Ik voel een licht gekriebel, en kleine 'tikjes'. Ja die krampjes zijn vervelend... hier vooral in de liezen en onderrug na een dagje iets doen.
Hier echt kramp in mijn baarmoeder, voel m in z'n geheel zitten. Misschien omdat de VK er vanochtend op zat te duwen? Ik probeer te zoeken naar plopjes en kriebels maar helaas nog niks haha
Ja kan zijn, of te veel gedaan vandaag? Meestal helpt warmte te ontspannen! Hihih tis mijn derde... voelde mijn zoontje ook rond 12 weken, alleen toen geloofde ik het nog niet echt.
Ook ik heb de angelsound besteld. Als het goed is, moet ik m morgen ontvangen. Ben heel benieuwd of ik het hartje al kan vinden... Nu nog hopen dat de postbode het pakketje bij de buren afgeeft anders moet ik nog een dagje wachten..
Nee heb eigenlijk heel weinig gedaan vandaag Ik ga morgen ook een angelsound bestellen, nubuk heb gezien vandaag dat het werkt hihi dacht dat ik er te dik voor zou zijn
Ik vond het hartje met 11 weken! En nog steeds, weet precies waar hij zit! Gisteravond goede uitslagen gehad van combinatietest! Kans 1 op ruim 15.000! Dus helemaal happy! Kindje alweer 7,2 cm! Zal straks ff foto posten hier! Ze vertelde dat mijn placenta aan de voorzijde ligt en ik ons kindje stukken minder zal voelen en zoiezo pas later! Dus ik zal moeten wachten liefs
Hey allemaal! Terug van vakantie, en wat was het heerlijk!!! @wendysunny wat een naar bericht. Ben dr stil van... Heel veel sterkte met de verwerking! @chybou dat zal schrikken zijn zo'n uitslag. Vind de manier hoe je erover schrijft heel sterk, mijn respect! @esther1983 fijn dat je t hartje kon vinden. Ga zelf zo'n ding niet aanschaffen, maar lijkt me wel heel erg gaaf! En gelukkig een super uitslag van de combinatietest voor jou! @super mummy nu al voelen? Dat is snel. Beetje jaloers ben ik wel Hier gaat t gelukkig de goede kant op. Misselijkheid is er nog als ik lang niets eet of drink, maar wel stuk minder. Ook vermoeidheid is afgenomen!! Ik ben blij! Hoe is t met jullie buiken? Pff, ik heb van mezelf al wel een buikje, en die lijkt nu meer naar voren gedrukt te worden. Lijk wel 6 maanden zwanger. Ga t morgen vertellen op m'n werk. Dat was al gepland, maar kan op deze manier ook niet lang meer wachten...
@ maiwakee. Hier ook hoor. Buikje groeit. Je ziet duidelijk dat ik zwanger ben. Had ik eerlijk gezegd niet zo vroeg verwacht. @ hier. Super weekendje weg gehad en nu weer lekker thuis. Vandaag huisje maar weer eens op orde maken @chybou.. Wat schrikken zo'n echo.
Mooi Esther! Ik mag vanmiddag Buikje begint hier ook al te groeien, maar voorlopig nog geen problemen met mijn broeken omdat ik omwille van de misselijkheid 3 kg afgevallen ben. Bij de vorige 2 zwangerschappen moest ik al van 8-9 weken zw-broeken dragen.
Geniet vanmiddag Eekje! Hier wel al aan de zwangerschapsbroeken want mijn buik begint ook aardig te groeien! Liefs
@Esther: gelijk heb je, je moet dragen waar je je goed in voelt en als je normale broeken niet meer passen kan je niet anders.
Yeaaah nog meer echo's zoooo leuk om weer even te gluren! Ja wij willen zeker weten wat het wordt We moeten nog wachten tot 27 april! Liefs en geniet zo meteen!
Esther, mooie echo! Echt al een mini-mensje. Nuage, succes! Het pakketje was inderdaad de AngelSounds. Net gelijk heel even naar het hartje geluisterd. Ik moest wel even zoeken, maar wat een prachtig geluid!!