Uitgerekend: 21 september 2012 Sabine1982 (29), 2e kindje 29 september 2012, Linda1984 (27), eerste kindje 29-september 2012 Diana1990 (21) 2e kindje 2 oktober 2012 MissSnoopy (22) 2e kindje 3 oktober 2012 Zomerrr (20) 1e kindje 3 oktober 2012 Rammetje88 (23) 1e kindje 3 oktober 2012 Linda2 (27) 3e kindje 4 oktober 2012 Kara (27) 1e kindje 4 oktober 2012 Noenoe (26) 1e kindje 4 oktober 2012 Wendysunny (30) 3e kindje 5 oktober 2012 BellaSwan (39) 5e kindje 5 oktober 2012 Mawaikee (27) 1e kindje 5 oktober 2012 Maderieke (32) 1e kindje 6 oktober 2012 Anoniempje 7 oktober 2012 Eekje 3e kindje 8 oktober 2012 Charity2010 2e kindje 8 oktober 2012 Runner (30) 3e kindje 9 oktober 2012 Joyce82 3e kindje 10 oktober 2012 Super mummy 3e kindje oktober 2012 Theertje 3e kindje Afspraken: 07-02: Sabine1982 eerste echo vk 07-02: Diana1990, eerste afspraak verloskundige 08-02: Rammetje88, eerste echo + afspraak verloskundige 13-02: Linda1984, eerste echo gyn 13-02: Zomerrr, eerste echo gyn 14-02: Kara, eerste echo gyn 15-02: Linda2, intake verloskundige 17-02 Diana1990. termijn echo 21-02 Zomerrr, eerste afspraak verloskundige 21-02 Anoniempje 2011, termijn echo 28-02: Linda2: eerste echo verloskundige 01-03 BellaSwan, eerste afspraak verloskundige
Goede morgen allemaal! Ik zie al een mooie lijst met zwangere dames, gefeliciteerd allemaal. Ik wil zeker weten wat het wordt. Wist dat bij mijn dochters ook telkens. Vind ik wel gemakkelijk
Goedemorgen dames Aardig lijstje begint het te worden!! Ik vind deze zwangerschap best spannend, hoewel het nu heel veel beter voeld dan de vmk... Geslacht: Wij hebben besloten dat we het niet willen weten. Van de 2 andere wisten we het wel... nu een verassing Buikfoto's: Leuk, kun je straks goed verschil zien!!
geslacht: willen wij niet weten.... de surprise na de bevalling is super (en ik kan het weten.. wij wisten beide keren het geslacht niet) het is wel handig om te weten.... dat dan weer wel. Maar ach.. we hebben rose en blauw in huis..
supermummny: fijn dat het nu beter voelt, hoeveel weken was je in dec zwanger?? meiden: fijne dag allemaal... ik ben nu al moe.. en moet straks werken... geen zin in... maarja
geslacht wel of niet weten is hier nog een bespreekbaar puntje haha. Mijn man heeft altijd al gezegd dat hij het niet wilt weten, en ik twijfel heel sterk .. Dus dat moeten we nog maar even zien
anoniempje.... daar heb je nog even voor... vk bellen: nog niet gedaan.. ik vind het zelf nog erg vroeg... maarja das mijn mening .. en de vorige keren was ik er al erg vroeg d8 steeds dat ik verder was..vandaar.. dus stiekem houd ik er rekening mee dat ik minder ver kan zijn (vorige keeer zat ik er 2 weken naast) ik bel volgende week op en probeer zo mvm te bellen.. kan vanaf 9u d8 ik
Zo wat moeilijk bij te houden hier ! Zie ook al buikjes, leuk hoor! Mijn buik is vooral s'avonds wat opgezet. Overdag is er nog niet veel te zien, beetje slappe boel sinds de zwangerschap van mijn dochter . Ik wil het geslacht ook weten. Las hier een tijdje terug een topic over de zout test. Zijn er ook meiden die die al hebben gedaan? Ik wou die eigenlijk vandaag gaan doen, maar las dat het met ochtend urine moest dus dat kan niet meer vandaag, hahah..
de zouttest?? ken ik niet. eerste keer wilde ik het wel weten, man niet.. 2e keer vond ik het bijzonder om weer af te wachten. namen..... jullie al een het denken?? ikke wel..maar nog geeen idee.. ach we hebben nog wel even .. hihi jullie allemaal de vk al gebeld?
