Je hoeft geen voortekenen te hebben. Was bij mijn andere kids ook niet Maar strippen lijkt me ook niks. Afspraak staat al wel... Ik hoop echt zo erg dat dat niet nodig zal zijn!!!
Nee strippen lijkt me ook niet wat maja misschien helpt het!! Ik hoor er ook wisselende verhalen over. Sinds een uur of 8 wel soort van buikpijn die met vlagen terugkomt, zou er dan toch wat gaan gebeuren?? Door al die voorweeën geloof ik het niet meteen! Nog maar even aanzien...
Nou het stopte gisteravond toch weer, nu rommelt het wel weer flink. Naja we zien het wel weer!! Ons ventje is wel wat rustiger sinds gisteravond, hij kan ook nooit zoveel ruimte meer hebben
Oo jammer! Wanneer ben je precies uitgerekend Klein? Hier nog volop ruimte. Vandaar dat baby ook ruim boven mijn bekken zwemt en nog lekker hard tegen mijn ribben aan duwt... Hopelijk babynieuws dit weekend
Met de eerste en nu ook weer altijd rustige kindjes gehad in de buik. De vk vroeg zelfs of het normaal was dat de baby zo rustig was. Ja hoor enkel 's morgens en 's avonds actief. Wat er 's nachts gebeurt geen idee want dan slaap ik. De eerste voelde ik dan wel meer tijdens de laatste weken, die was zijn kont nog aan het keren denk ik. Nu ook iets meer dan een week dat ik wat meer activiteit voel maar geen tekenen die op een aankomende bevalling wijzen. En gelukkig ook niet constant mensen die vragen of er al schot in de zaak komt of dat de kleine er al is.
Oo, hier wel. Zodra ze mijn man zien lopen, vragen ze meteen of de baby er al is. Volgende week weer naar het schoolplein en dan zal het nodige commentaar ook wel weer komen... Hier worden ze steeds drukker. Deze baby is echt constant bezig!! Maar 's avonds en 's nachts lekker rustig Ik slaap ook gewoon super. Was bij de andere twee wel weer anders.
He paprikaas ook dezelfde datum of niet Hier weer niks.. nu ook geen gerommel meer, enkel.meer vochtverlies. . Hoe kunnen jullie nog goed slapen zeg ik word steeds wakker van pijn in mn ribbben of benen..
Ja zelfde datum. . en idd fijn dat jullie wel goed kunnen slapen Haha hier ook constant wakker. . Ook hier geen enkel teken
Ik was de 15e uitgerekend. Voor mij is het vreemd dat hij zo stil is want hij was altijd een stuiterballetje Normaal gaat er geen uur voorbij of er worden een aantal flinke schoppen uitgedeeld en veel geschuifel. Ik of mijn man hoef de hand er maar op te leggen en daar is meneer weer!! En Hij ligt al sinds 37+3 vast in het bekken Hier ook veel vragen/telefoontjes/smsjes hoever het staat
Oh wow! Dan ben je al lang aan het wachten!! Gelukkig zit hij wel vast. Gaat hier niet meer gebeuren.
Ben de 27e uitgerekend, maar zit me nu toch met een onrustige buik... Misschien dat ze alsnog aan het indalen is, ik hoop het
Ben slijm prop verloren.. hehe eindelijj gebeurt er iets. Al zegt t niet zoveel haha ben er toch blij mee. Klein nog 2 dagen voor mij uitgerekend dus. . Geduld word wel getest zo he hihi Cream is het je 1e?
Ja idd maar wachten wordt beloond zeggen ze Hier ook al flinke voorweeen gehad maar tot nu toe steeds niet doorgezet.
Hier toch wel steeds harde buiken gecombineerd met lage rugpijn en krampen.. hoop dat het doorzet.. en niet te snel want dr is feest bij de buren dus dan weet meteen iedereen het Klein hoop voor je dat t volgende keer wel doorzet! En ja het word beloond volgens mij haha..
En vivvv, al verandering? Succes als het zou doorzetten!! Hier nog steeds niks, al heb ik het gevoel dat de ooievaar vlakbij is... Af en toe krampen, harde buiken, mijn buik lijkt nu wel een basketbal, heel strak en hard. Ik weet nu wel zeker dat ik ten laatste woensdag zal bevallen Dus nog max. 5 dagen!
Ja met ruggeprik in het zh nu.. Kreeg rons 1900 weeen.. rond half 2 braken mn vliezen en gelijk om de 2 a 3 min fikse weeen.. had 4 cm toen en uren later nog maar 1 cm wr bij.. ruggeprik gevraagd ik trok t nie meer!! Nu waren se weeen wat afgezwakt dus zit aan de opwekkers envoel ze door de prik heen.. duurt lang zo..