Vanaf vannacht elke keer kramp in mijn onderbuik nu ongeveer elk half uur en houd ongeveer minuut aan Kan dit het begin zijn? Vanaf vanmorgen ook bloed verlies en slijm... Ben benieuwd of het Door zet
Klinkt als een beginnende bevalling. Misschien ben je nu inmiddels al bevallen? Ik had vannacht een uur lang regelmatige weeen , maar geen ontsluitingsweeen (vk was gekomen) nu weer afgezakt .. Baby is wel erg rustig voor zijn doen misschien een teken. Succes of misschien zelfs: gefeliciteerd.
Was indd een beetje voor werk aangezien ik 7 maart om 3.43 ben bevallen van een gezonde zoon l.evi 2950 gram na een zwangerschap van 41.4 weken spannend mama sita Hoeis het nu?
Aaaaw gefeliciteerd! Alles goed gegaan? Hier is het weer afgezakt misschien neemt het vanavond/vannacht weer toe en ik hoop dat het dan doorzet. Tussen week 30 & 34 ben ik al 3x opgenomen geweest met vroegtijdige (ontsluitings) weeen die geremd werden. Nu ben ik 37.1 en nu hij mag komen houdt hij het spannend haha. Geniet saampjes van jullie kraamtijd!