Hoi, Ons meisje ligt lekker in de stuitligging. Ik ben nu bijna 36 weken zwanger en ze willen aanstaande vrijdag ons meisje laten draaien. Doet dit vel pijn, wat is de kans van slagen? Ze ligt met der koppie bovenin en in een v vorm naar beneden met haar benen weer recht omhoog. Ze ligt dus met haar billen bij de opening.. zucht* Kan ik haar zelf ook draaien of een houding aannemen haha zodat ze draait.. gr,
Mijn ervaring: ja, het deed ontzettend veel pijn. Ik dacht dat ik best een hoge pijngrens had, maar jeetje..... En resultaat: 4x geprobeerd, maar niet gelukt. Uiteindelijk voor een geplande keizersnee gekozen. Dat is me ontzettend meegevallen en ik kijk er heel positief op terug. Maar dit is mijn ervaring en iedereen beleeft het anders. Gelukkig lukt het ook wel bij veel dames! Alvast succes!
voor de draaipoging gaan ze eerst kijken of het uberhaupt wel mogelijk is. Daar is het voor mij gestrand... Daarna geplande ks (dochter lag met haar voetjes onder haar billen, dus mocht niet eens natuurlijk bevallen...), die is me 100% meegevallen.
onze dochter lag ook ook zo. en omdat ik van de 1e heel snel ben bevallen wilden ze perse met 35 weken al draaien, ondanks dat ze klein was en de kans dan groot is dat ze terugdraait. kortom... 1 draaipoging gehad op vrijdag, gelukt en op maandagochtend is ze geboren. ja doet pijn en ik ging bijna van de wereld af door de weeenremmers die je krijgt aan infuus. achteraf geluk gehad want navelstreng bleek vrij kort te zijn (was niet gezien op voorafgaande echo) oh ja daarna nog 3x echo van de heupjes gehad omdat ze zo lang in stuit had gelegen.
Ja de versie deed pijn en helaas ook helemaal mislukt. Is dus een ks geworden. Ik zou nooit meer een versie proberen, maar ik begreep dat als het goed lukt het niet zo pijnlijk is. Dus hopelijk heb je geluk.