Ben ook heel blij dat ze in dit zk inleiden met 41 weken. In mijn zk doen ze het ook pas later. Ze doen het trouwens met een ballon, weet iemand wat dat inhoudt?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe de vk hier staan tegenover inleiden. Zal het denk ik woensdag wel horen, ben dan 39+6. Hoop zo hard dat ik voor die tijd nog wat kan uitrusten...
Ja het idee dat je kindje er snel uitkomt vind ik ook apart!! Waarom is een keizersnede slecht voor jou?? (Als ik vragen mag!) Ik hoop vurig dat er vannacht nog iets gebeurd, morgen anders strippen. Ik moet zeggen dat ik er wel tegen op zie je leest/hoort zoveel verschillende verhalen erover!! Qua energie/emoties zit ik er flink doorheen dus ben ook erg 'bang' dat ik niet reageer op het strippen en dat ik nog méér dagen moet rondlopen.
Zo! Gister om 15.00 bevallen van een prachtige dochter, L ouise We zijn helemaal in de wolken! Succes voor iedereen die nog op wacht zit!
Wow, vivv!! Gefeliciteerd!!! Ik hoop het ook voor je Klein. Ik snap dat je er tegenop ziet. Heb ik ook. Ook vanwege de verschillende verhalen... Ik duim voor je dat het vannacht gebeurt!! En dan hoop ik dat ik met je mee kan doen
Ja laten we daarvoor gaan!! Duimen maar het scheelt dat ik om 11 uur al mag, we hoeven niet de hele dag te wachten!! En wanneer jij? @vivv Gefeliciteerd, geniet ervan!!! Alles goed gegaan?
Ik nog niet haha. Vandaag dus echt over tijd maar loop nog lekker rond Deze voormiddag nog boodschappen gedaan, man zag het niet zitten dat ik alleen de deur uitging maar moest toch gebeuren. Ga echt niet op de bank zitten wachten hoor al zou mijn man dat het liefst wel zo zien.
Ks mano? Waarom dat? Hopelijk zet het door sanny!! Elisje ook nog niet. De baby's maken het wel spannend!!
Ja hoop het ook....weet ook niet zo goed of ik al moet bellen. Ze zeggen altijd met om de 5 min regelmatige weeën. Alleen de vorige bevalling had ik die ook niet. En zat toen al op 4cm ontsluiting.
Misschien toch even bellen en uitleggen hoe het de vorige keer ging. Beter te snel bellen dan te laat
Nou hier een soort van gestript, ze konden er niet echt goed bij Dus het zal wel niets uithalen!! Maar wel een stevig gesprekje gevoerd over de gang van zaken De vk hier is helemaal vd natuurlijke weg en wilde dus verder niets doen tot 42 weken. Goed aangegeven dat mijn lijf er helemaal klaar mee is!! En nu moet ik morgen naar zkhuis voor ctg/echo etc. En gaan we voor inleiden. Morgen alles uitvoerig bespreken opgelucht dat er iets gaat gebeuren!!
Apart dat ze er niet bij konden?!?! Ik zit eraan te denken om niet te laten strippen... Goed dat je het toch hebt aangegeven en dat er stappen ondernomen worden klein!