? Lekken ze niet door en sluiten ze goed aan?
Oke... Ik doe namelijk altijd mn boodschappen bij Lidl.. en haal luiers bij jumbo.. maar vind t handiger om alles bij 1 winkel te halen. Vandaar mijn vraag
Oke... Ik doe namelijk altijd mn boodschappen bij Lidl.. en haal luiers bij jumbo.. maar vind t handiger om alles bij 1 winkel te halen. Vandaar mijn vraag
Je kan altijd een pak proberen, zijn maar 7,50 ongeveer. Hier lekken ze eigenlijk nooit door tenzij ze voor de nacht erg veel drinken maar dat gebeurd zelden.
Hier zijn we heel erg blij met de lidl luiers, voorheen alleen maar luiers van pampers gehad. Allerlei merken geprobeerd, resultaat was iedere keer toch weer doorlekken in de nacht. Met de lidl luier hebben wij dit nog niet gehad. Het is het proberen waard, ik denk dat het voor veel kindjes juist weer anders is, maar hier willen we niet meer anders! succes!
Ik vond Lidl juist erg slecht, mijn dochtertje lekte er overdag binnen een uur of 2 mee door terwijl ze dat met andere luiers nooit heeft. Aldi luiers zijn wel prettig.
Hier ook fan van Lidl. Goede pasvorm en geen irritatie of lekkages ( met uitzondering van tandjesdagen !
Wij gebruikten ook altijd de luiers van de lidl. Zaten echt heel goed en ze lekte eigenlijk nooit door. We hebben veel andere luiers geprobeerd maar daarbij lekte ze snel door (vooral 'snachts) of ze kreeg luieruitslag.
ik vind de liddl luiers helemaal niet slecht. Wel vind ik ze kleiner vallen en had hij er eerder een grotere maat van nodig dan van een ander merk. En dan haalde hij de kg nog niet eens, maar dat had ik een paar weken later ook met pampers. Hij blijft er goed droog in, zoon plast heel veel. Wel vind ik ze een stukje stuger dan een soepele pamper, maar dan vind ik van bijna alle merken wel in vergelijking met pampers.
Ik vond ze niks. Veel doorlekken. Wel tevreden over Aldi en heb nu een pak AH die ook wel oke zijn. Nu plast ze ook een stuk minder dan eerder dus dat kan ook verschil maken.
ik vind ze super, we gebruiken ze na allerlei testrondes met alle denkbare andere merken alweer ruim anderhalf jaar. amper meer lekkages. je kindje moet alleen niet fors zijn. ze zijn vrij smal. maar voor ons is dat juist perfect. de aldi is een goede tweede, maar die geven soms nog weleens van die gelbolletjes af als je net iets langer wacht met verschonen. en een keer meer lekkages zeker s'nachts. voor s'nachts vinden wij ze niet geschikt.
Ik gebruikte altijd kruidvat luiers, maar sinds de laatste verandering krijgt mijn zoontje er uitslag van. Toen ben ik over gegaan op Lidl luiers en ik vind ze perfect!
Hier ook een fan van de Lidl luiers. Ben blij dat onze jongste nu ook over kan naar de Lidl luiers. Geen gedoe meer met stinkende,doorlekkende pampers van andere merken. Dat is dan ook het enige minpuntje,ze zijn er pas vanaf maat 3.
ik vind die van de lidl prima. Maat 3 lijkt wel wat groter dan pampers maat 3. Maar ze stinken in ieder geval niet zo als die pampers. Wel even wennen dat ze stugger zijn dan pampers.
ik vind de lidl luiers niet zo fijn. als de kleine heeft geplast krijg je een hard-dik stuk tussen de beentjes... zag trouwens wel dat er nu een nieuw soort is met een blauw-laagje... dat beter moet absorberen.... misschien toch nog eens proberen, in duitsland bij lidl zijn ze trouwens nog goedkoper 6,50 per pak. wil deze binnenkort ook eens meenemen. wie weet zijn deze anders.. er staan wel andere plaatjes op. ze hebben bij de duitse lidl trouwens ook best veel soorten babyvoeding in potjes zoals fruithapje enz..