Ik ben ook terug gezet naar 7 oktober, ipv 10 oktober hihihi Gek idee he?! dan zijn er 4 op 7 okt. uitgerekend...
Goedemorgen Het zonnetje schijnt weer ! Heb ik wel ff nodig... hihihi!! Beetje down, en zo ontzettend moe op t moment... breng al 2 dagen bijna hele dag in bed door... en helpt het: niet echt... Straks meisje naar psz brengen en dan ff niks. Vanmiddag ff lekker naar buiten, miss ff langs kinderboerderij ofzo. Fijne zonnige dag!
Goedemorgen! Hier al wakker vanaf 4 uur: batterijen brandmelders waren op dus die bleven om de 5 minuten piepen :x Toen was ik klaarwakker en dat bleef ik omdat ik boos was op manlief: die had ik namelijk gisteren gevraagd om ze los te halen en dat had hij niet gedaan:x Dus na mijn zeer opstandige razernijpreek heeft hij mij eerst hard uitgelachen en toen mijn ontbijtje op bed gebracht Hier ook al 4 echo's gehad, dus ook ik dacht: nu pas de eerste echo??? Terwijl het eigenlijk heel normaal is haha. Vind het geduld dat jullie opbrengen wel knap hoor! Dames met een afspraak vandaag veel plezier en succes!!! En voor degenen die vrij zijn: ik ben heel jaloers!
Ik ben ook jaloers op de dames die vrij zijn vandaag Ik zit op me werk en kan mijn oogjes nog net open houden! Gister naar Miss Saigon geweest en pas om 12 uur thuis en dan lig ik normaal allang op me bedje! Echt super voorstelling, heb genoten en de laatste 10 minuten gehuild heerlijk he hormonen en zielige verhalen! Have fun voor de dames die vandaag een echo hebben! Liefs
linda1984 das mooi balen zeg dat je zo vroeg wakker werd tip: wij hebben van de week een batterij voor brandmelder gekocht.. schijnt 10 jaar mee te gaan.. ben je daar even vanaf! was bij de bouwmarkt gisteren bij ikea geweest kids nu uit logeren...ik ben druk aan het opruimen.... moeten plek maken op slaapkamer oudste... opruimen van speelgoed/ kleren uitzoeken e.d. ben niet zo vaak zonder kids thuis.. dus nu heel druk bezig (even pauze ) het is de bedoeling dat de jongste bij de oudste op d ekamer komt (plek zat, dat wel maar de oudste moet aan het idee wennen.. dus doe steeds wat)
Spannend!! Hopelijk ben je snel aan de beurt! Hier net wat kleren besteld online En dan zaterdag naar de stad verder shoppen
Vanmiddag gebeld door mijn vk, bloeduitslagen waren binnen. Alles was goed, behalve dat ik niet voldoende ben ingeent tegen rode hond. Maar dat wisten we al van de vorige zwangerschappen, de inenting is er in tussentijds helaas niet van gekomen. Verder vandaag rustig dagje, nog niet helemaal fit... ook nu wat last van bandenpijn en lage rug... had ik vorige zwangerschappen ook. Vervelend dus... misselijkheid is in vlagen weer erg aanwezig bahhh!! Gelukkig schijnt het zonnetje, zo nog ff lekker naar buiten met de kids.
Verdorie, ik heb maandag geprikt en nog niks gehoord. En morgen zijn ze dicht geloof ik dus dat wordt volgende week... beetje jammer.
Hier ook een goede echo gehad, ukkepuk is 5 cm en ben 4 dagen vooruit gezet (nu uitgerekend op 29 september, mag ik nog bij jullie blijven??). Wat ik overigens heel knap vind, want daarvoor hebben we niet geoefend... Fotoooo's: