Leuk he al die babyspullen kijken. Wij hebben via mijn schoonzus en zwager al ontzettend veel : luiertas, box, combi kinderwagen, genoeg kleren maat 50/56 en 62. 2 gloednieuw flesjes. Een wiegje. Beddegoed wieg en kinderwagen. En nog wat dingen wat ik zo niet op weet te noemen. En we hebben besloten het babykamertje Monica van Babydump te kopen. Maar dat is nog even wachten want het is nog beetje onzeker of we verhuizen of niet.
@Anoniempje, heerlijk dat je al zoveel gekregen hebt! @ Theertje! Hij is echt super hoor! WIj hebben hem afgelopen weekend in elkaar gezet Was wel ff puzzelen maar dan heb je wat! Hij is ook mooi hoog (was ff bang dat ie wat laag zou zijn voor mijn vriend. Hij is makkelijk klein op te klappen en makkelijk te verwisselen om de maxi cosi erop te zetten! Je hebt verschillende kleuren!
Nou dat was even heel erg eng, maar nu is alles weer goed. Ik ging heel relaxed naar de verloskundige. Gewoon even hartje checken zodat ik zeker wist dat die Angelsound gewoon niet goed werkt. Maar toen ze het met z'n tweeën na 20 minuten zoeken nog niet konden vinden sloeg bij mij toch lichtjes de paniek toe. En toen ze me met spoed naar het ziekenhuis stuurden voor een echo al helemaal. Heb mezelf vermand en ben meteen doorgereden, ook mijn man niet gebeld want ik wilde niemand (hopelijk overbodig) ongerust maken. Maar er schoot wel van alles door mijn hoofd. Flashbacks van de vorige keer en hoe het nu verder moest als we dit kindje ook zouden verliezen. Maar goed, mezelf een schop gegeven en op naar de echo. Eerst maar eens zien en dan pas kijken we verder. Gelukkig was alles gewoon helemaal goed. WAT een opluchting!! Nu zal iedereen me helemaal wel hysterisch vinden, wat ik echt niet ben. Ik was gewoon een klein beetje ongerust, maar echt maar een heel klein beetje. Maar ik werd pas echt bang bij de verloskundige. Nu weet ik dat ik geen waarde meer hoef te hechten aan de Angelsound. En we proberen het pas over heel veel weken weer, of misschien wel nooit meer. Ik heb iig een prachtige echo erbij en dat is toch een cadeautje. Het is me zo dierbaar dit kindje!
Wauw, wat groot alweer! Enne aangezien de vk het hartje ook al niet kan vinden is het logisch dat jij hem ook niet vindt met de angelsound! Nu relaxen en bijkomen van de schrik! Liefs
Voor de meiden die via het Zilveren Kruis, Agis, ONVZ, Interpolis of FBTO verzekerd zijn, jullie kunnen via www.nannycare.nl een matje aanvragen die geheel vergoed wordt door de zorgverzekering! Ik zit zelf bij Univé maar mijn vriend zit wel bij Zilveren Kruis dus hij vraagt hem aan via zijn verzekering.
Ohhh meiden, ik heb ineens helderrood bloedverlies....mijn vriend gaat verloskundige bellen of ik vanaaf nog langs kan komen!
Jeetje dat is schrikken!! Maar helderrood dat duidt op een geknapt bloedvaatje! Dus dat betekent nog niks. Maar ik zou het ook doodseng vinden hoor! Is dat matje ook verzekerd als je alleen de basisverzekering hebt?
Even snel een berichtje voor het eten: we moesten lang wachten, maar gelukkig niks aan de hand! De twee waren vrolijk heen en weer aan het spartelen. Hij heeft nog even gekeken met de eendebek en zag inderdaad de slijm zitten, maar was inderdaad geen bloed. Waarschijnlijk is het toch wat van de overleden baby (vruchtwater e.d.) Nuage dat was ook schrikken! Gelukkig bij jou ook niks aan de hand. En je hebt er wel een heel mooi plaatje voor terug! Esther, jeetje meid, dat is ook schrikken. Maar kan inderdaad gewoon een bloedvaatje zijn. Hopelijk kan je straks gelijk terecht en is alles goed! x
@ esther.. Dat is schrikken. Hopelijk betekent het niks @ Nuage.. Jeetje dat is ook niet niks. Maar in het ziekenhuis hebben ze dus wel makkelijk het hartje gevonden?
Oh esther , wat schrikken. Ik ga voor je duimen dat alles gewoon goed is. En over wat voor matje hebben we het?
@Nuage: Hoe we daar achter kwamen? Eigenlijk heel grappig. We wilden twee planken aan de muur van de slaapkamer maken en zo kwamen we er achter dat het geen beton was. Vervolgens hoorden we van alles bij de buren vandaan (gelukkig leuke mensen) Dus we hebben drie weken geleden een bouwkundige ingeschakeld. Projectontwikkelaar komt morgen. Ben benieuwd. Zal er even bij gaan staan met mijn zwangere buik (en natuurlijk de boel even aanzetten). Ik heb helemaal geen zin om hier over te gaan stressen. We leggen de situatie uit en schiet het niet op dan nemen we een advocaat in de arm. Ik heb betere dingen te doen, zoals bijvoorbeeld lekker zwanger zijn. @Linda: Wat een opluchting dat alles goed is. @Nuage: Als de VK het hartje niet kan vinden, dan kan de Angelsound dat al helemaal niet! Denk dat ik hem even weg zou leggen totdat de VK het hartje wel kan vinden. @Esther: Jeetje meis, wat schrikken zeg! Ik hoop zo dat er helemaal niets aan de hand is en dat het een bloedvaatje is. Oh, wat akelig! Ik duim voor je!
Meiden ik mocht gelukkig meteen komen, alles was goed. Ze zei dat het waarschijnlijk komt doordat de placenta het werk overneemt. Kan 48 uur aanhouden. Nu maar even bijkomen van de schrik! Languit!
Jeeeehhhhhh Wat een opluchting! Het was wel een dramadag zo op dit forum haha. Maar we doen het allemaal nog