Wie nog meer uitgerekend en zit op 'wacht'

Discussie in 'De bevalling' gestart door Klein, 9 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Hier nog helemaal geen teken dat de kleine er al zin in heeft om eruit te komen. Wel dagelijks natuurlijk op z'n minst 6x de vraag "is het er al?!" van allemaal mensen.

@Elisje, haha, hier is het niet mijn man, maar zijn het vrienden die steeds zeggen dat ik thuis moet blijven, want stel nou dat... Manlief wou wel dat ik een zeiltje oid in de auto zou leggen, mochten we daarmee weg gaan en de vliezen zouden knappen, dan blijft het ten minste nog een beetje droog :p

2. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    @Sanny hopelijk zet het door, succes :)

@mano het eind van het wachten is in zicht dan voor jou :)

@Cream ja vrienden waarschijnlijk ook wel maar ga echt niet overal gaan zeggen dat ik boodschappen ga doen ;)

3. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    @Elisje, niet?! :eek: Waar gebruik je Facebook dan voor? :p
    Ik was afgelopen weekend in de kroeg en daar kreeg ik steeds de opmerking te horen. Die kroeg is dichterbij het ziekenhuis dan de supermarkt.

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    De eerste is met ks geboren wegens stuitligging, de gyn wil nu dus niet inleiden omwille van litteken, wil geen risico's nemen. Hier in BE is blijkbaar inleiden met ballon niet gekend. Heb nog niets van ontsluiting en strippen lukt dus ook niet.
    Eerste ks was goede ervaring dus hopelijk deze keer ook weer ok! :)
    Veel succes aan alle dames 'op wacht'!

5. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen!!

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    thanks!

7. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Succes inderdaad! :D

Vanaf wanneer controleert de verloskundige eigenlijk op onsluiting etc? Hier hebben ze dat nog helemaal niet gedaan eigenlijk.

8. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doen ze nooit (bij mijn vk). Volgens mij alleen als je ernaar vraagt.

9. Paprikaas

Paprikaas Bekend lid

16 jun 2013
    555
    5
    18
    Hier inmiddels ook bevallen met en spoedkz!

Mano succes

andere dames hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten

10. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Gefeliciteerd! Alles verder goed?

Wij vandaag naar het ziekenhuis voor ctg etc. En afspraak maken voor inleiden, eerst even alle onderzoeken afwachten. Ik ben blij dat het eind in zicht is!!

Andere dames, hoe gaat het?

11. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Gefeliciteerd parikaas!

Alle dames die vandaag ks/inleiding/hopelijk een plan van actie ;) krijgen, success en hoop dat jullie snel je kindje in de armen mogen houden.

Hier alles rustig dus we gaan maar lekker door met de alledaagse dingen. Gisteravond wat heen en weer aan het grappen met nicthje. Zei al van ja ik denk dat ik weet waarom deze lekker blijft zitten. Te lui om eruit te komen, net als papa.

Of ze was one born every minute aan het kijken... Zeg ik wil je me iets duidelijk maken dan? (dat ik moet opschieten hehe)

Maar ik kan het allemaal best wel hebben, ik heb nergens last van en dan is het gewoon wat langer wachten. Maar zoals sommige dames met al het gerommel dan zou ik er ook wel mee klaar zijn.

12. Sanny

Sanny Lid

13 sep 2011
    85
    0
    0
    Dordrecht
    @ Paprikaas...gefeliciteerd!

Hier ondertussen bevallen van een gezonde zoon. Ging heel snel, om 7 uur zijn de vliezen gebroken bij 3cm en om 8 uur lag hij op mijn buik. En dat met een stuitbevalling :) Mag zo lekker weer naar huis.

andere dames veel succes en hopelijk hebben jullie ook snel jullie kleintje in jullie armen.

13. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Gefeliciteerd Sanny. Ben heel blij voor je dat het zo vlot is verlopen en dat het allemaal goed is gegaan.

Nu deze stuit nog haha. Het is koppige ;)

14. arwin

arwin Lid

14 nov 2012
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag de 40 weken gepasseerd. De afgelopen weken veel gerommel maar zet helaas niet door. Hopelijk komt de kleine snel... Morgen naar de vk en donderdag naar de gyn

15. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Gefeliciteerd Paprikaas en Sanny!

Hier schijnt mijn buik wel erg druk te zijn, vooral wanneer ik lig te slapen en lekker tegen mijn man aan lig gekropen :p Zelf geen last van dus! Verder nog niet het idee dat ze eruit wil.

16. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Paprikaas en Sanny!!

Ik ben vanochtend thuis bevallen van onze zoon. Strippen was niet nodig! :D Het ging super snel en heb nergens last van. Alleen een beetje moe, maar da's logisch :)
    Het is een heerlijk mannetje van 8 pond. We zijn verliefd!! :)

Succes nog zwangere dames!!

17. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Gefeliciteerd lilou :)

18. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Gefeliciteerd dames :)

Ik word morgen ingeleid!! Gisteren bij gynaecoloog, had ik 1 cm ontsluiting en heeft ze nogmaals gestript. Alles wat extra aan cm meekomt is fijn!! Nu vanochtend slijmpropje verloren en wat oud bloed. Ook veel harde buiken sinds gisteren dus misschien helpt de natuur nog mee ;)

19. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hopelijk wat sneller maar het einde is nu eindelijk ook voor jou in zicht.

Hier nog altijd rustig, dus we wachten maar af. Ergens hoop ik wel nog dat het vandaag begint want heb echt geen zin om morgen naar de vk te gaan.

20. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ja geeft wel een lekker gevoel dat je weet dat er iets gebeuren gaat.

Ik vond het vreselijk dat ik toch weer naar vk moest haha, dat bevestigde steeds mijn 'nog-niet-bevallen' status:D

Deel Deze Pagina