wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Rammetje wat fijn!! Enne heeeel veel plezier met het nieuws bekend te maken!

@ Nuage, hier ook heftige steken. Soms bij opstaan of hoesten,nietsen en soms ook uit het niets. Komt door de groeiende baarmoeder! Is heel normaal! Links onderin ook vaak inderdaad! Heb zelf een angelsound dopler zodat ik af en toe ff kan luisteren!

@ Primavera, 14 weken is vroeg inderdaad! Ze zeiden bij ons ook dat ze het dan wel al kunnen zien, maar nooit zekerheid kunnen geven omdat het vrij vroeg is. Met 17 weken kon ze het echt goed zien zei ze. Dus doen we dat maar ;) Ben gewoon bang haha al zou ik het maar al te graag met 14 weken willen weten!
    Bijzonder zo'n kaartje! Leuk he! Wij houden rommertjes en sokjes met i love oma en opa enzo ;)

2. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    wendysunny heel veel sterkte!

Straks om 14.30 de echo en nekplooimeting. Begin nu toch wel zenuwachtig te worden.

3. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Spannend pacific! Krijg je ook meteen de uitslag of moet je nog bloed prikken?

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend Pacific!!! Ik duim voor je dat alles goed is!!!

5. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Primavera heb het gister ook gevoeld en vanmiddag ook een 'plopje' hihih. Heel bijzonder. Mijn zoontje voelde ik ook vrij vroeg dacht toen dat kan niet. Maar vk gaf aan dat het wel kon. Toen ben ik er meer op gaan letten en voelde ik het wat vaker.
    Zo bijzonder... :)

Hier vanochtend ff naar de stad geweest, nog leuke positiebroek gekocht en voor de kids nog aantal dingen, helemaal leuk :D!
    Zitten te denken om misschien nog ff op vakantie te gaan. Kregen leuke aanbieding, tis 17 april al... best snel!! Denken er dus nog ffies over na... heb er wel zin in! Nog eventjes met zijn viertjes!

Tis heerlijk weer buiten, heb net ijsjes gekocht... hihih!!

Pacific Succes met echo en beetje genieten hoor :p!

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Zo ik ben opgelucht, ik heb geen zwangerschapssuiker!! :D

7. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Primavera. Ja ik ben inderdaad bijna jarig. Volgende week zaterdag (31e).
    Jij dus ook Ram!

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Nuage, wat fijn! Dat broodje deed het hem toch he ;)

Liefs

9. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Primavera, ik zou ook voor het eerste gedichtje gaan.

@Pacific, hoe is het gegaan?

@Nuage, fijn dat je geen zw.diabetes hebt!

Ik voel af en toe ook al wat plopjes. Het lijkt me zo vroeg, maar het voelt wel hetzelfde als bij m'n 1e zwangerschap :)

10. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @nuage.. Fijn dat toch alles gewoon goed is!

Hier hebben we besloten van het weekend lekker weg te gaan. Even lekker uitrusten :)

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Heerlijk genieten van jullie weekend weg anoniepje! Geniet!!

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Enne dames, ik zou niet weten waar ik op moet letten... Ben nog nooit zwanger geweest.. Hoe voelt het??

13. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Het zijn echt plopjes. En soms voelt het alsof er een vlindertje in m'n onderbuik fladdert.

14. pacific

pacific Actief lid

22 mei 2007
    374
    0
    0
    Almere
    Nuage gelukkig geen suiker!

Echo was goed, ze heeft extra naar het hartje gekeken en zag gelukkig 2 boezems, 2 kamers en de kleppen zijn goed. Nekpooi was 1 mm, volgende week de uitslag van het bloed. Erg blij dat ze al iets van het hartje kon zeggen, ben nu een stuk geruster en kan nu een beetje gaan genieten.
    Volgens mij voel ik ook al af en toe wat bewegen. Bij mijn vorige zwangerschappen voelde ik pas iets bij 18-22 weken.

Ze heeft al een voorspelling gedaan wat het is: zij denkt een meisje.

15. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Vandaag uitslag gehad van de vier buisjes bloed; alles was goed.
    Maar wat ze precies getest hebben...geen idee! Moet ik nog even vragen.

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @esther.. dankjewel, gaan we zeker doen

@ Pacific, wat fijn dat ze dat over het hartje kon zeggen!
    Ben benieuwd of het echt een meisje is hihi.

@allen.. geniet van het mooie weer!

17. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    anoniempje , geniet van je weekend !

Hier zo weer lekker de tuin in !!!

18. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Lieve en ik kregen een aantal jaren terug een kinderwens. Het groeide heel geleidelijk. Uiteindelijk hebben we de stap naar de huisarts genomen. Dat is nu bijna 2 jaar geleden.
    Ik wilde heel graag het kindje dragen, maar ik ben geboren met een open rug en het risico om dat door te geven is heel groot. Lieve wilde liever niet zwanger worden, maar heeft wel hele gezonde genen. We kwamen in aanmerking voor inter-relationele eiceldonatie. Dat wilden we ook heel graag omdat het zo echt een kindje van ons samen zou worden. Dit past bij ons en bij onze relatie. Anderhalf jaar IVF-en later ben ik nu zwanger van het kindje van Lieve verwerkt met zaad van een, voor ons onbekende, donor.
    Ze is zeker ZO lief voor me. Ze behandeld me als een godin. Helemaal nu ik zwanger ben. Ze doet alles voor me en het liefst nog een beetje meer. Ik heb het maar getroffen met haar.
    Ze is zo blij dat het eindelijk gelukt is. Maar ze maakt zich ook veel zorgen om mij en om ons kindje. Het is de afgelopen jaren (en ook het begin van deze zwangerschap) heel erg spannend geweest. Ik hoop dat de 12 weken echo ons morgen ons meer gerust kan stellen.
    Ik vind vrouwen en vooral Lieve geweldig. Maar ja, ik heb nooit relaties met mannen gehad. Die hebben vast ook hun goede kanten.
    Ik zeg deze... :D

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Chybou, klinkt enorm bijzonder! Hoe mooi is de techniek he dat het allemaal kan! Geniet lekker!

Liefs

20. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Meiden ik wou even zeggen dat we gisteren een goede echo hebben gehad!!! We zagen een superactief acrobatisch frummelke, ik ben zo blij!! Eindelijk durf ik dan nu eindelijk te genieten!!

Ps. Zijn jullie ook zoooooo benieuwd naar het geslacht? Het lijkt hier zelfs erger dan bij de eerste.

Deel Deze Pagina