Jeeej gefeliciteerd. . Fijn dat t allemaal goed gegaan is!! Wij wachten nog even verder....grrrrrr.....
Ik meld me ook.. overmorgen uitgerekend. Menstruatie pijn gehad, rugpijn, harde buiken... en nu weer niks! Nog even geduld dus.... Lovemyboys gefeliciteerd!
Hier ook! Maar dan wel morgen uitgerekend. Ook menstruatie krampjes, en harde buiken. Nu weer niks. Deze namiddag controle gehad, maar nog geen ontsluiting....... Spannend he!
Mano 82 doen ze dat altijd daar dan? Bij controle kijken of er ontsluiting is? Wel balen he als het weer weg gaat al die voortekenen. Ik heb nu pas 24 feb weer een afspraak op precies 41 weken dus. Dan zouden ze gaan strippen.. hoop echt dat ze ee dan al is.. Zie sowieso nogal tegen t strippen op.
Nou ik meld me.. Morgen 40 weken en vanavond zijn mijn vliezen gebroken. Vk net alles gecheckt, alles was goed, nu wachten geblazen op de weeën.
Zet m op leed!!! Bestond er maar een sticker die je op je buik kon plakken, en zodra t gaat beginnen hij verkleurd... Dat eeuwige wachten, en al die voortekenen, ik ben dr klaar mee!!!! Heerlijk dat ik dat hier kwijt kan
Lovemyboys gefeliciteerd! Leed succes, hopelijk ben je bezig hihi. hier juist vrij weinig voortekenen dus zou zo denken dat k nog n maand moet haha. succes dames!!!
Gefeliciteerd lovemyboys! Hier nog steeds aan het wachten op weeën die regelmatiger en sneller komen.. Wel wat weeën maar niet genoeg volgens mij.. morgenvroeg waarschijnlijk naar het zkh. Om half 3 vannacht is het namelijk 24 uur geleden dat mijn vliezen braken...
Hoe is het dames?? Hier weer een nachtje gerommeld flink diarree gehad dus gaat goed (NOT) Ik word onderhand chaggi!!
Helemaal mee eens!! Ik zei al tegen mijn man, is er ook niet een bevallingstest zoals een zwangerschapstest
We moeten het op de markt brengen hihi... Worden we nog rijk Mijn vliezen zijn vanacht gebroken.. mn geklaag heeft geholpen!! Af en toe weeën. . Moet ff doorzetten.. Ben onder douche geweest, aangekleed en zit klaar voor de weeën. . Kom maar op!!!!!