@wendysunny: namen, nee dat weten we nog niet. Gelukkig nog even tijd om daar over na te denken. Morgen bel ik voor een afspraak bij de gyn.
o gelukkig.. niets ernstigs dus ben benieuwd of jullie voor thuis ziekenhuis gaan... hier ziekenhuis 1e thuis , moeizame bevalling, aparge van 1 ivm schouders die vast zaten. 9 u vliezen gebroken 12u bevallen... dus erg snel 2e ziekenhuis, ging goed duurde iets langer omdta ik het eng vond. 3e ga ik ook naar het ziekenhuis
Bevalling zeker weten in het ziekenhuis (net zoals bij mijn 2 dochters). De eerste bevalling was erg moeizaam, duurde veel te lang (1u! in de verloskamer), had niet veel gescheeld of het was een spoedkeizersnede. Dus ja, geen twijfel hier. Wel wil ik na 1 dag alweer naar huis. Dat heb ik de 2de keer ook zo gedaan en dat is super goed meegevallen. Had natuurlijk wel kraamzorg en een vroedvrouw die aan huis kwam.
Wow wat gaat het hier hard vandaag! Geslacht zijn we nog niet over uit; vind het wel wat hebben om het niet vooraf te weten, maar het is wel praktischer... dus misschien dat ik het gewoon pas vlak voor de bevalling wil weten haha. Ik zou het alvast geheim houden voor de rest van familie/vrienden/collega's Bevallen wordt in het ziekenhuis. Heb het eens gevraagd aan manlief en die vroeg of we alsjealsjeblieft naar het ziekenhuis gingen Arme schat vind het nu al eng haha. Maar zelf vind ik het ook een fijner idee om in het ziekenhuis te bevallen... En voorlopig zit ik bij de gyn, dus heb ik geen keus haha. Hoop wel dat ze me los gaan laten naar de verloskundige; is een stuk dichterbij haha.
Wij hebben nog geen namen in gedachten. En ik weet ook nog niet: ziekenhuis of thuis. Ik neig naar ziekenhuis. Heb in december iig een nieuwe zorgverzekering afgesloten waar dat wel in zit. Durf nog niet zover in de toekomst te kijken, dus dat komt allemaal nog wel. Fijne dag!
Wow wat komen er hier elke dag veel nieuwe berichten bij , heerlijk om dat allemaal te lezen en het toch al met een heleboel te kunnen delen dat we zwanger zijn ! Voor alle nieuwe die er weer bij zijn : Gefeliciteerd! Runner : Ik zag dat ik al heel lief op de lijst sta alleen nog zonder de dag erbij Voor nu staat dat op 2 okt. Als jij me erbij wilt zetten .Dist kan nog wel veranderen omdat mijn cyclus niet helemaal netjes liep de laatste paar maanden.Vk net aan de telefoon gehad , ze belt vanmiddag even terug want ze had het druk . Runner , Bellaswan , mawaikee : Dank jullie voor het medeleven . We weten het nu vanaf augustus en zijn nog in het vechtstadium . De kans op genezing is wel nihil maar in amerika is er een methode om er in ieder geval voor te zorgen dat het nog jaren goed zal gaan . Moet het wel aanslaan dus dat wachten we af . Nu weer terug naar de leuke dingen want die zijn er gelukkig ook nog. Hier willen we het geslacht niet weten bij de andere 2 wisten we het ook niet , ik vind dat wel wat hebben .Wel bij beide een eigen voorgevoel van het geslacht gehad en toevallig beide goed. Druk bezig met het kamertje welke kleurtjes enzovoorts. We zijn in de tussentijd verhuist dus het kleinste kamertje kan weer helemaal opnieuw gedaan worden ( meubeltjes niet die hebben we nog ) Als alles goed gaat wil ik thuis bevallen .De 1e hier was in het ziekenhuis omdat ze in het vruchtwater gepoept had en de 2e was thuis . Ik moet zeggen dat beide situaties fijn waren dus moet ik alsnog naar het ziekenhuis is het ook goed. De namen hebben we nog niet ( echt ) wel nog altijd namen van mijn vorige zwangerschappen over .Gisteren een nieuw namenboek besteld want de oude is ooit uitgeleend en niet meer terug gekomen , mooi excuus om me zelf een beetje te verwennen. Fijne dag allemaal.