Wie nog meer uitgerekend en zit op 'wacht'

Discussie in 'De bevalling' gestart door Klein, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Oh spannend dames, ik ben benieuwd!!

Ik heb gisteren even een domper moeten verwerken:(
    Afgelopen vrijdag had ik urine ingeleverd omdat ik dacht blaasontsteking te hebben, dat bleek te kloppen. Gisteren werd ik door huisarts & vk teruggebeld dat in de kweek streptokok B zit!! Dus niet thuis bevallen en meteen naar het ziekenhuis als ik weeën krijg of als mijn vliezen breken. En dan aan een antibiotica infuus.

Pff achteraf opgelucht dat ik nog niet thuis ben bevallen!!! Maar wel even afscheid nemen van het mooie plaatje om thuis te bevallen:(

2. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend Klein, zeker als je echt van plan was om thuis te bevallen. Maar wel fijn dat ze erachter zijn gekomen!!

Ben ook benieuwd naar babynieuws vandaag! Ik verwacht hier in ieder geval NIKS :)

3. Kiki33

Kiki33 Bekend lid

30 sep 2009
    705
    9
    18
    Jeetje Klein das schrikken! Jammer dat je nu moet schakelen maar in t zkh ben jij en je kleine nu wel t best op plaats. Mss helpt je dat bij t schakelen. Denk aan je!

Hier zijn de weeën nog niet begonnen. Af en toe wat krampjes maar stelt niets voor. VK is even geweest. Vruchtwater is idd vruchtwater en zag er goed uit. Mn bloeddruk en temp is goed en ook de kleines hartje klonk goed. Dussss geduld maar weer. Nog max 48 uur :D

4. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.826
    3.612
    113
    Jeetje Klein, dat is echt vervelend. Maar gelukkig kom je er wel op tijd achter. Hopelijk snel een tripje ziekenhuis!

5. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Niet leuk klein! Hopelijk wel gauw je kleine ontmoeten...

Hier gebeurt ook helemaal niks snif.

6. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Kiki!! Schiet het al op?

7. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    He dat is balen klein :(

Hier weer niksss. Ook geen voortekenen. . Pff. Geduld raakt wel een beetje op stiekem.

8. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier ook nog niks... hoewel de gyn me na de monitorcontrole deze ochtend liet weten dat het nu waarschijnlijk niet meer zo lang zal duren...
    Tja daar schiet ik ook niets mee op.
    Waarop de vk zei "er niet op wachten hé, doe gewoon de dingen zoals je die anders zou doen"
    :( Huh?? Zal ik gewoon effe naar zee gaan 50 km verderop en een wandeling maken of effe gaan shoppen in amsterdam? ;)

9. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, makkelijk gezegd! Het ellendige is dat je niet weet wanneer het begint en hoe snel/langzaam het dan gaat.
    Ik ga ook niet op stap hoor. Blijf lekker in de buurt. Je weet maar nooit. Ja, het kan ook nog bijna 2 weken duren, maar het zou ook zomaar straks kunnen. Ik neem geen risico's :D

Hier dus ook nog geduldig aan het wachten ;)

10. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Met man erbij zou k nog gerust op pad gaan haah alleen niet verder dan de bakker ;)

Heb nu ongi gevoelens...nu dus weer alert...zou ie eindelijk indalen of zou het toch een begin kunnen zijn? Pff lastig die onzekerheid hihi.

Man werkr.ook op n halfuur afstand..is net weg en dus pas wat voor middernacht terug...fijn idee :p

11. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja duurt lang zo he.
    De vkzei dat ze er helemaal klaar voor ligt. Ja leuk maar ze komt maar niet :p
    Ik probeer wel bezig te blijven, thuis schoonmaken, naar mijn paarden etc.
    Anders maak je jezelf helemaal gek denk ik!

12. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja je kan niet gaan 'zitten' wachten!! Vk zei 3 weken geleden al: dat kleintje laat niet meer lang op zich wachten hoor, geniet nog even:cool:;)

13. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vooral dat 'geniet nog even' doet het hem hahaha.
    Slapeloze nachten, overal pijntjes en lichamelijke ongemakken, gewoon heel ongeduldig nieuwsgierig naar je kind.... waar moet je precies van genieten dan :p

14. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Haha ja idd!!! Die buik zit in de weg, 3x per nacht eruit omdat je moet plassen :D En in het voren bijslapen werkt echt niet

15. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    En niet te vergeten het gezeur van mensen om je heen "is ze er al? ?"
    "Heb je al weeen?"
    :p

16. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Of ben je het al zat?
    Hou je het nog vol?
    Beeb laat wel op zich wachten hè. ...

Hahaha.
    K kan nog wel wachten hoor maar mn ticker zegt dat t tijd is waardoor je overal wat achter zoekt..hihi.

17. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Was gister wat minder actief op fb, zoals vaker maar goed. Gelijk commentaar..
    Nou ja ze bedoelen het leuk moet je maar denken.

Nog steeds niks dus! Wel vannacht flink ongesteldheidsgevoel met krampen enzo. Ook kn mn rug. En vanochtend was t weer weg..

18. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik heb eens opgezocht hier op het forum en ik kwam deze poll tegen:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/172484-poll-hoeveel-weken-zwanger-toen-bevalling-begon.html
    Blijkt dat 1 op 5 vrouwen die antwoordde, na 41 weken bevallen is, is blijkbaar niet zo uitzonderlijk om overtijd te zijn.
    Ik probeer alleszins rustig te blijven :)

@ vivvv: Hier ook pijnlijke krampen en ongi gevoel, eergisterenochtend was dat, maar heeft niet doorgezet...

Nu af en toe nog lichte krampjes en heel vaak harde buiken...
    Morgen weer aan de monitor en check up... stiekem hoop ik op een keizersnede volgende week want ik word elke dag iets angstiger om te bevallen wegens litteken vorige ks en het feit dat mijn gyn niet wil inleiden :(

Veel succes met wachten meiden!!

19. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja dat ongesteldheidsgevoel heb ik ook af en toe.
    A.s maandag wordt ik gestript, als er nog niets is gebeurd ;) Volgens vk reageren vrij veel vrouwen hier op. Wat is jullie ervaring??

Ja grappig hoe iedereen ermee bezig is om ons heen :D we hobbelen gewoon maar door! Wat doen jullie nu nog overdag??
    Ik ben naar de bakker geweest, klein boodschapje gedaan en een boterkoek staat in de oven:cool:

20. vivvv

vivvv Actief lid

14 jun 2013
    162
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik word ook maandag gestript Klein..
    Zie er vreselijk tegenop, hoop zo dat ze er dan al is.
    Hoorde dat het bij de 1e minder kans is dat het werkt. En dan word ik woensdag weer gestript..

Ik ben aan de schoonmaak geweest en op stal mijn paarden uitgebreid gepoetst.
    Beetje bezig blijven. .
    Mano82, vervelend is dat he. Als het niet doorzet. Aan de andere kant, helemaal geen tekenen is helemaal vervelend..

Deel Deze Pagina