Ik zat op de 'blauwe' wolk!! Onze zoon is 28 febr geboren, dus inmiddels 1 week oud . De borstvoeding gaat heel goed en onze kleine man doet het super. Andere dames al bevallen??????
Ik hoop het ^^ ik lig nu in het ziekenhuis voor een ctg en echo ivm minder leven voelen. Harde buiken zijn er wel genoeg maar het zet allemaal niet door.
Hè dames, ik was 7 maart uit gerekend nu dus 1 dag overtijd. Ik heb nergens last van geen harde buiken geen andere dingen wat er op kan wijzen dat ik snel ga bevallen. Als ik volgende week vrijdag nog niks merk gaat ze me strippen en kijken of ze daarmee de bevalling een handje kan helpen. Wij krijgen een meisje, en het is onze eerste kindje. Dus erg spannend. Is iedereen ondertussen al bevallen of ben ik de enige hihi Groetjes
@jackystory, hier ook nog op wacht hoor Vandaag 41+2 en moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor een ctg+echo en kreeg gisteren de tip om hard na te denken over een inleiding.
wat spannend, ben je al gestript? wat zou je willen denk je dat je ingeleid wilt worden? weet je al wat jullie krijgen? mvg
Hihi wat een hoop vragen ^^ afgelopen dinsdag en donderdag ben ik gestript, maar mijn lichaam heeft er nog niet veel zin in geloof ik. Maandag staat strippoging 3 op de planning. Ik twijfel heel erg over het inleiden. Ene kant ben ik voor, want langer over tijd lopen vind ik niet echt fijn, begin steede vermoeider te worden en stiekem ook wat ongeduldiger, maar aan de andere kant laat ik liever de natuur het werk doen zo lang de baby of ik geen gevaar lopen. Wanneer ik ingeleid wil worden kan ik dat gewoon aangeven en zullen ze dat doen. Het voordeel van langer dan 41 weken zwanger zijn Hetgeen waar ik ook mee zit is dat omdat er echt net genoeg ontsluiting was om een klein beetje te kunnen strippen en er nog niks verweekt was, ik bang ben dat ze niet gelijk kunnen inleiden en eerst zullen moeten primen. Dat kan betekenen dat ik in het ziekenhuis moet blijven en laat ik nou echt niet kunnen slapen met andere mensen in eenzelfde ruimte heeft mij bij mijn man ook een paar weken gekost... hehe Straks alles maar eens bespreken als ik er toch ben! Oh, en we krijgen een meisje ^^
he wat leuk dat je reageerd hihi. Ja een hoop vragen he haha. Ik word misschien vrijdag gestript maar spieken hoop ik dat bevallen ben. Haha Lijkt me zo pijnlijk dat strippen. als.het bij mij langer duurt dan volgende week zondag ga ik vragen of ze mij willen inleiden, wil ook het liefst dat het natuurlijk gaat. Maar ik herken het moe zijn en ongeduldig zijn. En ja wat is verstandig voor de kleine. Lijkt me niet prettig als je steeds minder ruimte heb. En het vruchtwater word ook minder. Is het dan nog verantwoord. Haha wat jij met slapen hebt heb ik met naar de wc gaan. Lijkt me om in het ziekenhuis naar de wc te moeten. Hihi Leuk een meisje. Xxx jacky
Ik vond het strippen eigenlijk best wel meevallen, dus daar zou ik me niet al te druk om maken Alleen naderhand een beetje een beurs gevoel. Ben een rondje gaan lopen en toen was dat ook weer weg. Gisteren heb ik nog een echo gehad en hier was gelukkig nog voldoende vruchtwater aanwezig. Navelstreng was ook goed doorbloed, dus daar maak ik me dan geen zorgen om. Zit nu in het ziekenhuis te wachten op een ctg. Het is hier qua temperatuur echt net een sauna
Ik vind wel dat je goed in de gaten gehouden word. Ik krijg geen echo, of iets anders pas na de 41 weken denk ik. in die ziekenhuizen is het altijd erg heeft haha. Ik ben blij dat je Zegt dat jij niet zo veel pijn had tijdens het strippen. Ik had allemaal horror verhalen gehoord. xxx
Ik voelde de baby minder bewegen, vandaar dat ik de echo kreeg. Vandaag weer 1 gehad, maar het vruchtwater was nu wel aan de weinige kant. Morgen gaan ze dus inleiden. Waarschijnlijk eerst nog primen dmv een ballon. Ben echt heel erg benieuwd. Eens kijken of ik kan slapen vanavond...
O wat spannend zeg. Ik hoop ook dat je een beetje kunt slapen. Heb je alles al.klaar staan? Nou ik hoop dat alles goed gaat morgen, hoe laat moet je daar zijn. Spannend de hihi
Moet er om half 9 zijn. VROEG! Alles hebben we al klaar staan inderdaad. Wiegje moet eigenlijk nog opgemaakt worden, maar dat mag de kraamzorg doen, want ik heb geen idee hoe dat moet hihi
Zo nu een berichtje van mij Op 4 maart om 0:16 is onze zoon geboren. Na een bevalling van 8,5 uur. Hij doet het zeer goed en is inmiddels weer op geboortegewicht. Waardoor we morgen voor het eerst naar buiten gaan ik kan niet wachten....
Het klinkt als mijn verhaal Ik heb ook eerst een ballon gehad en toen ingeleid. Mijn ervaring is positief!!! Uiteraard was een 'natuurlijke' op gang gekomen bevalling fijn geweest maar het was in mijn geval ook beter. Veel succes!!!